Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena39 999 Kč
Běžná cena39 999 Kč
Robotický vysavač Ecovacs DEX86 Deebot X2 OMNI / funkce mopování / výdrž baterie 186 min. / 62,5 dB / 45 W / 8 kPa / bílá
Zcela nový, čtvercový a kompaktní design robotického vysavače DEX86 je vybaven výkonnou funkcí strojového učení s umělou inteligencí, která zajišťuje inteligentní úklid od hlavy až k patě, přizpůsobený vašim každodenním potřebám.
Zvyšte úklidový výkon pomocí rotačního mopovacího systému OZMO Turbo 2.0, který vyvíjí na podlahu rovnoměrný tlak pro důkladný úklid. Jakmile se dotkne koberce, mopovací nástavce se zvednou o 15 mm.
Díky silné sací síle 8000 Pa odstraníte i odolné a větší nečistoty během okamžiku a díky plně automatické úklidové stanici může úklidový robot pracovat samostatně s vysokým výkonem a efektivitou. Nabízí plně automatický úklidový systém, včetně samočištění s mopem s horkou vodou, samočištění, automatického sušení a údržby.
Robot je vybaven technologiemi AIVI 3D 2.0 a TrueMapping 3.0 pro navigaci s podporou umělé inteligence s přesným vyhýbáním se překážkám a mapováním cesty. Díky pokročilému zobrazení 3D mapy a vylepšenému hlasovému asistentovi YIKO 2.0 můžete vysavač snadno aktivovat a ovládat v každé situaci.
3D mapování
Díky vylepšenému 3D mapování dokáže nyní Deebot X2 OMNI identifikovat a vyčistit konkrétní oblasti, například nečistoty pod stolem v obývacím pokoji. Robotu X2 můžete přiřadit úklid určené oblasti bez ohledu na velikost znečištění. Jednoduše přejeďte prstem v aplikaci po cílové oblasti a X2 se o ni postará.
Hlasový asistent YIKO 2.0
Hlasový asistent YIKO podporuje mnoho scénářů hlasového ovládání, včetně konverzací s více příkazy, místních dialektů, offline zpracování přirozeného jazyka, vzdáleného ovládání, plánování úklidu a dalších. YIKO nabízí skutečně bezproblémový a pohlcující zážitek z úklidu jako váš chytrý správce domácnosti.
Výkonný sací výkon 8000 Pa
Špičkový vysavač Deebot X2 OMNI se může pochlubit sacím výkonem až 8000 Pa, který dokáže vyčistit odolné a větší nečistoty.
Inteligentní zvedání mopovacích nástavců
Pomocí ultrazvuku je DEEBOT X2 OMNI vybaven výkonnou funkcí inteligentního nadzvedávání mopu o velikosti 0,6". Rotační mop LiftUp OZMO Turbo 2.0 se zvedne, když detekuje koberec nebo když prochází již vyčištěnou plochou.
Rotační mopovací systém OZMO Turbo 2.0 s žinylkovou tkaninou
Jedinečný rotační mopovací systém OZMO Turbo 2.0 zajišťuje rovnoměrný tlak na podlahu pro hloubkové čištění. Unikátní mop z žinylkové tkaniny si snadno poradí s jakýmikoliv odolnými skvrnami.
Silný výkon v oblasti mobility
DEEBOT X2 OMNI se dokáže zvednout až o 2,2 cm a snadno tak překoná většinu prahů.
99,77% pokrytí čisticí plochy
Nový čtvercový tvar se zabudovaným senzorem detekce okrajů přináší čistotu od okraje k okraji. Každá vysunutá mopovací podložka se dostane na 30 mm blíže k rohům. Válečkový kartáč o průměru 200 mm zvyšuje účinnost jednoho úklidu o 19 % ve srovnání s modelem X1.
Nový kompaktní design
Kompaktní design stanice je ideální pro úzké prostory. Stanice se integruje do vaší domácnosti, aniž by zabírala mnoho místa.
Supertenký design
Supertenký nízkoprofilový design o průměru 12,6" a výšce 3,74" umožňuje robotickému vysavači snadno vklouznout pod pohovky a postele a vyčistit tak každý prostor.
Parametry
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Funkce: | Vysávání |
Jmenovitý výkon: | 45 W |
Napětí: | 14,4 V |
Sací výkon: | 8 kPa |
Senzory: | Protikolizní |
Typ baterie: | Li-ion baterie |
Výrobce: | Ecovacs |
Dovednosti: | Automatické vyprazdňování kontejneru |
Kapacita nádrže na čistou vodu: | 4 l |
Kapacita nádrže na znečištěnou vodu: | 3,5 l |
Kapacita vytřené plochy: | 400 m2 |
Max. výdrž baterie na jedno nabití: | 186 min. |
Standardní hlučnost: | 64,9 dB |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.