Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena9 499 Kč
Rádiopřijímač Lenco DAR-281WDSI / DAB+ / FM rádio s CD přehrávačem / USB / Bluetooth / dřevo / stříbrná
Lenco DAR-281WDSI není jen obyčejné rádio, je to multifunkční zábavní centrum navržené tak, aby vylepšilo váš zvukový zážitek mnoha způsoby. Ať už si chcete užívat své oblíbené melodie, nabíjet svá zařízení nebo se probouzet svým preferovaným zvukem, DAR-281WDSI vám pomůže. Kromě toho vám DAR-281WDSI umožňuje přehrávat vaše oblíbené skladby různými způsoby. Toto všestranné rádio je například vybaveno připojením Bluetooth®, které vám umožní bez námahy jej bezdrátově spárovat s vaším chytrým telefonem nebo tabletem. Ale to není vše, toto ''rádio'' - můžete použít jak funkci nehlučného DAB+ rádia, tak i PLL FM rádio - slouží také jako CD/MP3 přehrávač a má USB port, který vám poskytuje četné možnosti přehrávání vašich oblíbených melodií.
Elegantní design
Budík
Bezdrátové nabíjení
Přizpůsobení
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Rádia |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Stříbrná |
Budík: | Ano |
Dálkové ovládání: | Ano |
LCD displej: | Ano |
Podporované audio formáty: | MP3 |
Výrobce: | Lenco |
Bluetooth 5.0: | Ano |
autorádio • výkon 140 W • 2 GB RAM • 32 GB vnitřní paměť • Android 10 • funkce zrcadlení telefonu • 4jádrový procesor ARM Cortex A7 • ovládání na volantu • vstup zadní kamery • 7" zakřivený dotykový displej • 2x USB • FM rádio • ekvalizér • Wi-Fi • GPS • Bluetooth • vestavěné DVR pro nahrávání zvuku ...
radiopřijímač s DAB+/FM tunerem • barevný LCD displej • české menu • výkon 6 W • funkce budíků • Bluetooth 5.0 • podpora profilů A2DP, AVRCP • AUX in vstup • sluchátkový výstup • napájení adaptérem ...
rádio • aku • barva černá, zelená • Bluetooth • výkon reproduktoru 10 W • nabíjecí USB port • typ baterie Li-ion • zásuvka Aux-in ...
radiopřijímač • digitální technologie DAB+ • výkon 10 W • Bluetooth • přehrávaná média USB, CD • sluchátkový výstup • LCD displej • hodiny • síťové napájení • stereo
autorádio • 7" (17,8 cm) dotykový displej s rozlišením 1080 p • vlnový rozsah AM/FM • RDS tuner • modré podsvícení displeje • Bluetooth • výkon 4x 25 W • PMPO výkon 200 W • výstup subwooferu • USB • slot na SD karty • jack 3,5 mm • dálkové ovládání • podpora ID3 tagů • podpora ovládání na volantu • velikost rádia 2-DIN ...
přenosný reproduktor • bez akumulátoru a nabíječky • Bluetooth • 3,5 mm jack • kompatibilní s Li-Ion akumulátory • lze připojit k síťovému adaptéru • dosah Bluetooth až 10 m • USB pro nabíjení externích zařízení • krytí IP64 • úložný box pro externí zařízení • pogumovaný povrch • max. výkon 10 W • výdrž až 65 h na nabití ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.