Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 220 Kč
Běžná cena4 220 Kč
Běžná cena4 220 Kč
Běžná cena4 220 Kč
Běžná cena4 220 Kč
Pohon dveřního zámku Homematic IP HmIP-DLD / dosah 200 m / bílá
Bezdrátový inteligentní pohon dveřního zámku Homematic IP HmIP-DLD byl navržen k pohodlnému motoricky poháněnému odemykání, zamykání a otevírání dveří. Proč otevírat dveře klíčem, když je můžete otevřít vzdáleně za pomoci klíčenky, hlasem přes home asistenta nebo odkudkoliv pomocí mobilní aplikace? Homematic IP jednoduše přemění vaše dveře na inteligentní vstupní systém a váš chytrý telefon na digitální klíče.
Hi-tech řešení tohoto pohonu dveřního zámku spočívá v unikátním krokovém motorickém servopohonu. Pohon tak lze snadno dodatečně instalovat na jakékoliv standardní komerční, domovní nebo bytové dveře s cylindrickou vložkou. Klíč zasunutý do vložky zámku dveří se otáčí prostřednictvím servopohonu tak, že se mechanismus dveřního zámku pohybuje přesně stejným způsobem jako při běžném manuálním pohybu klíče. Mechanismus zařízení je určen jak pro klíče končící v horizontální, tak vertikální pracovní poloze cylindrické vložky (včetně bezpečnostní).
Rozhodli jste se pro inteligentní ovládání vstupních dveří, ale nejste si jisti, zda hned chcete investovat prostředky do prvků systému chytré domácnosti? Pak pro vás máme ideální řešení v podobě pohonu dveřního zámku Homematic IP HmIP-DLD. Můžete jej jednoduše používat v kombinaci s dálkovým ovladačem (klíčenkou HmIP-KRCK) a využívat základních funkcí vzdáleného motorického odemykání, zamykání a otevírání dveří pomocí dálkového ovladače. Pokud se však následně rozhodnete, že toto řešení není dostačující, máte kdykoli všechny možnosti chytré domácnosti otevřené. Postačí dokoupit centrální jednotku HmIP-HAP a postupně systém rozšiřovat o další periferie, čímž si začnete tvořit svou chytrou domácnost podle vlastních představ.
Zařízení nabízí více možností volitelného ovládání pro všechny věkové kategorie, od dětí až po seniory. Pohon dveřního zámku může být jednoduše ovládán manuálně (z venkovní strany klíčem a z vnitřní strany prostřednictvím nouzového otočného prstence). Elektronicky přes venkovní klávesnici HmIP-WKP nebo z vnitřní strany pomocí dvou tlačítek na čelní straně pohonu dveřního zámku. Vzdáleně pak bezdrátovým dálkovým ovladačem – klíčenkou HmIP-KRCK – nebo v kombinaci s centrální jednotkou HmIP-HAP hlasem prostřednictvím home asistenta (podporovaná komunikace s Google Assistant a Amazon Alexa) či odkudkoliv na světě přes mobilní aplikaci Homematic IP.
Mimo běžných uživatelských funkcí nabízí zařízení volitelné a intuitivní řízení přístupu. Jeho konfigurace probíhá výhradně za použití centrální jednotky HmIP-HAP a přes mobilní aplikaci Homematic IP. Tím se uživateli otevírají další funkcionality systému chytré domácnosti s možnostmi programování scénářů, zobrazení stavových informací, ale i optimalizace funkcí přístupu, jako je například časově řízené zamykání prostřednictvím flexibilních týdenních programů a individuálních přístupových profilů. Systém tak například může v libovolném předdefinovaném čase automaticky uzamknout vchodové dveře, čímž dojde poměrně jednoduše a efektivně ke zvýšení bezpečnosti objektu a současně k eliminaci potřeby kontroly uzamčení vstupních dveří.
