Parní žehlička s generátorem Polti Vaporella Instant VI50.20 / 2350 W / 2000 ml / 8 bar

Novinka
5 565 Kč až –10 %
product 5994161(1)
Loading...

žehlicí systém • příkon: 2 350 W • variabilní pára až 600 g/min. • 4 programy • keramická žehlicí plocha • objem nádržky na vodu 2 000 ml • svislé napařování • nahřátí za 60 s. • odvápňování • bezpečnostní vypínání • tlak generátoru 8 bar

Přečíst celý popis
5 565 Kč až –10 % od 4 998 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Parní žehlička s generátorem Polti Vaporella Instant VI50.20 / 2350 W / 2000 ml / 8 bar

Varianta IR2412030387

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 565 Kč

Cena dnes
4 998 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 4.2.2025
Thumbnail Image
Product Image

Parní žehlička s generátorem Polti Vaporella Instant VI50.20 / 2350 W / 2000 ml / 8 bar

Varianta IR2412030386

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 565 Kč

Cena dnes
5 023 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 4.2.2025

Detailní popis produktu

Parní žehlička s generátorem Polti Vaporella Instant VI50.20 / 2350 W / 2000 ml / 8 bar

Parní žehlička Polti Vaporella INSTANT VI50.20 se chlubí špičkovým příkonem 2 350 W s vysokou parní intenzitou až 600 gramů za minutu a velkou nádobou na vodu, kterou lze doplňovat i v průběhu provozu. Tento inteligentní systém z řady La Vaporella tak potvrzuje, že je dílem tradiční italské značky, jejíž historie sahá až do roku 1978.

4 programy

Maximální tlak čerpadla dosahuje 8 bar, přičemž si můžete vybrat hned ze 4 programů. Ty mají přesné nastavení pro různé druhy látek a potřeb, čímž vám ušetří spoustu starostí s výběrem správné teploty a intenzity páry. Inteligentní žehlička Polti Vaporella Instant se hodí na všechny typy tkanin, z nichž v jediném tahu efektivně odstraní záhyby.

Klíčové vlastnosti:

  • Vysoký výkon a produkce páry zajistí profesionální výsledky
  • Účinně pečuje o všechny druhy tkanin od hedvábí po vlnu
  • Hladký povrch se zaoblenými okraji hladce klouže po látce
  • Úsporný režim i schopnost vertikálního žehlení
  • Filtr vodního kamene prodlužuje životnost spotřebiče
  • Mějte dokonalý přehled díky digitálnímu displeji
  • Rychlé nahřátí už za 1 minutu i dolévání za provozu
  • Bezpečné a snadné přenášení díky zámku a rukojeti

ECO snižuje spotřebu

Jedním z přednastavených programů je například úsporný režim ECO, s jehož pomocí ušetříte asi 68 % vody a 60 % energie.

Technologie Instant Steam

Srdcem přístroje je parní generátor, který zajišťuje nepřetržitou dodávku páry.

Snadný pohyb všemi směry

Výrobce myslel i na zásadní designové prvky zajišťující pohodlnou obsluhu. Rukojeť perfektně pasuje do ruky. Keramická žehlicí plocha dobře vede teplo a má zaoblené okraje, díky nimž se plynule pohybuje všemi směry. Už žádné zasekávání, mačkání a krčení textilií. Odteď vám žehlení půjde perfektně od ruky.

Dlouhá životnost

Integrovaný filtr vodního kamene vám ušetří spoustu práce a zároveň hraje nezbytnou roli ve výkonu a odolnosti spotřebiče. Redukcí vápenatých částic totiž pomáhá prodlužovat životnost žehličky. Zachovává také její účinnost, čímž pomáhá šetřit vodou a energií.

Vertikální napařování

Parní systém Polti Vaporella INSTANT s sebou přináší funkci Steam Pulse, při jejíž aktivaci dochází k přerušované produkci páry. Nemusíte ale pravidelně stlačovat tlačítko, vše je automatické, aby bylo použití přístroje co nejpohodlnější. Proto se jedná o ideální program na vertikální žehlení.

Digitální displej s přehledem

Na rukojeti je prakticky umístěný displej, s jehož pomocí budete mít běh přístroje pod neustálou kontrolou.

Ihned připravena do akce

Ohřev páry trvá do 1 minuty, takže se můžete téměř okamžitě pustit do práce.

Nepřetržitý provoz

S 2litrovou nádržkou zvládnete udělat spoustu práce, aniž byste ji museli dolévat. Pokud v ní přeci jen dojde voda, oceníte možnost pohodlného doplnění kapaliny kdykoliv v průběhu žehlení.

Vhodná na přenášení

V době, kdy systém nepoužíváte, jej bez problému uskladníte třeba v prádelně. Žehličku lze uzamknout do základny a komplet bezpečně a pohodlně přenášet za rukojeť.

Parametry

  • Typ žehličky systémová žehlička
  • Příkon 2350 W
  • Žehlící plocha keramický povrch
  • Objem nádržky na vodu 2000 ml
  • Parní ráz 600 g/min.
  • Variabilní pára až 600 g/min.
  • Pracovní tlak generátoru 8 bar
  • Svislé napařování
  • Odvápňování
  • Bezpečnostní vypínaní
  • Odnímatelná nádrž na vodu
  • Délka kabelu 1,8 m
  • Rozměry (Š x V x H) 23,7 x 37 x 28,5 cm
  • Hmotnost 3,5 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 41 x 31 x 28 cm
  • Hmotnost balení 5 kg

Parametry

Kategorie: Žehličky na prádlo
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Polti
Příkon: 2350 W
Žehlící plocha: keramická povrch
Objem nádržky (na vodu): 2000 ml
Pracovní tlak generátoru: 8 bar
Délka kabelu: 1,8 m
Parní ráz: 600 g/min.
Variabilní pára až: 600 g/min.
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
product 5994161(1)

Parní žehlička s generátorem Polti Vaporella Instant VI50.20 / 2350 W / 2000 ml / 8 bar

od 4 998 Kč Vyberte ze 2 variant