Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 680 Kč
Parní generátor Braun CareStyle Compact Pro IS2565BL / 2400 W / modrá/bílá
Nový Braun CareStyle Compact Pro přináší 2x rychlejší žehlení s 3x větším množstvím páry a technologií FreeGlide 3D v kompaktní velikosti – což z něj dělá nejvýkonnější model v řadě CareStyle Compact. Kombinuje výkon parního generátoru s praktickým kompaktním designem a pohodlím, které vám ušetří 50 % času a prostoru. Vyberte si ze 4 režimů stisknutím tlačítka během žehlení – ani nemusíte žehličku odkládat, abyste si nastavili ideální režim pro danou práci. Technologie Smart iCare chrání vaše oblečení bezpečnou teplotou.
Technologie FreeGlide
Technologie FreeGlide 3D - nažehlete kapsy a knoflíky porubu, aniž byste poškodili oblečení nebo žehlící plochu. Variabilní funkce páry umožňuje nastavit vlhkost, směr a sílu proudu páry. Vertikální napařovací funkce umožňuje používat žehličku k snadnému napařování záhybů z visících oděvů nebo záclon. Funkce automatického vypnutí automaticky vypne žehličku, když se nepoužívá nebo když se převrhne.
Nejlepší žehlicí plocha
Unikátní povrchová úprava EloxalPlus poskytuje mimořádnou kluznost, která urychluje proces žehlení. Účinnost vyhlazování vám umožní dokončit žehlení během okamžiku. Dvakrát tvrdší než nerezová ocel (externí laboratorní test ve srovnání s AISI 304).
První žehlicí plocha FreeGlide 3D na světě. EloxalPlus, nejlepší kluzná žehlicí plocha Braun, pro maximální klouzavý výkon a maximální odolnost proti poškrábání. Klouže dozadu přes jakékoli překážky, jako jsou knoflíky a kapsy.
Parametry
Kategorie: | Parní generátory |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Tlak páry: | 6,5 bar |
Kapacita nádrže: | 1,5 litru |
Výkon: | 2400 W |
Průtok páry: | 125 g/min |
Materiál žehlící plochy: | Hliník |
Barva: | Bílá, modrá |
Výrobce: | Braun |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.