Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena5 565 Kč
Běžná cena5 565 Kč
Parní žehlička s generátorem Polti Vaporella Instant VI50.20 / 2350 W / 2000 ml / 8 bar
Parní žehlička Polti Vaporella INSTANT VI50.20 se chlubí špičkovým příkonem 2 350 W s vysokou parní intenzitou až 600 gramů za minutu a velkou nádobou na vodu, kterou lze doplňovat i v průběhu provozu. Tento inteligentní systém z řady La Vaporella tak potvrzuje, že je dílem tradiční italské značky, jejíž historie sahá až do roku 1978.
Maximální tlak čerpadla dosahuje 8 bar, přičemž si můžete vybrat hned ze 4 programů. Ty mají přesné nastavení pro různé druhy látek a potřeb, čímž vám ušetří spoustu starostí s výběrem správné teploty a intenzity páry. Inteligentní žehlička Polti Vaporella Instant se hodí na všechny typy tkanin, z nichž v jediném tahu efektivně odstraní záhyby.
ECO snižuje spotřebu
Jedním z přednastavených programů je například úsporný režim ECO, s jehož pomocí ušetříte asi 68 % vody a 60 % energie.
Technologie Instant Steam
Srdcem přístroje je parní generátor, který zajišťuje nepřetržitou dodávku páry.
Snadný pohyb všemi směry
Výrobce myslel i na zásadní designové prvky zajišťující pohodlnou obsluhu. Rukojeť perfektně pasuje do ruky. Keramická žehlicí plocha dobře vede teplo a má zaoblené okraje, díky nimž se plynule pohybuje všemi směry. Už žádné zasekávání, mačkání a krčení textilií. Odteď vám žehlení půjde perfektně od ruky.
Dlouhá životnost
Integrovaný filtr vodního kamene vám ušetří spoustu práce a zároveň hraje nezbytnou roli ve výkonu a odolnosti spotřebiče. Redukcí vápenatých částic totiž pomáhá prodlužovat životnost žehličky. Zachovává také její účinnost, čímž pomáhá šetřit vodou a energií.
Vertikální napařování
Parní systém Polti Vaporella INSTANT s sebou přináší funkci Steam Pulse, při jejíž aktivaci dochází k přerušované produkci páry. Nemusíte ale pravidelně stlačovat tlačítko, vše je automatické, aby bylo použití přístroje co nejpohodlnější. Proto se jedná o ideální program na vertikální žehlení.
Digitální displej s přehledem
Na rukojeti je prakticky umístěný displej, s jehož pomocí budete mít běh přístroje pod neustálou kontrolou.
Ihned připravena do akce
Ohřev páry trvá do 1 minuty, takže se můžete téměř okamžitě pustit do práce.
Nepřetržitý provoz
S 2litrovou nádržkou zvládnete udělat spoustu práce, aniž byste ji museli dolévat. Pokud v ní přeci jen dojde voda, oceníte možnost pohodlného doplnění kapaliny kdykoliv v průběhu žehlení.
Vhodná na přenášení
V době, kdy systém nepoužíváte, jej bez problému uskladníte třeba v prádelně. Žehličku lze uzamknout do základny a komplet bezpečně a pohodlně přenášet za rukojeť.
Parametry
Kategorie: | Žehličky na prádlo |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Polti |
Příkon: | 2350 W |
Žehlící plocha: | keramická povrch |
Objem nádržky (na vodu): | 2000 ml |
Pracovní tlak generátoru: | 8 bar |
Délka kabelu: | 1,8 m |
Parní ráz: | 600 g/min. |
Variabilní pára až: | 600 g/min. |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.