Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena14 100 Kč
Robotická sekačka Yard Force SA800PRO / do 800 m² / 67 dB / 20 - 60 mm / černá/oranžová
Robotická sekačka Yard Force SA800PRO je určena pro pracovní plochu do 800 m² a na palubě má různé komfortní prvky. Výrobek by měl bodovat i z hlediska snadné manipulace.
Ovládací panel
Ovládací panel pro individuální programování je umístěn pod zavřeným víkem a je chráněn před vlhkostí a nečistotami plastovým průhledným panelem. Velké červené tlačítko STOP je umístěno na horní straně a umožňuje rychlé vypnutí sekačky v případě nouze.
Příprava a uvedení do provozu
Spuštění robotické sekačky
Po dokončení instalace ohraničujícího kabelu a nabíjecí stanice zapněte robotickou sekačku Yard Force SA800PRO pomocí vypínače na spodní straně, v určité vzdálenosti od nabíjecí stanice.
Poté stiskněte tlačítko STOP na horní straně sekačky. Ochranná klapka nad ovládacím panelem se otevře. Nyní stiskněte tlačítko Domů a znovu zavřete ochrannou klapku. Robotická sekačka by se měla nyní zapnout a automaticky detekovat ohraničující smyčku. Nyní se bude pohybovat proti směru hodinových ručiček po vodiči k nabíjecí stanici a tam se nabíjí.
Ovládání a programování
Když robotická sekačka Yard Force SA800PRO dokončí nabíjení, můžete ji naprogramovat. Stejně jako před nabíjením musíte nyní znovu stisknout červené tlačítko STOP. Stylus je umístěn na vnitřní straně otevíracího víka. S ním můžete pohodlně ovládat dotykovou obrazovku a programovat sekačku. Sekačka je při expedici z továrny odemčeno s 0000. Číslo PIN lze následně individuálně změnit.
Zobrazené možnosti na displeji
Jazyk
Menu si můžete nastavit v preferovaném jazyku. Kromě němčiny či angličtiny si můžete vybrat také z finštiny, švédštiny, francouzštiny, italštiny, dánštiny, holandštiny, španělštiny a norštiny.
Nastavení datumu a času sečení
Poté je nutné nastavit datum a čas. Můžete vybrat dny a časy v týdnu, kdy má robotická sekačka sekat vaši zahradu.
Časovač nabízí nastavení 3 časových úseků, takže sekačka může sekat například ráno mezi 9. - 11. hodinou, v poledne mezi 14. - 16. hodinou a znovu večer například mezi 18. - 20. hodinou.
Pracovní dobu v závislosti na velikosti pozemku
Hraniční sekání
Změna rádiové frekvence
Pod názvem „Signál“ jsou 2 možnosti nastavení - S1 a S2. Tady nastavíte rádiovou frekvenci robotické sekačky SA800PRO. To má smysl, jestliže například váš soused má stejné zařízení a pracovní oblasti jsou velmi blízko sebe. Jestliže se jedná o tento případ či pokud dojde k jinému rádiovému rušení, změňte režim tady.
Další praktickou funkcí je sekání v různých oblastech zahrady. Robotickou sekačku lze definovat až na 4 zóny. Pro každou zónu sekání se zadává vzdálenost a velikost plochy.
Dešťový senzor
Pokud budete aktivovat dešťový senzor, můžete nastavit časovou prodlevu, po které má proces sekání pokračovat. Pokud je například zpoždění nastaveno na 120 minut, bude robotická sekačka pokračovat v práci 2 hodiny poté, co přestalo pršet.
Zobrazení stavu a historie
Sekačka nabízí možnost prohlížet si podrobnou historii sekacích prací a stav nabíjení sekačky a také zobrazuje aktuální stav sekačky.
Přehled nastavení
Pro lepší ovládání slouží praktický přehled nastavení, ve kterém jsou všechny parametry přehledně uvedeny pohromadě na jedné stránce.
Součástí sekačky je 28 V Li-ion baterie s kapacitou 2,9 Ah, která zajišťuje, že sekačka může sekat přibližně 50 - 70 min. v kuse. Jakmile je úroveň baterie velmi nízká, sekačka automaticky přejede do nabíjecí stanice, kde se dobije přibližně za 90 min. a poté automaticky pokračuje v sečení.
S hlučností 67 dB se robotická sekačka neřadí k nejtišším sekačkám na trhnu. Jestliže máte velmi citlivé sousedy na hluk, měli byste se nočnímu sekání vyhnout.
Náhodné sečení
Mluvit o strategii sečení pro tuto robotickou sekačku by bylo trochu přehnané. Stejně jako mnoho srovnatelných robotických sekaček na trhu, funguje sekačka náhodně. Autonomní sekačka jede po zahradě po určitou dobu rovně a každou chvíli mění směr jízdy. Po určitém čase se dostane do všech částí zahrady a po 2 - 3 pracovních dnech se můžete těšit z nového, rovnoměrně posekaného trávníku.
Svažité pozemky až do 27° nebo 50 % sklonu nejsou pro tuto sekačku žádný problém. Jestliže svah vede přímo podél ohraničujícího vodiče, neměl by být sklon větší než 10°. Pokud je větší, může sekačka rychle uklouznout na mokré zemi a skončit mimo vyznačenou trasu.
Parametry
Kategorie: | Robotické sekačky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Yard Force |
Barva: | Černá, oranžová |
Hlučnost: | 67 dB |
Vhodné pro pozemky do: | 800 m² |
Nastavení výšky v rozmezí: | 20 - 60 mm (v 5 krocích) |
Šířka řezu: | 18 cm |
Napětí: | 28 V |
Kapacita akumulátoru: | 2,9 Ah |
Doba nabíjení: | 90 min. |
Výdrž baterie: | 60 min. |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.