Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 399 Kč
Podlahový vysavač Severin 7044 S'POWER / 700 W / bílá
Tradiční vysavač shromažďuje prach a nečistoty ve vyhrazeném sáčku. Když je plný, jednoduše ho vyhodíte a nahradíte novým. Díky těsnosti sáčku se roztoči nedostanou ven. Je také zodpovědný za další filtraci, která zajišťuje, že vzduch vypouštěný vysavačem je čistý a bez alergenů.
Optimální úroveň hluku
Hlučnost vysavače je záležitost, která významně ovlivňuje komfort vysávání. Jedná se o parametr vyjádřený v decibelech, a čím je nižší, tím lépe. Tento model vysavače pracuje zcela diskrétně, protože vydává hluk do 75 dB.
Akční rádius 9 m
Maximální pracovní dosah vysavače je otázkou, která má značný vliv na pohodlné používání. Tento model nabízí dosah až 9 m, takže nebudete muset příliš často přepojovat zástrčky mezi zásuvkami nebo používat prodlužovací kabely. Vysavače s dosahem až 9 m jsou oblíbenou volbou do bytů a kanceláří.
Nastavitelný sací výkon
Vysávání silně znečištěné tvrdé podlahy vyžaduje jiný výkon než vysávání měkkého koberce s dlouhým vlasem. Z tohoto důvodu nabízejí kvalitní vysavače možnost nastavení výkonu.
Opakované vysávání bez nutnosti výměny sáčku
Každý vysavač má vyhrazený prostor pro nahromaděné nečistoty a prach. Čím je větší, tím se sníží frekvence jeho vyprazdňování. Tento model nabízí objem 3 l, což vám umožní pohodlné používání vysavače, přičemž samotný přístroj zůstává lehký a kompaktní.
Žádné zamotávání do kabelů
Rozkládání a skládání vysavače bude mnohem pohodlnější a rychlejší díky automatickému navíjení kabelu. Kabel nemusíte zatahovat ručně, stačí stisknout příslušné tlačítko a kabel se vtáhne do spotřebiče. Modely s touto funkcí se lépe přenášejí a skladují.
Plný sáček vás nezaskočí
Abyste nemuseli ručně kontrolovat, kolik prachu se již nashromáždilo, vysavač je vybaven indikátorem naplnění. Ten vám dá vědět, kdy je čas vyměnit sáček. Přeplněný sáček nebo nádoba na prach nejenže zatěžuje spotřebič, ale může také ovlivnit účinnost vysávání a uvolňování nepříjemných pachů během vysávání.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Podlahové vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Akční rádius: | 9 m |
Barva: | Bílá |
Frekvence: | 50-60 Hz |
Hlučnost: | 74 dB |
Objem prachového sáčku: | 3 l |
Příkon: | 700 W |
Výrobce: | Severin |
podlahový vysavač • ECO motor • příkon 700 W • HEPA filtr č. 13 • světelný LED panel • akční rádius 11 m • elektronická regulace sacího výkonu • signalizace plnosti prachového sáčku • měkčená kolečka • otočné kolečko o 360°• tichý chod • objem prostoru pro prachový sáček 4 l
Vysavač popela DMS Germany • barva žlutá • výkon 1200 W • HEPA filtr • kapacita 20 l • funkce sání a foukání • délka síťového kabelu 2 m • nízká hlučnost i hmotnost • ohebná kovová vyztužená hadice s hliníkovým koncem • sací výkon 18 kPa • potažená ocelová nádoba na popel • délka sací hadice 100 cm • délka hliníkové trubky 23 cm ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.