Parní mop Shark S8201EU Steam & Scrub / 1120 W / 0,35 l / bílá

Novinka Sleva 20% s kódem: IPRICE20
4 587 Kč až –14 %
product 6968480
Loading...

parní mop • příkon 1120 W • čištění párou • objem zásobníku na vodu 0,35 l • doba provozu 20 min • délka přívodního kabelu 8 m • režim Steam Blaster pro extra odolné skvrny • ergonomický design pro snadnou manipulaci

Přečíst celý popis
4 587 Kč až –14 % od 3 922 Kč Vyberte ze 2 variant
od 3 138 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Parní mop Shark S8201EU Steam & Scrub / 1120 W / 0,35 l / bílá

Varianta IR2503110469

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 587 Kč

Cena dnes
3 922 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 28.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Parní mop Shark S8201EU Steam & Scrub / 1120 W / 0,35 l / bílá

Varianta IR2503110471

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 587 Kč

Cena dnes
4 358 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 28.3.2025

Detailní popis produktu

Parní mop Shark S8201EU Steam & Scrub / 1120 W / 0,35 l / bílá

Pusťte se do důkladného úklidu vaší domácnosti. S parním mopem Shark S8201EU Steam & Scrub docílíte hygienické čistoty vašich tvrdých podlah a dlaždic. Při úklidu naplno využijete sílu páry, aniž byste museli sahat po nejrůznějších chemických prostředcích. Objem zásobníku na vodu činí 0,35 litru a vybrat si můžete ze tří různých režimů dle vašich aktuálních potřeb. Se speciálním módem Steam Blaster přitom snadno odstraníte i extra odolné skvrny. 

Design navržený pro snadný úklid

Parní mop potěší svým ergonomicky navrženým designem, díky kterému se s ním velmi jednoduše manipuluje. Úklid celkově usnadňuje i přívodní kabel o délce 8 metrů. Pouhým pohledem na nádržku s vodou si přitom snadno zkontrolujete, kolik vody vám pro úklid ještě zbývá a zde je na místě vodu doplnit. 

Klíčové vlastnosti

  • Odstraňuje prach, zbytky jídel i mastnotu
  • Objem zásobníku na vodu činí 0,35 litru
  • Válce s rotací 150 otáček za minutu odstraní i odolnou špínu
  • Režim Steam Blaster oceníte u extra odolných skvrn
  • Ergonomický design usnadňuje manipulaci

Zbaví vaši domácnost nečistot

Parní mop nabízí účinné mokré čištění, díky kterému se rozloučíte s prachem, mastnotou a dalšími nečistotami. Skvěle si poradí s tvrdými podlahami i dlaždicemi.

Režim Steam Blaster

Parní mop umožňuje výběr ze tří režimů čištění v závislosti na vašich aktuálních potřebách. S režimem Steam Blaster se přitom účinně zbavíte i extra odolných skvrn. 

Ergonomický design

Hmotnost pouhé 3 kg a ergonomický design celkově usnadňují použití tohoto parního mopu. Díky extra dlouhému přívodnímu kabelu se navíc můžete volně pohybovat.

Parametry

  • Příkon 1120 W
  • Doba nahřátí 0 - 10 min.
  • Doba provozu do 20 min.
  • Objem nádržky 0,35 l
  • Otočná hlava
  • Délka přívodního kabelu 8 m
  • Rozměry výrobku (V x Š x H) 120,7 x 37,8 x 21,7 cm
  • Hmotnost výrobku 3,5 kg

Parametry

Kategorie: Mopy na podlahu
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Shark
Barva: Bílá
Doba provozu: do 20 min
Doba nahřátí: 0 - 10 min.
Objem nádržky: 0,35 l
Délka kabelu: 8 m
Příkon: 1120 W
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
product 6968480

Parní mop Shark S8201EU Steam & Scrub / 1120 W / 0,35 l / bílá

od 3 922 Kč Vyberte ze 2 variant