Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 299 Kč
Parní mop Polti Vaporetto SV460 Double / 1500 W / bílá/modrá
Parní mop je díky duálnímu provedení navržen až pro 17 různých povrchů: laminátové i dřevěné podlahy, parkety, mramor, koberce, varné desky, spáry, okna, zrcadla, čalouněné povrchy (pohovky, křesla, polštáře a matrace), dveře, skříně, topení, záclony, koupelnové dlaždice a jiné, např. vinylové (PVC) podlahy a terakotové nebo kamenné dlažby. Ať už Váš domov zdobí jakýkoliv povrch, bude znovu zářit čistotou.
Dva přístroje v jednom, parní mop a parní čistič. Aby toho nebylo málo, je zahrnuto široké množství příslušenství, pomocí kterého si poradíte s každým povrchem a jakoukoliv špínou. Váš domov bude jako znovuzrozený.
Zapomeňte na koupi přídavných čisticích prostředků. Pára je přírodní a účinná metoda čištění, která důkladně ničí obrovské množství bakterií, virů a zárodků. Nejenže tím ušetříte za nejrůznější chemické prostředky, ale úklid provedete hygienicky, bezstarostně a šetrně k životnému prostředí. *Parní mopy Vaporetto eliminují až 99,9% nejčastějších bakterií jako Escherichia coli, Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Aspergillus brasiliensis a Salmonella enterica za předpokladu, že byl přístroj správně použit podle manuálu a povrch důkladně vyčištěn.
Speciální kartáč Vaporforce má extra širokou čisticí plochu, která uvolňuje více páry a tím efektivněji vyčistí všechny povrchy. Díky flexibilitě samotného nástavce a elegantně tvarované hlavici nevynecháte jediné místečko ve Vaší domácnosti. Kartáč se dostane do veškerých rohů a zákoutí. Pomocí zabudovaných štětin na zadní straně hlavice odstraníte i tu nejusazenější špínu. S mopem Vaporetto Váš domov vyčistíte a provoníte zároveň.
Největší výhodou parních mopů Vaporetto je jejich snadná manipulace. Mopy jsou lehoučké, proto jsou ideálními pomocníky úplně pro každého. Bez problémů jej snesete po schodech, půjčíte sousedům nebo vyčistíte pět místností, aniž byste se unavili. Ať už pod postelí, za pohovkou nebo v rozích - díky mopu Vaporetto budete uklízet pohodlně a bez námahy.
Pět, deset, patnáct, PŘIPRAVENO. Pouhých 15 vteřin stačí parnímu mopu Vaporetto k zahřátí na příslušnou teplotu od doby, kdy ho zapojíte do zásuvky. Indikátor připravenosti Vás upozorní zelenou kontrolkou.
Nemusíte se ohýbat a ručně nasazovat návlek. Při nasazování stačí návlek umístit pod mop a lehce zatlačit, plastové záchyty na bázi suchého zipu návlek samy upevní. Naopak při sundavání lehce sešlápnete malý pedál na zadní straně.
Integrovaný filtr snižuje průchod minerálních solí a zamezuje tvorbě vodního kamene. Používat můžete běžnou, kohoutkovou vodu.
Zabudovaný filtr zamezuje průtoku minerálních solí, čímž snižuje pravděpodobnost vzniku vodního kamene a umožňuje Vám bezstarostně používat běžnou kohoutkovou vodu. Filtr je vyměnitelný a pravidelným obměňováním prodlužuje život přístroje.
Parametry
Kategorie: | Parní čističe |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá, Modrá |
Barva: | Bílá |
Délka síťového kabelu: | 7,5 m |
Doba nahřátí: | 15 s |
Max. příkon: | 1500 W |
Objem nádržky na vodu: | 0,3 l |
Výrobce: | Polti |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.