Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena5 999 Kč
Pákový kávovar Gaggia RI8437/11 Viva Prestige / 1025 W / 15 bar / 1 l / parní tryska / nerez
Pákový kávovar Gaggia Viva Prestige na první pohled upoutá pozornost svým zdařilým designem. Elegantní kombinace minimalistických křivek a nerezových prvků působí velmi prémiově a umožňuje snadnou údržbu. Na kávovaru nenajdete žádné zbytečné prolisy a výstupky, takže čištění bude otázkou několika vteřin. Údržbu usnadňuje také kompletně odnímatelná odkapávací miska, z níž lze vyjmout nerezovou mřížku a obě součásti umýt pod proudem tekoucí vody. Při popisu tohoto kávovaru nesmíme opomenout ani praktický otočný volič, který dominuje přední straně. Jedním ovládacím prvkem můžete řídit v podstatě všechny funkce kávovaru, takže zbytečně neztrácíte čas.
Vysoký výkon
Kávovar pracuje s příkonem 1025 W, který je zárukou bleskurychlého ohřevu vody. Na přípravu vašeho oblíbeného nápoje tak nebudete muset zbytečně čekat. Voda je čerpána z litrového zásobníku, takže ji není třeba před každým šálkem doplňovat. Potěší také vysoký pracovní tlak pumpy, jenž dosahuje 15 barů. Tím je zaručeno, že horká voda extrahuje z kávových zrn veškeré žádoucí látky a chutě, ale nebude s nimi v kontaktu tak dlouho, aby došlo k připálení. Výkonu je opravdu dostatek, takže není problém připravovat ani dva šálky najednou. To oceníte například při rodinných oslavách.
Vlastnosti
Ať už patříte mezi milovníky klasické přípravy kávy z mletých zrn, nebo dáváte přednos použití praktických E.S.E. podů, s tímto kávovarem nebudete mít problém. Podporuje obě řešení, takže je můžete dle libosti střídat. Například o víkendu si tedy můžete vychutnat celý rituál přípravy mleté kávy, zatímco před snídaní v pracovním dni pouze rychle vložíte připravený E.S.E. pod.
Ke kávovaru je dodáván speciální tlakový filtr Crema Perfetta, který vytváří v nádobě na kávu zpětný tlak, čímž pomáhá k lepší extrakci chuti. Káva připravená tímto způsobem mívá bohatší pěnu, jemnější chuť a působí celkově vyváženějším dojmem. Filtr je možné využít v kombinaci s E.S.E. pody i klasickou mletou kávou.
Navzdory svému vysokému výkonu a schopnosti připravovat dva šálky naráz potěší kávovar svými kompaktními rozměry. Je vhodný i do menších domácností, kde může být pohodlně umístěn například na kuchyňské lince, bez toho aby zabíral zbytečně moc místa.
Jako každý správný kávovar, ani tento model není ošizen o praktickou parní trysku, známou taktéž jako pannarello. Ta slouží pro vytváření jemné mléčné pěny a slouží k přípravě širokého spektra kávových nápojů s mlékem. Využijete ji tak například při přípravě cappuccina či latte.
Nerezové tělo
V podstatě celé tělo a velká část funkčních prvků jsou vyrobené z prvotřídní nerezové oceli. Kávovar je tak s trochou nadsázky nezničitelný a nehrozí, že byste ho běžným používáním byť jen kosmeticky poškodili.
Parametry
Kategorie: | Pákové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Stříbrná |
Barva: | Stříbrná |
Displej: | Ne |
Nastavení množství vody: | Ne |
Nastavitelná teplota kávy: | Ne |
Objem zásobníku na vodu: | 1 l |
Parní tryska: | Ano |
Použití kapslí: | Ne |
Použití mleté kávy: | Ano |
Provedení espressa: | Pákové |
Příkon: | 1025 W |
Tlak čerpadla: | 15 bar |
Typ: | Stolní |
Výrobce: | Gaggia |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.