Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena5 999 Kč
Robotický vysavač Blaupunkt Bluebot XBOOST BPK-VCBB1XB / funkce mopování / 0,6 l / výdrž až 120 min. / černá
Rádi se vždy vracíte do čistého domu? Pak je pro vás robotický vysavač Blaupunkt XBOOST ideálním řešením. Tento robotický vysavač s funkcí mopování se postará o nečistoty v domě, aniž byste pro to museli cokoli dělat.
Jednoduché ovládání prostřednictvím aplikace vám umožní zvolit si, kdy a jak bude robot uklízet, aby vám to vyhovovalo.
Trpíte alergiemi způsobenými prachem nebo pylem? Pak je pro vás tento robot také dobrým pomocníkem. Díky speciálnímu HEPA filtru je tento robot vhodný i pro alergiky.
Chytré příslušenství
Blaupunkt Bluebot XBOOST se snadno zapíná stisknutím tlačítka a má regulaci sacího výkonu s nízkým, středním a vysokým výkonem + funkci Turbo sání! Výkonné robotické vysavače XBOOST s funkcí mopování se dodávají s příslušenstvím pro mopování a jsou vybaveny inteligentní nádrží na vodu, kterou lze ovládat prostřednictvím aplikace BlueBot.
Domácí mazlíčci
Rotační kartáčová hlava ve tvaru V je ideální pro vysávání zvířecích chlupů, čištění koberců a tvrdých podlah. Bezkartáčový BLDC motor zajišťuje delší životnost a silnější sání.
Chytrá navigace
Robotický vysavač XBOOST s nabíjecí stanicí má systematickou mapovou technologii, GPS a gyroskopickou navigaci. Díky tomu nenarazí do nábytku ani do stěn, ale jede po okrajích místnosti a pak po jejím středu. Pomocí dodávaného magnetického proužku můžete vymezit oblasti a vestavěná prevence proti pádu zabrání nehodám.
Snadné ovládání
Blaupunkt Bluebot XBOOST se snadno ovládá pomocí aplikace (iOS a Android), dálkového ovládání nebo dotykového displeje na samotném robotu. Možné je také hlasové ovládání prostřednictvím hlasových asistentů Alexa a Google Assistant. Nastavte si plán úklidu, který vám vyhovuje, abyste se už nikdy nevraceli do špinavého domu. Rychle, snadno a okamžitě uklizeno!
Snížení výskytu alergenů
Duální filtrační systém kombinuje primární filtr s HEPA filtrem. Díky tomu vysavač nejen zbavuje podlahy prachu, zvířecích chlupů a dalších nečistot, ale také přímo filtruje vzduch v domě. Tímto způsobem pomáhá vysavač Bluebot XBOOST bojovat proti alergiím.
Baterie
Výkonná Li-ion baterie zajišťuje, že robotický vysavač XBOOST může vysávat až 120 minut v kuse a rychle se dobíjí. Robotický vysavač se automaticky vrátí do své nabíjecí stanice, když je baterie téměř vybitá. S hlučností 55-59 db je robot tišší než běžný vysavač.
Uklízí všude
Štíhlý design robotického vysavače, který činí pouhých 7,6 cm, mu umožňuje se snadno dostat pod většinu židlí, pohovek, postelí a dalšího nábytku.
Parametry
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Max. výdrž baterie na jedno nabití: | 120 min. |
Max. výška překážky: | 2 cm |
Hlučnost: | 59 dB |
Výkon: | 84 AW |
Objem zásobníku na nečistoty: | 0,6 l |
Funkce: | Vysávání |
Výrobce: | Blaupunkt |
Kompatibilní OS: | Android |
Typ podlahy: | Tvrdé podlahy |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.