Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Party reproduktor GoGEN SMILEE BPS 636 / Bluetooth / 40 W / 4000 mAh / LCD displej / 45 - 15000 Hz / černá
GoGEN SMILEE BPS 636 je bezdrátový párty reproduktor, který oceníte nejen o víkendu s přáteli, ale také během oslav nebo na firemních večírcích. Zaujme skvělým výkonem 40 W, poutavou světelnou show nebo ničím neomezovaným provozem díky integrované baterii. Tento model přináší také funkci zvýraznění basů. Hudba z něj je přitom dokonale čistá a detailní. Nechybí ani předdefinované ekvalizéry a vše důležité vám servíruje prostřednictvím LCD displeje.Různé zdroje hudby
Reproduktor nabízí možnost poslechu rádiových stanic prostřednictvím FM tuneru s 30 předvolbami. Stejně tak si užijete hudbu z USB ve formátu MP3 nebo ji bezdrátově pošlete z telefonu, tabletu či počítače skrze Bluetooth až na vzdálenost 10 metrů. Na těle reproduktoru je dokonce 2× 6,3 mm jack pro připojení mikrofonu (ten je dokonce součástí balení) a k dispozici je také AUX vstup s 3,5 mm jackem.
Vlastnosti
V jeho podání si vychutnáte nejen luxusní zvuk, ale také působivou světelnou LED show, která oživí každou párty. A když budete mít k ruce dva reproduktory GoGEN BPS636, oceníte funkci TWS (True Wireless Stereo) pro jednoduché spárování a ještě impozantnější poslech.
Integrovaná baterie
V těle reproduktoru se pak našel prostor pro integrovanou baterii, která nabízí 6,5 hodinovou výdrž a disponuje také USB výstupem. Z něj můžete nabíjecím proudem 1A doplnit energii například vašemu smartphonu. Reproduktor může být i klasicky zapojen do elektřiny.
Parametry
Kategorie: | Párty reproduktory |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Běžná výdrž baterie: | 6,5 h |
Displej: | LCD displej |
Kmitočtový rozsah do: | 15000 Hz |
Kmitočtový rozsah od: | 45 Hz |
Napájení: | Síťové |
Odolnost: | Bez zvýšené odolnosti |
Podpora nabíjení mobilního telefonu: | Ano |
Rádio: | FM |
Výkon: | 40 W |
Výrobce: | GoGEN |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.