Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena9 990 Kč
Pračka Whirlpool TDLR 65230SS CS/N / kapacita 6,5 kg / 6. SMYSL / 1 200 ot./min. / bílá
Vrchem plněná pračka Whirlpool TDLR 65230SS CS/N se díky svému praktickému designu hodí do malých bytů a domácností, kde je potřeba uvažovat nad každým kouskem místa. Buben má kapacitu 6,5 kg a o chod přístroje se stará univerzální motor, na nějž můžete využít prodlouženou 5letou záruku Whirlpool. Samozřejmostí je také máchání a odstřeďování s možností nastavení až 1 200 otáček za minutu. Na výběr máte 12 přednastavených programů na smíšené prádlo, bavlnu, vlnu, syntetiku i jemné tkaniny.
Užijte si pohodlí
Nejste si jistí, jak nastavit parametry pro různé druhy prádla? Nyní už si s tím nemusíte lámat hlavu. Kontrolu nad pracím cyklem přebírá funkce 6. SMYSL, která nastaví parametry praní pro každý typ prádla, čímž šetří až 50 % energie, vody i času. O svěžest prádla se i po dokončení cyklu postará funkce FreshCare, která provzdušňuje vlákna po dobu až 6 hodin. Vyndávání prádla vám usnadní funkce Drum Up, která po skončení cyklu automaticky otočí buben otevíráním nahoru. S funkcí SoftOpening otevřete buben snadno jediným dotykem. Při dávkování pracího prostředku oceníte velké plnící otvory.
Pračka Whirlpool disponuje technologií 6. SMYSL, která s pomocí senzorů rozpozná velikost náplně a savost prádla. Podle těchto údajů následně optimalizuje nastavení. Výkon monitoruje a následně upravuje v průběhu celého cyklu, čímž šetří až 50 % energie, vody a času.
S pračkou Whirlpool nemusíte spěchat a vyndávat prádlo z pračky okamžitě po ukončení cyklu. Po doprání se aktivuje funkce FreshCare, která jemným otáčením bubnu udržuje prádlo svěží dalších 6 hodin. Vlákna jsou provzdušňována, což brání pomačkání prádla. Tento proces zároveň zabraňuje množení bakterií.
Barevné prádlo a vysoké teploty praní nejdou dohromady. Proto je u pračky Whirlpool pro různobarevné prádlo připraven program Colours 15°, se kterým bude prádlo vypráno účinně jako při 40 °C, avšak bez rizika smíchání barev.
Drobnosti, které oceníte při každém praní. To je funkce Drum Up, která natočí buben vždy otevíráním nahoru, abyste rovnou mohly čisté prádlo vyndat. Jednoduché otevření bubnu jedním dotykem vám umožní funkce SoftOpening.
Velké plnicí otvory vám usnadní dávkování pracího prostředku, zároveň budete mít přehled o jeho množství.
Vynikajících výsledků praní můžete dosáhnout při nižší spotřebě energie i nižší teplotě, což současně snižuje opotřebování textilií. A to jen při mírné úpravě doby praní.
Ovládání je snadné díky přehlednému panelu, který je navíc v českém jazyce. Na výběr máte 12 programů: například funkce pro rychlé praní za 30 minut, speciální program na vlněné oblečení, intenzivní ždímání – ideální pro citlivou dětskou pokožku. Alergici ocení antibakteriální program Hygiena 60° na bavlnu.
Kategorie: | Pračky s horním plněním |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Energetická třída: | D |
Hlučnost: | 77 dB |
Maximální počet otáček za minutu: | 1200 ot./min. |
Počet programů: | 13 |
Vážená spotřeba vody za cyklus: | 44 l |
Výrobce: | Whirlpool |
Kapacita pro praní prádla: | 6,5 kg |
Třída hlučnosti: | C |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.