Robotický vysavač Blaupunkt Bluebot XBOOST BPK-VCBB1XB / funkce mopování / 0,6 l / výdrž až 120 min. / černá

5 999 Kč –72 %
1162x1200 (1)
Loading...
výdrž baterie až 120 min. • výkon 84 AW • hlučnost 59 dB • doba nabíjení 5 h • doba provozu na jedno nabití až 120 min. • objem zásobníku na nečistoty 0,6 l • fitr HEPA 14 • max. výška překážky 2 cm • tvrdé podlahy • dřevěné podlahy • nízké koberce • kompatibilita s iOS a Android ... Přečíst celý popis
5 999 Kč –72 % 1 668 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Robotický vysavač Blaupunkt Bluebot XBOOST BPK-VCBB1XB / funkce mopování / 0,6 l / výdrž až 120 min. / černá

Varianta BPKVCBB1XB/ZANOVNI

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 999 Kč

Cena dnes
1 668 Kč
Varianta: ivi1
Skladem (>5 ks) EAN: 8719689082017
Můžeme doručit do: 24.4.2025

Detailní popis produktu

Robotický vysavač Blaupunkt Bluebot XBOOST BPK-VCBB1XB / funkce mopování / 0,6 l / výdrž až 120 min. / černá

Rádi se vždy vracíte do čistého domu? Pak je pro vás robotický vysavač Blaupunkt XBOOST ideálním řešením. Tento robotický vysavač s funkcí mopování se postará o nečistoty v domě, aniž byste pro to museli cokoli dělat.

Jednoduché ovládání prostřednictvím aplikace vám umožní zvolit si, kdy a jak bude robot uklízet, aby vám to vyhovovalo.

Trpíte alergiemi způsobenými prachem nebo pylem? Pak je pro vás tento robot také dobrým pomocníkem. Díky speciálnímu HEPA filtru je tento robot vhodný i pro alergiky.

Chytré příslušenství

Blaupunkt Bluebot XBOOST se snadno zapíná stisknutím tlačítka a má regulaci sacího výkonu s nízkým, středním a vysokým výkonem + funkci Turbo sání! Výkonné robotické vysavače XBOOST s funkcí mopování se dodávají s příslušenstvím pro mopování a jsou vybaveny inteligentní nádrží na vodu, kterou lze ovládat prostřednictvím aplikace BlueBot.

Domácí mazlíčci

Rotační kartáčová hlava ve tvaru V je ideální pro vysávání zvířecích chlupů, čištění koberců a tvrdých podlah. Bezkartáčový BLDC motor zajišťuje delší životnost a silnější sání.

Chytrá navigace

Robotický vysavač XBOOST s nabíjecí stanicí má systematickou mapovou technologii, GPS a gyroskopickou navigaci. Díky tomu nenarazí do nábytku ani do stěn, ale jede po okrajích místnosti a pak po jejím středu. Pomocí dodávaného magnetického proužku můžete vymezit oblasti a vestavěná prevence proti pádu zabrání nehodám.

Snadné ovládání

Blaupunkt Bluebot XBOOST se snadno ovládá pomocí aplikace (iOS a Android), dálkového ovládání nebo dotykového displeje na samotném robotu. Možné je také hlasové ovládání prostřednictvím hlasových asistentů Alexa a Google Assistant. Nastavte si plán úklidu, který vám vyhovuje, abyste se už nikdy nevraceli do špinavého domu. Rychle, snadno a okamžitě uklizeno!

Snížení výskytu alergenů

Duální filtrační systém kombinuje primární filtr s HEPA filtrem. Díky tomu vysavač nejen zbavuje podlahy prachu, zvířecích chlupů a dalších nečistot, ale také přímo filtruje vzduch v domě. Tímto způsobem pomáhá vysavač Bluebot XBOOST bojovat proti alergiím.

Baterie

Výkonná Li-ion baterie zajišťuje, že robotický vysavač XBOOST může vysávat až 120 minut v kuse a rychle se dobíjí. Robotický vysavač se automaticky vrátí do své nabíjecí stanice, když je baterie téměř vybitá. S hlučností 55-59 db je robot tišší než běžný vysavač.

Uklízí všude

Štíhlý design robotického vysavače, který činí pouhých 7,6 cm, mu umožňuje se snadno dostat pod většinu židlí, pohovek, postelí a dalšího nábytku.

Parametry

  • Robotický vysavač
  • Výdrž baterie až 120 min.
  • Hlučnost 59 dB
  • Výkon 84 AW
  • Fitr HEPA 14
  • Objem zásobníku na nečistoty 0,6 l
  • Doba provozu na jedno nabití až 120 min.
  • Doba nabíjení 5 h
  • Li-Ion baterie
  • Funkce mopování
  • Ovládání pomocí mobilní aplikace
  • Kompatibilita s Google Assistant
  • Ochrana proti pádu
  • Max. výška překážky 2 cm
  • Doporučený typ podlahy
    • Tvrdé podlahy
    • Dřevěné podlahy
    • Nízké koberce
  • Kompatibilní OS
    • Android
    • iOS
  • Barva černá
  • Rozměry výrobku (V x Š x H) 7,6 x 33 x 33 cm
  • Hmotnost výrobku 2,7 kg
  • Rozměry balení (V x Š x H) 14,2 x 41,2 x 58,5 cm
  • Hmotnost balení cca 4,2 kg

Obsah balení

  • Robotický vysavač Blaupunkt Bluebot XBOOST BPK-VCBB1XB / funkce mopování / 0,6 l / výdrž až 120 min. / černá
  • Dokovací stanice
  • Adaptér
  • 1x Středový kartáč ve tvaru V
  • 1x Nádoba na prach o objemu 600 ml s filtrem
  • 1x Nádržka na vodu 2 v 1
  • 4x Boční kartáčky
  • 2x HEPA + houbový filtr (1x předinstalovaný v nádobě na prach)
  • 1x Dálkové ovládání pro obsluhu (včetně 2x baterie AAA)
  • 1x Čisticí nástroj.
  • Manuál

Parametry

Kategorie: Robotické vysavače
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Barva: Černá
Max. výdrž baterie na jedno nabití: 120 min.
Max. výška překážky: 2 cm
Hlučnost: 59 dB
Výkon: 84 AW
Objem zásobníku na nečistoty: 0,6 l
Funkce: Vysávání
Výrobce: Blaupunkt
Kompatibilní OS: Android
Typ podlahy: Tvrdé podlahy
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
1162x1200 (1)

Robotický vysavač Blaupunkt Bluebot XBOOST BPK-VCBB1XB / funkce mopování / 0,6 l / výdrž až 120 min. / černá