Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena6 999 Kč
Přenosná autochladnička BestBerg BBPF-30 / 30 l / 60 W / šedá/černá
Přenosná autochladnička BestBerg se stane nezbytnou součástí pro vaše výlety! Ať už jedete obytným vozem, karavanem, osobním autem nebo i na lodi. Výkonný kompresor nabízí rychlý náběh chlazení, vyšší účinnosti a zajistí tak ty nejlepší vlastnosti chlazení při nízké spotřebě. Jednoduše vám vychladí jídlo a pití i v tom největším horku! Po příjezdu ji stačí přenést a na chatě, v horách nebo na pláži vám bude vždy po ruce. Nemusíte se tak spoléhat na led a užívat si občerstvení čerstvé a chlazené přímo z auta.
Mnoho vymožeností
O chod se stará výkonný kompresor s vynikajícím chladicím výkonem a tichým provozem. Do obrovského objemu, který činí 30 l, se vejde až 42x 355ml plechovka, 21x 500ml PET láhev nebo 12x 750ml flaška. Záleží tedy na vás, zda si zabalíte na cestu pivo nebo limonádu. Vše potřebné vám ukáže LED displej, který zobrazuje aktuální teplotu, která je nastavitelná od -20 °C až po +20 °C. Výhodou je i funkce paměti teploty. Vaše nápoje si můžete snadno odložit do držáků nápojů ve víku chladničky. Pro snadnou přepravu je zde teleskopická rukojeť a odolná kolečka, nebo můžete využít boční madla. Bezpečnost vašeho občerstvení zajišťuje pevná západka dveří a zátka proti vytečení. Navíc ji je možné naklonit až o 45° a to znamená, že je bez problémů využitelná i na lodích.
Ovládání přes aplikaci v CZ jazyce
Kromě přehledného LED displeje, na kterém si jednoduše nastavíte požadovanou teplotu či režim, tak autochladnička nabízí i ovládání pomocí aplikace, která je v CZ jazyce. Stačí si stáhnout aplikaci "CAR FRIDGE FREEZER", kterou najdete v příslušném obchodě vašeho chytrého zařízení, a poté autochladničku přes Bluetooth spárovat. Zde si můžete pohodlně nastavit jinou teplotu a režim, uvidíte zde aktuální stav baterie, u které si můžete nastavit i stupeň ochrany baterie, nebo si zvolit zobrazení teploty ve stupních Celsia nebo Fahrenheita. Pokud jste zapomněli nastavit jinou teplotu, nemusíte tak zastavovat, ale na dálku ji nastavíte i za jízdy!
Všestranné nabíjení
Autochladničku lze napájet pomocí přiloženého adaptéru přes 12V nebo 24V zástrčku ve vašem dopravním prostředku nebo z běžné 230V zásuvky. Také disponuje USB konektorem (5V/1A) v ovládacím panelu, jenž můžete použít jako powerbanku pro dobíjení vašich chytrých zařízení. Je vybavena třístupňovým systémem ochrany baterie, která zabraňuje úplnému vybití baterie. O stavu baterie vás bude informovat LED displej. O úsporu energie se postarají dva režimy, kdy pro rychlé chlazení využijete režim MAX, a pro úsporu energie režim ECO.
Parametry
Kategorie: | Autochladničky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá, Šedá |
Barva: | Černá |
Bluetooth: | Ano |
Hlučnost: | 45 dB |
Objem: | 30 l |
Příkon: | 60 W |
Výrobce: | BestBerg |
Rozsah teploty: | -20 °C až + 20 °C |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.