Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena899 Kč
Parní čistič ETA Aquasim PRO 1265 90000 / 900 W / 3,5 bar / 0,25 l / žlutá
Parní čistič ETA Aquasim PRO 1265 90000 zajistí perfektní a šetrný úklid celé vaší domácnosti. Ruční parní čistič disponuje funkcí rychlé tvorby páry a velmi bohatým příslušenstvím, které ocení nejeden milovník dokonalé čistoty. Pomocí horké páry velmi účinně dezinfikuje různé povrchy a materiály a snadno odstraňuje špínu i mastnotu bez nutnosti použití chemických přípravků. Úklid s parním čističem je ekologický, ekonomický a šetrný k čištěným povrchům.
Snadno a rychle
Po zapnutí přístroje se pára o tlaku 3,5 baru vytvoří za 3 minuty. Na jedno naplnění nádoby na vodu o objemu 0,25 l tvoří ruční čistič páru až na 10 minut úklidu. Velkou výhodou parního čističe ETA Aquasim PRO 1265 90000 je také bohaté příslušenství, díky kterému se dostanete i do nejmenších zákoutí v domácnosti.
Vlastnosti
Pro maximální bezpečnost je čistič opatřen tepelně izolovaným pláštěm a bezpečnostním tlakovým ventilem, který chrání před opařením. Manipulaci usnadňuje extra dlouhý napájecí kabel o délce 5 m, který vás nebude při úklidu nijak omezovat. Snadné a rychlé je doplňování vody do nádržky o objemu 0,25 l a manipulace s celým přístrojem během úklidu.
Praktický pomocník
Výměna příslušenství parního čističe je velmi jednoduchá. Součástí balení je široká škála příslušenství, jako jsou flexibilní prodlužovací hadice, koncentrovací kónická tryska, zakřivená parní tryska pro lomená zákoutí, nylonový kulatý kartáček, široká stěrka na okna, zrcadla a rovné povrchy, dále plochá rozprašovací hubice s návlekem z textilie, transparentní nádobka a trychtýřek pro doplňování vody.
Díky příslušenství si parní čistič Aquasim PRO poradí nejen s čištěním koupelny a WC, dřezů, spár, oken či zrcadel, ale i radiátorů a grilů. Použít jej můžete na šetrné vyčištění čalouněného nábytku nebo interiérů a také na kola aut.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Parní čističe |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Žlutá |
Barva: | Žlutá |
Délka napájecího kabelu: | 5 m |
Doba provozu: | 10 min. |
Objem: | 0,25 l |
Příkon: | 900 W |
Výrobce: | ETA |
Doba nahřívání: | 3 min. |
Max. tlak: | 3,5 bar |
parní mop • funkce 14v1 • příkon 1 500 W • parní výkon 32 gr/min. • 3 nastavení ohřevu • doba zahřátí: 25 s • vhodný pro podlahy, radiátory, grily, okna apod. • objem zásobníku na vodu 320 ml • délka přívodního kabelu: 7 m • nastavitelný výkon páry • doba provozu až 18 min. • barva bílá/šedá ...
parní vysavač • maximální příkon 1 700 W • nádoba na prach 0,4 litru • nádržka na vodu 0,7 litru • objem až 40 minut napařování • maximální hlučnost 84 dB • filtr proti vodnímu kameni • ovládací prvky na rukojeti • délka kabelu 7,5 m • barva bílá ...
parní ruční čistič • bojler na vodu 0,5 l • doba nahřátí 2 min • kontrolka připravenosti páry • maximální tlak páry 3 bar • snadné ovládání • jednorázový systém doplňování vody • bezpečnostní ventil • příkon 1000 W • hmotnost 1,7 kg • příslušenství pro čištění nejrůznějších povrchů ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.