Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena24 999 Kč
Robotický vysavač 2v1 Roborock S7+ / výdrž baterie 180 min. / černá
Robotický vysavač a mop v jednom Roborock S7+ se postará o kompletní úklid vaší domácnosti. Díky navigačnímu systému LiDAR bezchybně zmapuje vaši domácnost a perfektně se v ní zorientuje. Na jedno nabití vydrží pracovat až 180 minut. K ovládání můžete využívat intuitivní mobilní aplikaci, kde si můžete naplánovat úklid podle vašich potřeb. Díky špičkovému sacímu výkonu posbírá všechny nečistoty a zásluhou sonické technologie hravě odstraní veškeré skvrny a nečistoty.
Vysavač skvěle poslouží pro úklid veškerých podlah. Hravě si přitom poradí s překonáním překážek až do výšky 2 cm. Pokud nechcete, aby někam zajížděl, můžete mu nastavit takzvané no-go zóny pomocí virtuální zdi. Jednat se může třeba o pelíšek vašich domácích mazlíčků.
Přístroj zastane práci při vysávání i vytírání. Nečistoty shromažďuje do prachové nádoby o objemu 0,47 l.
Ultrasonická detekce koberců
Vysavač je vybaven ultrasonickou detekcí koberců. Poté si můžete nastavit, zda chcete, aby se vysavač v místech s kobercem nadzvedával, nebo se jednalo o no-mop zónu.
Vysavač je vybaven navigací LiDAR, která zajistí perfektní zmapování vaší domácnosti. Zároveň dokáže identifikovat všechny místnosti až do 4 úrovní.
Vysavač můžete ovládat odkudkoliv. V mobilní aplikaci lze sledovat aktuální trasu čištění, regulovat sací výkon nebo naplánovat úklid.
Díky až 3 000 vibracím za minutu si spotřebič poradí s odstraněním veškerých nečistot z vašich podlah.
Pokud vysavač detekuje přítomnost koberce, spustí funkci automatického nadzvednutí mopu. Mop se také nadzvedne po ukončení úklidu nebo při příjezdu do nabíjecí stanice.
Hlavní kartáč vysavače je plovoucí, díky čemuž může dokonale kopírovat čištěný povrch. Boční kartáčky jsou celogumové a minimalizují tedy riziko namotávání vlasů.
Jakmile má vysavač málo energie, automaticky se vrátí zpět do dobíjecí stanice, a poté bude pokračovat v úklidu.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Druh podlahy: | koberce |
Funkce: | Vysávání |
Hlučnost: | 67 dB |
Objem prachové nádoby: | 0,47 l |
Rozeznávání překážek: | Bezdotykové |
Výrobce: | Roborock |
Výdrž baterie: | Až 180 min. |
robotický vysavač • bezsáčkový • s mopem • barva bílá • objem prachové nádoby 0,4 l • doba provozu 120 min. • objem nádobky na vodu 0,11 l • infračervené senzory ...
robotický vysavač 2 v 1 • funkce vysávání a mopování • 3 úrovně sacího výkonu • ovládání pomocí mobilní aplikace • 360° laserové senzory • trojnásobná filtrace • velmi tichý digitální motor zvyšuje výkon a prodlužuje životnost • doba provozu až 100 minut • Anti-collision systém • možnost definování zakázaných zón • Wi-Fi • hlučnost 75 dB ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.