Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena5 499 Kč
Běžná cena5 499 Kč
Parní vysavač Rowenta RY7557WH / 1700W / 0,7l / bílá
Vysávání a vytírání podlah jistě nepatří mezi nejoblíbenější domácí práce. Pro jejich usnadnění vyvinula Rowenta unikátní přístroj, který tyto obě činnosti spojí a ušetří vám jak čas, energii, tak i vaše těžce vydělané peníze. Parní vysavač Rowenta RY7557WH z řady Clean & Steam kombinuje funkce vysávání a napařování, a tak kromě sběru prachu a drobného smetí dokáže i účinně rozpouštět silnější nečistoty. Kromě čisté domácnosti vám tak tento parní mop s vysavačem zaručí i prostředí téměř kompletně bez bakterií a řady alergenů, které by vás mohly nadále trápit. Je tak skvělou volbou pro alergiky, domácnosti s malými dětmi či domácími mazlíčky.
Díky maximálnímu příkonu 1 700 W nebudete muset na zahřátí vysavače příliš dlouho čekat a budete moct začít s napařováním během několika málo chvil. Nádržka na vodu navíc pojme až 700 ml, a tak budete moci napařovat až celých 40 minut, což stačí i na úklid celého bytu. Kombinaci vysávání a napařování vám umožňuje zejména skvělá duální hubice Clean & Steam, se kterou bude úklid domácnosti hračkou. Dokonce ani při úklidu nebude tento tichý vysavač své okolí rušit. Maximální hlučnost vysavače navíc nepřekročí hranici 84 dB.
Tento unikátní vysavač 2v1 vyniká tím, že kromě funkce vysavače vám nabízí také funkci napařování, která odstraní i odolnou špínu. Díky celkové kapacitě nádržky na vodu 0,7 litru budete moci napařovat až 40 minut.
Hlavní zbraní tohoto parního vysavače je duální hubice Clean & Steam, která tak výrazně rozšiřuje možnosti tohoto modelu. Hubice velmi účinně aplikuje páru na jakýkoli povrch a rozpouští špínu, která je následně odvedena do speciální nádoby.
Jednou z hlavních předností tohoto vysavače je také způsob oddělení prachu od vzduchu. Cyklonická technologie přináší silný proud vzduchu a důkladné odděluje prach, který je následně zachycen v účinných filtrech.
Výhodou napařování není jen precizně čistá podlaha, na kterou bude radost se podívat. Napařováním ale také odstraňujete až 99 % známých bakterií, které tak pro vás již nebudou postrachem.
Kromě skvělých výsledků si můžete užít i jednoduchého ovládání vysavače. K tomu přispívá i jednoduchý ovládací panel na rukojeti vysavače, kde si můžete zvolit jednu ze 3 úrovní sání.
Jednoduché manipulaci napomáhá také 7,5metrový síťový kabel, se kterým s přehledem dosáhnete i do vedlejší místnosti a nebudete tak muset neustále vysavač vypojovat a následně zapojovat.
Parametry
Kategorie: | Parní čističe |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Rowenta |
Barva: | Bílá |
Typ: | Parní čistič |
Příkon: | 1700 W |
Doba nahřátí: | 30 s |
Délka kabelu: | 7,5 m |
Objem nádržky na vodu: | 0,7 l |
Objem nádoby na prach: | 0,4 l |
Doba provozu: | 40 min. |
Max. hlučnost: | 84 dB |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.