Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena7 625 Kč
Party reproduktor Lenco PMX-250 / 200 W / černá
Nechoďte za párty, když může párty přijít za vámi! Společnost Lenco vytvořila luxusní bezdrátový přenosný reproduktor, který vám během vteřiny vytvoří z komorního setkání přátel nezapomenutelný večírek plný dobré zábavy a energické dunivé muziky. Přístroj s výkonem 200 W tvoří 10" subwoofer a 1" tweeter Horn. Společně vytváří křišťálově čistý zvuk, jehož se nebudete moci nabažit.
Propojte telefon, tablet, notebook a další zařízení bezdrátově za pomoci Bluetooth a začněte streamovat hudbu přímo ze své osobní hudební knihovny. Na reproduktoru je umístěn LED displej, na němž si pohodlně vyberete požadovaný zdroj. Pokud nemáte zrovna po ruce žádné své zařízení podporující Bluetooth, můžete si na reproduktoru naladit FM rádio a zajistit si tak zábavu na celou noc. Kromě integrovaných reproduktorů zde nechybí zesilovač, aby vynikl každý tón jasně a zřetelně.
S hudbou jde ruku v ruce také vizuální stránka. Tu vám reproduktor také zajistí. Můžete si totiž nastavit světelné LED efekty, které se na přístroji objevují podle rytmu. Zařízení vám poslouží také, pokud máte kapelu nebo rádi hrajete na kytaru, tento hudební nástroj totiž připojíte do speciálního vstupu. Nebo si zvolte připojení sluchátek pro nerušený poslech či mikrofon, abyste celou párty posunuli o třídu výš a užili si s rodinou nebo přáteli legendární karaoke u svých oblíbených písniček. Nastavení připojení, úpravu hlasitosti či osvětlení a mnoho dalšího pohodlně provedete i tehdy, pokud nejste v bezprostřední blízkosti reproduktoru.
Parametry
Kategorie: | Párty reproduktory |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Lenco |
Barva: | Černá |
Výkon: | 200 W |
Bezdrátové připojení: | Bluetooth |
Vstup Aux: | Ano |
USB: | Ano |
Bluetooth 5.0 • světelné efekty • ovládání hlasitosti mikrofonu • USB vstup • slot pro Micro SD kartu • jack 3,5 mm • baterie 2500 mAh
párty reproduktor • barva černá • Bluetooth 5.0 • dosah Bluetooth až 30 m • výkon 120 W • 4 reproduktory • 2 bezdrátové mikrofony • USB ...
party reproduktor a 2 bezdrátové mikrofony • výkon 150 W • hudba přes Bluetooth • funkce X-BASS • FM rádio • vstup AUX • USB • výdrž baterie 12 hod. • stup pro kabelový mikrofon • vestavěná kolečka pro snadnou manipulaci
party reproduktor • Bluetooth • TWS • 2400 W • karaoke • funkce nahrávání • ekvalizér • LED displej • párty osvětlení • 2x bezdrátový mikrofon • dálkové ovládání • baterie 8000 mAh • vstup na USB/SD • AUX
party reproduktor • Bluetooth • TWS • 1600 W • karaoke • funkce nahrávání • ekvalizér • LED displej • párty osvětlení • 2x bezdrátový mikrofon • dálkové ovládání • baterie 4000 mAh • vstup na USB/SD • AUX
Připojte svůj smartphone nebo tablet snadno přes Bluetooth • Velmi silný výstupní výkon 100 W • Má párty světla • Mnoho konektorů pro mikrofon, kytaru, USB a Aux
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.