Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena14 902 Kč
Běžná cena14 902 Kč
Běžná cena14 902 Kč
Pákový kávovar Expresso De'Longhi La Specialista Arte EC9155.GR / 15 bar / 1,7 l / zelená
Pákový kávovar De´Longhi La Specialista Arte představuje způsob, jak proniknout do fascinujícího světa kávy, vyzkoušet různé druhy zrn a naplno prožít zážitek z její přípravy. S pomocí tohoto zařízení si namelete zrna, napěníte mléko a připravíte nejen klasické espresso, ale i cappuccino nebo horkou vodu na čaj. Navíc si můžete vybrat velikost šálku i požadovanou intenzitu nápoje. Díky tomu budete experimentovat a zkoušet nejrůznější aroma i chutě.
Součástí balení je vše, co můžete při přípravě oblíbeného životabudiče potřebovat. Výsledkem je pohodlné vaření s minimem nepořádku. Také oceníte precizní pěchování i možnost zkoušení latte art. Espresso má příkon 1 550 W a 15barový tlak čerpadla, který je zárukou lahodné chuti.
Integrovaný mlýnek nabízí hned 8 nastavení mletí, takže si můžete vybrat ideální intenzitu na míru své chuti. Široká škála mlýnku je navíc zárukou, že bez problému umelete všechny druhy zrnkové kávy.
Abyste dosáhli optimální míry spaření, budete mít k dispozici 3 teploty (92, 94 a 96 °C), čímž se kávovar La Specialista Arte naplno přizpůsobí různorodosti kávových zrn a stupni jejich pražení.
Preferujete silnou kávu, která je jen po dně malinkého šálku? Nebo si naopak chcete dopřát pořádný hrnek životabudiče? Pak jistě oceníte, že můžete použít až 11 cm vysoké šálky. Díky nastavení výšky trysky bude vaření navíc téměř bez nepořádku.
Preferujete mléčné kávové nápoje a chcete se pocvičit v tvorbě latte art? Pak jistě oceníte parní trysku, která v konvičce připraví hedvábnou mléčnou pěnu, s jejíž pomocí se pak můžete pustit do tvorby mnoha kreativních obrazců.
Díky mnoha receptům a schopnosti individuálního nastavení se kávovar De´Longhi hodí do různých prostředí. Ať už jej chcete mít v kuchyni, nebo kanceláři, potěší vás i svým elegantním designem, který z něj udělá ozdobu každého interiéru.
V balení jsou 2 filtry, takže můžete současně připravit 2 nápoje a užít si svou pauzu s přáteli či kolegy.
Zopakujte si doma autentický zážitek z kavárny a připravte si kávu jako od profesionálního baristy. La Specialista Arte je ideální i v případě, kdy se teprve učíte a experimentujete s kávovými chutěmi.
Systém se v průběhu celého procesu vaření stará, aby zůstala teplota vody stálá. Tím pomáhá dosáhnout těch nejlepších výsledků.
K dispozici budete mít 3 již přednastavené funkce, s jejichž pomocí si připravíte kávu ve chvíli, kdy spěcháte. K dispozici je varianta espresso, long black nebo pouze horká voda.
Parametry
Kategorie: | Pákové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | De'Longhi |
Barva: | zelená |
Tlak čerpadla: | 15 bar |
Typ: | volně stojící |
Počet stupňů nastavení mletí: | 8 |
Typ kávomlýnku: | ocelový |
Objem zásobníku na vodu: | 1,7 l |
Objem zásobníku na zrn. kávu: | 180 g |
Příkon espressa: | 1 550 W |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.