Můžete individuálně definovat a současně kontrolovat přístup vstupu díky nastavitelným přístupovým oprávněním bez ohledu na den v týdnu nebo čas. Příkladem může být úklidový personál nebo pečovatelská služba, která bude moci vstoupit do bytu nebo domu za pomoci bezdrátového dálkového ovladače (klíčenky HmIP-KRCK) pouze v určitý den v týdnu a určenou dobu. Takový přístup budete moci kontrolovat prostřednictvím mobilní aplikace Homematic IP, která zaznamenává a zobrazuje informace o tom, které dveře a kdy byly otevřeny. Avšak i konfigurace funkcí kontroly přístupu probíhá výhradně za použití centrální jednotky HmIP-HAP a mobilní aplikace Homematic IP.
Bezdrátové propojení dílčích zařízení Homematic IP s centrální jednotkou HmIP-HAP nabízí pohodlné nastavení a ovládání komplexního systému smart home pomocí intuitivní aplikace (pro Android a iOS v CZ) určené pro chytré telefony. Mobilní aplikace umožňuje okamžitou reakci na zprávy a upozornění ze systému vaší chytré domácnosti a spojuje všechna zařízení Homematic IP prostřednictvím bezplatného neomezeného cloudu – ten umožňuje nastavení a řízení systému odkudkoliv na světě, přenos důležitých informací a aktualizaci softwaru i firmwaru zařízení, předává konfigurační a provozní příkazy z aplikace Homematic IP směrem k jednotlivým zařízením chytré domácnosti.
Bateriové komponenty systému Homematic IP (včetně bezdrátového pohonu dveřního zámku) jsou ideální pro všestrannou ochranu v domácnostech, kancelářích, bytech, chalupách atd. Během instalace a při vytváření profilů a scénářů v mobilní aplikaci můžete zohlednit všechny svoje potřeby z hlediska požadavků na zabezpečení objektu, automatizaci, vytápění a celou řadu dalších kritérií v závislosti na vlastních prioritách. Jednoduchou formou tak můžete postupně svůj systém chytré domácnosti rozšiřovat, řídit a automatizovat.
V aplikací Homematic IP máte vše jako na dlani! Disponuje českou lokalizací, je zdarma, intuitivní a přehledná. S aplikací pro chytré telefony zvládnete i zdánlivě složité konfigurace během několika málo minut. Po připojení k centrální jednotce se stane inteligentním centrem vaší instalace, pomocí které můžete ovládat a konfigurovat řízení celé své chytré domácnosti, ať už jste doma, v zaměstnání, nebo na cestách. Bezplatná mobilní aplikace nevyžaduje registraci a je určená pro chytrá zařízení s operačními systémy Android a iOS. Je tady od toho, aby se neustále přizpůsobovala moderním trendům, optimalizovala se a vyvíjela v závislosti na vašich přáních a potřebách.
Kromě manuálního ovládání a vzdáleného řízení pomocí mobilní aplikace nabízí systém chytré domácnosti Homematic IP také podporu hlasového ovládání a komunikaci s Google Assistant, Amazon Alexa a technologií Home Connect Plus. Pro bezpečnou, stabilní a spolehlivou komunikaci disponuje systém mezi jednotlivými zařízeními vlastní unikátní rádiovou technologií s šifrovaným zabezpečením a je tak prvním systém chytré domácnosti, jehož protokol, IT a zabezpečení dat jsou pravidelně testovány a certifikovány nezávislým institutem VDE.
Bezdrátová komunikace a bateriový provoz nabízí možnost jednoduché instalace bez potřeby kabeláže. Podstatným faktorem pro montáž je velikost cylindrické vložky, která musí na vnitřní straně dveří vyčnívat o 8–15 mm. Pokud to tak není, doporučujeme současně se zařízením pořízení nové cylindrické vložky s optimálním předsazením 10 mm. Standardní montáž se provádí za pomocí montážního materiálu, který je součástí balení, bez jakýchkoliv mechanických zásahů do dveří. Konstrukce montážní konzole pohonu dveřního zámku Homematic IP HmIP-DLD nabízí ještě dodatečné otvory pro volitelné uchycení šrouby k vnitřnímu kování nebo křídlu dveří.
Parametry
Kategorie: | Další elektro prodej |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Homematic |
Barva: | Bílá |
IP krytí: | IP20 |
Komunikační technologie: | Homematic IP protokol |
Bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru): | 200 m |
Provozní teplota: | 5 až 35 °C |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.