Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena998 Kč
Pohybový senzor Argus 180 MEG5710-0319 Merten System M / bílá
Senzorový modul Merten ARGUS 180 pro zapuštěnou montáž je detektor pohybu pro vnitřní použití. Senzorový modul detekuje pohybující se zdroje tepla (např. osoby) v nastavitelné oblasti detekce a spustí funkci osvětlení schodiště. Maximální dosah je cca 8 m vlevo/vpravo a cca 12 m dopředu při detekčním úhlu 180°. Dokud je detekován pohyb, zůstává připojená zátěž zapnutá. Nastavitelná doba sepnutí se spustí teprve tehdy, když již není detekován žádný pohyb (funkce spouštění). Senzorový modul je vybaven světelným čidlem s nastavitelným prahem jasu, takže osvětlení se zapíná pouze pod určitým prahem jasu (funkce detektoru pohybu). Díky přepínatelné funkci přítomnosti může senzorový modul vypnout osvětlení i přes přítomnost osoby, pokud je dostatek přirozeného světla. Čas je plynule nastavitelný od cca 10 s do cca 30 min. Doporučená výška instalace je 1,1 m.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Časovač: | Do 30 min. |
Dosah: | 8 m |
Stupeň krytí: | IP20 |
Výrobce: | Merten |
Doporučená montážní výška: | 1,1 m |
Typ montáže: | Podomítková |
2 bezdrátové alarmy • detektor pohybu • venkovní siréna • dosah až 300 m • barva bílá • dotyková klávesnice ...
Snímač pohybu a soumraku pro vnitřní i venkovní použití • Bluetooth • dosah senzoru 0 -12 m • úhel náklonu 100° • úhel natočení 120° • životnost baterií až 400 dní • lze ovládat až 50 svítidel přes Bluetooth
napětí 100-240 V • frekvence 50-60 Hz • Full HD kamera • 1920 x 1080 px • Wi-Fi • Android, iOS • IP66 • stropní kamera
IP kamera • určeno pro venkovní použití (odolnost IP67) • rozlišení až 1920 × 1080 px (až 30 snímků za sekundu) • komprese Ultra 265 a H.265 • 2,8 mm fixní objektiv • úhel záběru 113° • PoE • integrovaný mikrofon • přísvit Smart IR s dosahem 30 m • True WDR 120 dB • ROI • 2D/3D DNR • Corridor Mode • videoanalytické funkce (Human Body Detection, překročení čáry, detekce pohybu) • microSDXC slot (až 128 GB) • přepěťová ochrana 2kV • podpora standardu ONVIF ...
Wi-Fi dveřní kukátko • Záznam fotografií a videa • Funkce zmeškaného hovoru • Pozorovací úhel 110º • Vestavěná dobíjecí baterie 4000 mAh • 2,8” TFT LCD obrazovka (320 x 240 px) • 1 megapixelový CMOS fotoaparát • Přizpůsobitelné dveřím o tloušťce 38 až 110 mm ...
detektor kouře • 3 kusy • materiál plast • barva bílá • hlučnost 85 dB • indikátor slabé baterie • komunikační technologie RF (frekvence 434 MHz) • testovací a resetovací funkce • montáž na strop, stěnu • napětí baterie 9 V • dosah mezi hlásiči 60 m ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.