Robotický vysavač Ecovacs Deebot X1 Turbo / funkce mopování / laserové mapování / 68 dB / 5200 mAh / 45 W / 5000 Pa / stříbrná/černá

24 999 Kč až –76 %
082824 8296 DEEBOTX1TURBO SpecialCombi (1)
Loading...
robotický vysavač • provozní doba 260 min. • doba nabíjení 6,5 h • hlasový asistent YIKO • napětí 14,7 V • kapacita nádoby na prach 440 ml • laserové mapování TrueMapping 2.0 dToF LiDAR • kapacita nádržky na vodu 80 ml • průběžné čištění • časové plánování ... Přečíst celý popis
24 999 Kč až –76 % od 6 599 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Robotický vysavač Ecovacs Deebot X1 Turbo / funkce mopování / laserové mapování / 68 dB / 5200 mAh / 45 W / 5000 Pa / stříbrná/černá

Varianta EDX1TURS/ROZBALENO

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena24 999 Kč

Cena dnes
6 599 Kč
Varianta: ivi5
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do: 23.4.2025

Detailní popis produktu

Robotický vysavač Ecovacs Deebot X1 Turbo / funkce mopování / laserové mapování / 68 dB / 5200 mAh / 45 W / 5000 Pa / stříbrná/černá

Robotický vysavač má 2 boční kartáče a hlavní kartáč, se sacím výkonem 5000 Pa zajišťuje efektivní odstranění prachu a drobků z tvrdých podlah i koberců. Je vybaven sofistikovaným AI procesorem a 3D strukturovanými světelnými senzory pro automatickou identifikaci a detekci běžných překážek, a proto spolehlivě vysává i ve tmě.


Systém stírání OZMO Turbo 2.0 se otočí až 180x za minutu a zajistí důkladné vyčištění, takže ani odolné skvrny nemají šanci.
Deebot X1 Turbo také využívá pokročilé technologie AIVI 3D a TrueMapping, díky kterým lze vytvořit mapu vašeho domova. Díky efektivní navigaci je vysávání a mopování ještě rychlejší. S hlasovým asistentem YIKO a vestavěnou technologií hlasového ovládání AI můžete také snadno aktivovat DEEBOT X1 Turbo svým hlasem a říct mu, kde má vysávat nebo vytírat.

4-stupňový systém hloubkového čištění

DEEBOT X1 TURBO je vybaven dvěma bočními kartáči, plovoucím hlavním kartáčem, sacím výkonem 5000 Pa a rotačním mopovacím systémem OZMO™ Turbo 2.0. Nabízí integrované zametání, sání a silný mop pro hluboké a účinné čištění.

OZMO Turbo 2.0

Unikátní rotační mopovací systém OZMO Turbo 2.0 vybavený rotací až 180x za minutu pro hloubkové čištění.

Sací výkon 5000 Pa

Sací výkon je zvýšen o 230 % na 5000 Pa pro trvale čisté a efektivní vysávání prachu z tvrdých podlah i koberců.

AIVI 3D

DEEBOT X1 TURBO je vybaven výpočetním výkonem AI a RGB kamerou na astrofotografii s technologií autopilota pro lepší vyhýbání se překážkám.

TrueMapping 2.0

Optimální technologie TrueMapping 2.0 dokáže snadno vytvořit a uložit mapu vašeho domova a rychle a efektivně se v ní orientovat.

Hlasový asistent YIKO

Zcela nová technologie hlasového ovládání AI vám pomůže navést DEEBOT k zahájení úklidu bez námahy.

Vestavěné hlasové ovládání

První vakuový robot ECOVACS s hlasovým asistentem a technologií lokalizace zdroje zvuku. Jednoduše aktivujte svého chytrého robota pomocí „OK YIKO“.

Design od Jacob Jensen

DEEBOT X1 TURBO, vytvořený oceňovanou designovou poradenskou společností JACOB JENSEN DESIGN, je prémiový a módní robotický vysavač, který se perfektně hodí do vašeho domova.
 

Parametry

  • Robotický vysavač
  • Li-Ion akumulátor 5200 mAh
  • Výkon 45 W
  • Napětí 14,7 V
  • Provozní doba 260 min.
  • Doba nabíjení 6,5 h
  • Laserové mapování TrueMapping 2.0 dToF LiDAR
  • Hlučnost
    • 66 dB - vysávání
    • 68 dB - vysávání a mopování
  • Režim čištění
    • Auto
    • Plocha
    • Vlastní
  • Hlavní kartáč
  • Detekce koberce
  • Nastavení výkonu
    • Automaticky
    • Manuálně
  • Kapacita nádoby na prach 440 ml
  • Detekce naplnění nádoby na prach
  • Plovoucí hlavní kartáč
  • Vodní nádržka OZMO TURBO 2.0
  • Nastavení hladiny vody
  • Kapacita nádržky na vodu 80 ml
  • Mapa generovaná aplikací
  • Aktualizace firmwaru OTA
  • Hlasové hlášení
  • Časové plánování
  • Průběžné čištění
  • Pokročilá funkce mapy
  • Barva stříbrná, černá
  • Rozměry výrobku - vysavač (Š x V x H) 36,2 x 10,36 cm
  • Rozměry výrobku - nabíjecí stanice (Š x V x H) 43 x 44,8 x 44,1 cm
  • Hmotnost výrobku 14,6 kg
  • Hmotnost balení cca 19,6 kg

Obsah balení

  • Robotický vysavač Ecovacs Deebot X1 Turbo / funkce mopování / laserové mapování / 68 dB / 5200 mAh / 45 W / 5000 Pa / stříbrná/černá
  • 1x Nabíjecí stanice Clean Station
  • 1x Napájecí adaptér (zástrčka EU)
  • 2x Boční kartáče
  • 1x Příslušenství Ecovacs OZMO Turbo na vodní mop (zásobník na vodu)
  • 2x Omyvatelné rotační mopovací podložky
  • 1x Vysoce účinný HEPA filtr (houba + filtr s držákem)
  • 1x Multifunkční čisticí nástroj
  • 1x Jednorázový sáček na prach
  • 1x Návod k použití
  • 1x Průvodce rychlým startem

Parametry

Kategorie: Robotické vysavače
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá, Stříbrná
Barva: Černá
Doba nabíjení: 6,5 h
Kapacita sběrné nádoby: 440 ml
Max. hlučnost: 68 dB
Napětí akumulátoru: 14,7 V
Nastavení výkonu: Automaticky
Výkon: 45 W
Výrobce: Ecovacs
Kapacita nádržky na vodu: 80 ml
Režim čištění: Auto
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

082824 8296 DEEBOTX1TURBO SpecialCombi (1)

Robotický vysavač Ecovacs Deebot X1 Turbo / funkce mopování / laserové mapování / 68 dB / 5200 mAh / 45 W / 5000 Pa / stříbrná/černá

od 5 999 Kč Vyberte z 1 varianty