Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena27 999 Kč
Běžná cena27 999 Kč
Robotický vysavač ECOVACS DEEBOT T10 PLUS / mopování / 2,4 GHz / 68 dB / 5200 mAh / 3000 Pa / bílá
Užijte si bezproblémový úklid s robotickým vysavačem DEEBOT T10+, který za vás podlahu dokonale vyčistí. Vysává i mopuje se sací silou 3000 Pa, a díky vysokokapacitní lithiové baterii dokáže uklízet až 260 minut na jedno nabití. Kromě vysávání a mopování také zametá, a to díky pohyblivému hlavnímu kartáči. Jeho zásobník na prach má objem 400 ml a zásobník na vodu 240 ml. S vysokým sacím výkonem splňuje přísná kritéria alergiků, protože eliminuje i ty nejmenší částečky prachu. Snadno se pohybuje, a to pomocí navigačního systému TrueMapping 2.0, kamerového systému AIVI 3.0, a nebo jej můžete ovládat hlasem přes hlasového asistenta YIKO, nebo intuitivně přes Wi-Fi a mobilní aplikaci Ecovacs Home s 2D a 3D mapami.
Vlastnosti
Skvělý výkon
Deebot T10 Plus má skvělý výkon a s dokonalou přesností rozpoznává různé objekty, které mu stojí v cestě, zabraňuje tak zamotání, zasekání a nárazu. Skvěle se pohybuje ve dne i v noci. Se svou funkcí se dokáže navést kolem nábytku, pod nábytek, nebo uklidit jen jeden prostor. V aplikaci pak můžete vidět, kde se robot nachází, a co za akci má provést. Jeho technologie AI je 16 x výkonnější, rychlejší a velmi přesná. Má 4 fáze úklidu, kdy zametá, vysává, vytírá a odstraňuje odolné skvrny ze všech podlah. Na spodní straně má totiž rotační boční kartáče a hlavní plovoucí kartáč. Poté, stanice s výkonem 1000 W, rychle a do detailu vyčistí vše, co vysavač potkal, a to od prachu, přes chlupy až po další nečistoty. Dokovací stanice má v sobě prachový sáček o objemu 3,2 l, který vám vydrží na dlouhou dobu užívání. Po naplnění se snadno vyndá a nahradí.
Špičková technologie
Kamerový systém vysavače AIVI 3.0 s HD kamerou, rozsahem 148,3° a senzorem Starlight, dokáže detekovat až 18 druhů překážek. Kromě lidí rozpozná také předměty jako ponožky, boty, kabely, nábytek, koše, dveře a domácí mazlíčky. Funkce plošného ovládání s možností online video přenosu vám umožní sledovat váš domov během vaší nepřítomnosti, umožňuje tak v reálném čase uživatelům zůstat v kontaktu s rodinnými příslušníky doma či kontrolovat pohyb domácích mazlíčků.
Přizpůsobí se podlaze
Mopovací systém OZMO Pro 3.0 je vybaven vysokofrekvenční vibrační technologií, a zvládne tak 600 kmitů za minutu. Nedělají mu tak problém rozlité nápoje, šlápance od bláta, nebo zašlé skvrny. Technologie zajišťuje 3 úrovně vibrací, které si lze navolit dle typu podlahové krytiny. U vysavače se dají využít jednorázové i pratelné podložky.
Hlasové ovládání
Hlasový asistent YIKO vám usnadní ovládání na maximum. Pomocí výkonné lokalizace a technologii rozpoznávání hlasu, kdy na těle robota jsou 3 integrované mikrofony, přesně porozumí vašim úklidovým požadavkům a navolí čisticí program zcela automaticky. Stačí mu říct „OK, YIKO“ a robotický vysavač se přizpůsobí vašim požadavkům.
Čistý vzduch
Robotický vysavač je vybaven vysoce účinným vzduchovým filtrem s omyvatelnou trojvrstvou filtrační vložkou, která zachycuje 99 % vdechovaného mikroprachu a alergenů o velikosti 0,3–0,5 um. V kombinaci s integrovaným osvěžovačem vzduchu vám dopřeje krásně provoněný domov.
Parametry
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Běžná výdrž baterie: | 260 min. |
Časovač: | Ano |
Doba nabíjení: | 6,5 hodiny |
Funkce: | Vysávání |
Hlučnost: | 68 dB |
Kapacita akumulátoru: | 5200 mAh |
Mobilní aplikace: | Ano |
Mopování: | Ano |
Sací síla: | 3000 Pa |
Výrobce: | Ecovacs |
Wi-Fi: | 2,4 GHz |
Hlasový asistent: | Google Home Alexa |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.