Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá

od 6 499 Kč až –75 %
Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá (iris-variant-id ivi0)
Loading...
domácí pekárna • oválný tvar chleba • křupavá i měkká kůrka • 18 programů • možnost bezlepkového pečení • 1 hnětací hák • LCD displej • odložený start (13 hod) • 2 teplotní čidla • časovač • 2 velikosti u měkkého chleba ... Přečíst celý popis
od 6 499 Kč až –75 % od 2 587 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá

Varianta IR2502170066

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena10 399 Kč

Cena dnes
2 587 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem EAN: 5025232883974
Můžeme doručit do: 24.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá

Varianta SD-ZP2000WXE/ROZBALENO

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena6 499 Kč

Cena dnes
3 482 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem EAN: 5025232883974
Můžeme doručit do: 24.4.2025

Detailní popis produktu

Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá

Vždy jste si chtěli vychutnat chleba přesně podle vaší chuti a ještě i s vynikající kůrkou? Nic není nemožné, díky domácí pekárně Panasonic SD-ZP2000WXE Croustina, s kterou dokáže upéct různé typy chleba pouhým stlačením knoflíku. Možností je mnoho, protože pekárna disponuje 18 různými speciálními programy, při kterých si každý milovník chleba najde ten svůj vysněný druh.

Výbava pro dokonalou přípravu

Na to, abyste dosáhli dokonalý chléb přesně podle vašich představ potřebujete i dokonalé nastavení teploty. S domácí pekárnou Panasonic SD-ZP2000WXE Croustina je pečení vždy stejné, což zajišťují dva zabudované tepelné senzory. Program se sám upravuje podle snímání teploty uvnitř i venku a upravuje se tak každý krok. Pomocí těchto dvou pomocníků bude výsledek pečení vždy stejně chutný, a to bez ohledu na klimatické podmínky v místnosti. Pekárna je také vybavena jednoduchým programovatelným časovačem, což umožňuje nastavit, kdy bude chléb připraven - a to až 13 hodin předem. Potřebujete mít svůj chlebíček připraven na určitý čas jako jsou snídaně, večeře či odpolední svačina? Výběr času je jen na vás, s tím, že pekárna Panasonic SD-ZP2000WXE Croustina už dokončí zbytek sama.

Dokonalé propojení kvality a elegance 

Pečenie vlastního chleba nemusí být jen nepořádek z různých surovin a neustále vyčkávání nad troubou. Díky domácí pekárně Panasonic SD-ZP2000WXE Croustina nebylo nikdy pečení hezčí a jednodušší. Dopřejte si pro sebe nebo vaše blízké moderní a elegantní pekárna, která v sobě spojuje styl a inovace z Japonska i Evropy.

Parametry

  • Domácí pekárna
  • Příkon 700 W
  • Počet háků 1 ks
  • Funkce Odložený start, nepřilnavý povrch nádoby, displej
  • Počet programů 18
  • Speciální programy Nastavení propečení kůrky, bezlepkový chléb, džem
  • Max. hmotnost chleba 1000 g
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 27,3 x 34 x 40,4 cm
  • Rozměry balení (Š x V x H) 31,5 x 38,5 x 45,5 cm
  • Hmotnost výrobku 8 kg
  • Hmotnost balení 8,5 kg

Obsah balení

  • Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá

Parametry

Kategorie: Domácí pekárny
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Bílá
Barva: Bílá
Odložený start: Ano
Počet programů: 18
Příkon: 700 W
Výrobce: Panasonic
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá (iris-variant-id ivi0)

Panasonic domácí pekárna SD-ZP2000WXE / bílá

od 2 587 Kč Vyberte ze 2 variant