Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10,9" (2020) / CZ / černá
Varianta IR2410250174
Běžná cena2 013 Kč
Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10,9" (2020) / CZ / černá
Varianta IR2412050130
Běžná cena2 013 Kč
Detailní popis produktu
Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10.9" (2020), CZ - černá
Pouzdro na tablet ZAGG Pro Keys je vyrobeno na míru iPadům se systémem iOS, které mají úhlopříčku 10,9" (2020). Kromě spolehlivé ochrany vám usnadní také jejich ovládání. Jeho součástí je totiž podsvícená klávesnice, kterou můžete použít i za zhoršeného světla. Klávesnici lze v případě potřeby kdykoliv oddělit.
Odolné provedení
Kryt je vyroben z odolného polykarbonátu. Ten je navíc doplněn o pogumované hrany a rohy s bumperem, díky nimž bude váš iPad v dokonalém bezpečí. Obal prošel drop testem pro pády z výšky až 2 metrů.
Propracovaný do detailu
Součástí pouzdra je držák pro Apple Pencil, který se postará, aby příslušenství zůstalo tam, kde má být. Jistě oceníte také celkově štíhlý design a nízkou hmotnost, díky níž se bez problému vejde i do kabelky nebo batohu. Baterie v klávesnici vydrží až 1 rok používání (1 hodinu denně).
Pro maximální úsporu energie se klávesnice automaticky přepíná mezi režimy sleep/wake.
Vlastnosti
- Ochranné pouzdro na tablet
- Odnímatelná klávesnice s technologií Bluetooth
- Odolá pádům až ze 2 metrů
- Prostor pro Apple Pencil
- Baterie v klávesnici vydrží až 1 rok
Parametry
- Úhlopříčka displeje 10,9"
- Možnost polohování
- Klávesnice
- Určeno pro model tabletu A
- Typ pouzdra s klávesnicí
- Rozměry balení (Š x V x H) 23,1 x 4 x 31,4 cm
- Hmotnost balení 0,8 kg
Parametry
Kategorie: | Příslušenství pro tablety |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Úhlopříčka displeje: | 10,9" |
Vhodné pro: | Apple iPad Air |
Výrobce: | ZAGG |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
- E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
- Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
- Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.