Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPodlahový vysavač ETA Avanto 3519 90010 / modrá
Máte doma rádi pořádek? Chcete uklízet snadno a rychle bez zbytečné námahy? Pak je sáčkový vysavač ETA351990000 Avanto to pravé pro vás. Vysavač o příkonu 700 W s tichým chodem a objemným prostorem pro prachový sáček, jenž pohltí až 3 litry prachu a nečistot, se stane nepostradatelnou součástí vaší domácnosti.
Vysavač se pyšní kvalitním HEPA filtrem č. 12, který dokáže zachytit i ty nejmenší mikro částice. ECO motor s nižším příkonem se postará o úsporu elektrické energie a vysokou účinnost vysávání. Ergonomicky tvarovaná rukojeť zajistí pohodlnou manipulaci při úklidu. Akční 11 m rádius vysavače umožňuje dosáhnout do vzdálenějších míst bez nutnosti přepojování napájecího kabelu. Při koupi sáčkového vysavače vás zajisté potěší elektronická regulace pro optimální nastavení sacího výkonu.
Kromě HEPA filtru č. 12, obdržíte také 2 ks mikrofiltru – jeden ochranný vstupní motorový a jeden výstupní. Prachový sáček ETA HYGIENIC má vynikající účinnost filtrace i těch nejmenších prachových částic včetně pylů, roztočů atd. Sáček má zvýšenou odolnost proti nasáté vlhkosti a protržení tvrdými či ostrými předměty.
Při koupi vysavače Avanto obdržíte univerzální podlahovou hubici pro pohodlné vysávání jak tvrdých podlah, tak i koberců. Dále získáte turbokartáč pro efektivnější vysávání koberců, který z nich posbírá jak vlasy, tak zvířecí srst. Malý turbokartáč pro vysávání čalounění. Dále obdržíte kovovou teleskopickou trubku o délce až 90 cm, polštářovou hubici pro šetrné vysávání měkkých textilních povrchů jako je čalounění nebo polštáře. Součástí balení je také šterbinová hubice pro vysávání úzkých a těžko přístupných místech například v žebrech radiátorů nebo za nábytkem, kartáček s jemnými štětinkami pomáhá při úklidu na místech, která potřebujete šetrně zbavit prachu nebo pavučin (například na nábytku, zdech či obrazech). Součástí balení je samozřejmě i prachový sáček ETA HYGIENIC.
Pokud vlastníte domácího mazlíčka, tak určitě mezi příslušenstvím oceníte nabízenou speciální hubici na sběr zvířecích chlupů.
Myslíme na dlouhou životnost vašeho vysavače Avanto, a proto je stroj opatřen ochranou proti přehřátí motoru a bezpečnostní pojistkou chybějícího prachového sáčku. Sáčkový vysavač Avanto může mít skutečně své parkovací místo, jelikož disponuje 2 parkovacími polohami – vertikální i horizontální. Díky praktickému držadlu je přenos vysavače velmi snadný.
Manipulace s vysavačem je velmi pohodlná díky otočnému kolečku o 360 stupňů, jenž umožní pohyb všemi směry. Měkčená pojezdová kolečka jsou šetrná k hladkým podlahám, tudíž si kolečky nezničíte a nepoškrábete podlahu.
Parkovací místo
Sáčkový vysavač Avanto může mít skutečně své parkovací místo, jelikož disponuje 2 parkovacími polohami – vertikální i horizontální. Díky praktickému držadlu je přenos vysavače velmi snadný.
Vlastnosti
Filtrace
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.