Naše telefonická infolinka je momentálně vytížená. Pro vyřízení dotazů nás můžete kontaktovat také na e-mailu iprice@iprice.cz. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení!

Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10,9" (2020) / CZ / černá

2 013 Kč až –41 %
product 4490514
Loading...
pouzdro na tablet • úhlopříčka 10,9" • pogumované hrany a bumper • klávesnice součástí krytu • polohování • připojení Bluetooth • držák pro Apple Pencil • režim Sleep/wake pro úsporu baterie Přečíst celý popis
2 013 Kč až –41 % od 1 172 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10,9" (2020) / CZ / černá

Varianta IR2410250174

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 013 Kč

Cena dnes
1 172 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 5.5.2025
Thumbnail Image
Product Image

Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10,9" (2020) / CZ / černá

Varianta IR2412050130

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 013 Kč

Cena dnes
1 234 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 5.5.2025

Detailní popis produktu

Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10.9" (2020), CZ - černá

Pouzdro na tablet ZAGG Pro Keys je vyrobeno na míru iPadům se systémem iOS, které mají úhlopříčku 10,9" (2020). Kromě spolehlivé ochrany vám usnadní také jejich ovládání. Jeho součástí je totiž podsvícená klávesnice, kterou můžete použít i za zhoršeného světla. Klávesnici lze v případě potřeby kdykoliv oddělit.

Odolné provedení

Kryt je vyroben z odolného polykarbonátu. Ten je navíc doplněn o pogumované hrany a rohy s bumperem, díky nimž bude váš iPad v dokonalém bezpečí. Obal prošel drop testem pro pády z výšky až 2 metrů.

Propracovaný do detailu

Součástí pouzdra je držák pro Apple Pencil, který se postará, aby příslušenství zůstalo tam, kde má být. Jistě oceníte také celkově štíhlý design a nízkou hmotnost, díky níž se bez problému vejde i do kabelky nebo batohu. Baterie v klávesnici vydrží až 1 rok používání (1 hodinu denně).

Pro maximální úsporu energie se klávesnice automaticky přepíná mezi režimy sleep/wake.

Vlastnosti

  • Ochranné pouzdro na tablet
  • Odnímatelná klávesnice s technologií Bluetooth
  • Odolá pádům až ze 2 metrů
  • Prostor pro Apple Pencil
  • Baterie v klávesnici vydrží až 1 rok

Parametry

  • Úhlopříčka displeje 10,9"
  • Možnost polohování 
  • Klávesnice 
  • Určeno pro model tabletu A
  • Typ pouzdra s klávesnicí
  • Rozměry balení (Š x V x H) 23,1 x 4 x 31,4 cm
  • Hmotnost balení 0,8 kg

Obsah balení

  • Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10.9" (2020), CZ - černá

Parametry

Kategorie: Příslušenství pro tablety
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Barva: Černá
Úhlopříčka displeje: 10,9"
Vhodné pro: Apple iPad Air
Výrobce: ZAGG
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
product 4490514

Pouzdro na tablet s klávesnicí ZAGG Pro Keys na Apple iPad Air 10,9" (2020) / CZ / černá

od 1 172 Kč Vyberte ze 2 variant