Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 275 Kč
Přípojné místo pro senzory Zigbee k síti Alecto SMART-BRIDGE10 / bílá
Párovací bod SMART-BRIDGE10 od Alecto vám pomůže snadno vylepšit váš dům připojením a ovládáním všech vašich Zigbee senzorů. Alecto SMART-BRIDGE10 umožňuje komunikaci mezi chytrými senzory a internetem. Plné ovládání je snadné díky bezplatné aplikaci Smart Life pro iOS a Android ve vašem smartphonu nebo tabletu.
Užitečný nástroj ve scénářích domácí automatizace
Mosty Alecto Smart používají standard Zigbee. Zigbee je komunikační protokol, který je srovnatelný s WIFI a Bluetooth®, který umožňuje inteligentním senzorům komunikovat. Zigbee je velmi energeticky efektivní, takže senzory s tímto protokolem mají dlouhou životnost baterie. Některé Zigbee senzory vydrží roky bez výměny baterií. Spárování s Alecto SMART-BRIDGE10 je bezdrátové, takže senzory lze umístit kdekoli ve vašem domě.
Propojením chytrých senzorů s Alecto SMART-BRIDGE10 můžete používat Tuya, která přináší mnoho výhod. Můžete například nechat SMART-CAM10 začít nahrávat, když chytrý pohybový senzor zaznamená pohyb, nebo nechat zapnout topení, když SMART-HEAT10 zjistí, že se ve vašem domě začíná ochlazovat. K SMART-BRIDGE10 můžete připojit až 30 senzorů, což vám umožní zásobit celý váš dům senzory a učinit jej chytrým. Proměňte svůj domov v chytrý dům!
Párovací bod až pro 30 Zigbee senzorů
Parametry
Kategorie: | Další IT příslušenství |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | Bílá |
Vstupní napětí: | 100 - 240 V |
Vstupní frekvence: | 50 - 60 Hz |
Operační systém: | Android, iOS |
Mobilní aplikace: | Ano |
Podložka pod myš • základna • Prošívané okraje • Rozměry 45 x 40 x 0,3 cm • Barva černá ..
Univerzální hybridní dokovací stanice • kompatibilní s USB-C, USB-A a Thunderbolt notebooky a tablety • 2x DisplayPort a 1x HDMI podporující až tři 4K displeje (platí také pro Apple M1 platformu) nebo jeden 5K/60Hz displej • 6x USB port včetně 5x USB-A 3.0 (1x rychlé nabíjení BC 1.2) a 1x USB-C, což usnadňuje připojení více USB zařízení a periferií ...
Stealth Edition • Velká, široká (XL) • Černá látková podložka pod myš • protiskluzová gumová základna • tloušťka 3 mm • 16"x18" ...
herní podložka pod myš • barva černá • rozměry 41 x 46 cm • tloušťka 5 mm • gumová protiskluzová základna • hladký textilní povrch • lze prát v pračce ...
Maximální přenosová rychlost 2,4 Gb/s • Podporované režimy Extender • Podpora IPv6 • Dosah 300 m • Drátová připojení RJ-45 (Ethernet) • Bezdrátová připojení Wi-Fi • Pásma WiFi 2,4GHz • Počet LAN portů 1x ...
internetová brána • Wi-Fi • Zigbee 3.0 • připojení až 40 zařízení • napájení z USB • podpora Android, iOS • aplikace Nedis SmartLife • nízká spotřeba energie ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.