Pákový kávovar Gaggia RI8437/11 Viva Prestige / 1025 W / 15 bar / 1 l / parní tryska / nerez

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
5 999 Kč –61 %
media 3679292
Loading...
pákový kávovar • připravíte espresso, cappuccino, latte • příkon 1025 W • tlak 15 barů • 1 l nádržka na vodu • parní tryska • vyjímatelná odkapávací miska • příprava dvou šálků najednou • možnost použít E.S.E. pody • automatické vypínání ... Přečíst celý popis
5 999 Kč –61 % 2 339 Kč Vyberte z 1 varianty
1 871 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Pákový kávovar Gaggia RI8437/11 Viva Prestige / 1025 W / 15 bar / 1 l / parní tryska / nerez

Varianta IR2502210047

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 999 Kč

Cena dnes
2 339 Kč
s kódem: IPRICE20
1871 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 4.4.2025

Detailní popis produktu

Pákový kávovar Gaggia RI8437/11 Viva Prestige / 1025 W / 15 bar / 1 l / parní tryska / nerez

Pákový kávovar Gaggia Viva Prestige na první pohled upoutá pozornost svým zdařilým designem. Elegantní kombinace minimalistických křivek a nerezových prvků působí velmi prémiově a umožňuje snadnou údržbu. Na kávovaru nenajdete žádné zbytečné prolisy a výstupky, takže čištění bude otázkou několika vteřin. Údržbu usnadňuje také kompletně odnímatelná odkapávací miska, z níž lze vyjmout nerezovou mřížku a obě součásti umýt pod proudem tekoucí vody. Při popisu tohoto kávovaru nesmíme opomenout ani praktický otočný volič, který dominuje přední straně. Jedním ovládacím prvkem můžete řídit v podstatě všechny funkce kávovaru, takže zbytečně neztrácíte čas.

Vysoký výkon

Kávovar pracuje s příkonem 1025 W, který je zárukou bleskurychlého ohřevu vody. Na přípravu vašeho oblíbeného nápoje tak nebudete muset zbytečně čekat. Voda je čerpána z litrového zásobníku, takže ji není třeba před každým šálkem doplňovat. Potěší také vysoký pracovní tlak pumpy, jenž dosahuje 15 barů. Tím je zaručeno, že horká voda extrahuje z kávových zrn veškeré žádoucí látky a chutě, ale nebude s nimi v kontaktu tak dlouho, aby došlo k připálení. Výkonu je opravdu dostatek, takže není problém připravovat ani dva šálky najednou. To oceníte například při rodinných oslavách.

Vlastnosti

  • Podpora mleté kávy i E.S.E. podů
  • Tlakový filtr Crema Perfetta pro bohatší pěnu a jemnější chuť
  • Možnost přípravy 2 šálků naráz
  • Parní tryska pannarello pro vytváření jemné mléčné pěny 
  • Vyroben z prvotřídní nerezové oceli

Podpora mleté kávy i podů

Ať už patříte mezi milovníky klasické přípravy kávy z mletých zrn, nebo dáváte přednos použití praktických E.S.E. podů, s tímto kávovarem nebudete mít problém. Podporuje obě řešení, takže je můžete dle libosti střídat. Například o víkendu si tedy můžete vychutnat celý rituál přípravy mleté kávy, zatímco před snídaní v pracovním dni pouze rychle vložíte připravený E.S.E. pod. 

Tlakový filtr

Ke kávovaru je dodáván speciální tlakový filtr Crema Perfetta, který vytváří v nádobě na kávu zpětný tlak, čímž pomáhá k lepší extrakci chuti. Káva připravená tímto způsobem mívá bohatší pěnu, jemnější chuť a působí celkově vyváženějším dojmem. Filtr je možné využít v kombinaci s E.S.E. pody i klasickou mletou kávou.

Kompaktní provedení

Navzdory svému vysokému výkonu a schopnosti připravovat dva šálky naráz potěší kávovar svými kompaktními rozměry. Je vhodný i do menších domácností, kde může být pohodlně umístěn například na kuchyňské lince, bez toho aby zabíral zbytečně moc místa. 

Parní tryska pannarello

Jako každý správný kávovar, ani tento model není ošizen o praktickou parní trysku, známou taktéž jako pannarello. Ta slouží pro vytváření jemné mléčné pěny a slouží k přípravě širokého spektra kávových nápojů s mlékem. Využijete ji tak například při přípravě cappuccina či latte.

Nerezové tělo

V podstatě celé tělo a velká část funkčních prvků jsou vyrobené z prvotřídní nerezové oceli. Kávovar je tak s trochou nadsázky nezničitelný a nehrozí, že byste ho běžným používáním byť jen kosmeticky poškodili.

Parametry

  • Pákový kávovar
  • Typ stolní
  • Tlak 15 bar
  • Použití kapslí ESE pody
  • Displej NE
  • Funkce
    • Mléčné nápoje 1 stiskem NE
    • Nastavení síly kávy NE
    • Nastavení množství vody NE
    • Nastavitelná teplota kávy NE
    • Použití mleté kávy
    • Použití zrnkové kávy NE
    • Tryska na páru
    • Zásobník na mléko NE
    • Nahřívání šálků NE
    • Mlýnek na kávu NE
    • Příprava dvou šálků najednou
  • Objem zásobníku na vodu 1 l
  • Příkon 1025 W
  • Použití podu
  • Barva stříbrná
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 20 x 29,7 x 26,5 cm
  • Hmotnost výrobku 4,2 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 24 x 35 x 31 cm
  • Hmotnost balení 4,5 kg

Obsah balení

  • Pákový kávovar Gaggia RI8437/11 Viva Prestige / 1025 W / 15 bar / 1 l / parní tryska / nerez

Parametry

Kategorie: Pákové kávovary
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Stříbrná
Barva: Stříbrná
Displej: Ne
Nastavení množství vody: Ne
Nastavitelná teplota kávy: Ne
Objem zásobníku na vodu: 1 l
Parní tryska: Ano
Použití kapslí: Ne
Použití mleté kávy: Ano
Provedení espressa: Pákové
Příkon: 1025 W
Tlak čerpadla: 15 bar
Typ: Stolní
Výrobce: Gaggia
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
media 3679292

Pákový kávovar Gaggia RI8437/11 Viva Prestige / 1025 W / 15 bar / 1 l / parní tryska / nerez