Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena5 999 Kč
Běžná cena5 999 Kč
Běžná cena5 999 Kč
Robotický vysavač ETA Falco Smart 251590000 v sobě kombinuje hned 2 užitečné pomocníky, kteří vám ušetří spoustu práce a času. Umí nejen vysávat, ale také mopovat, což znamená, že za sebou nechává dokonale čistou podlahu. Od dělání toho, co vás doopravdy baví, vás dělí stisknutí jediného tlačítka.
Mobilní aplikace ETA SMART je k dispozici v češtině. Můžete si ji stáhnout do smartphonu s operačním systémem Android 6.0 (a novější) a iOS 9.0 (a novější). Není sice nezbytná, po její instalaci však získáte přístup k dalším funkcím a režimům úklidu. S její pomocí lze zařízení nejen ovládat, ale také sledovat průběh programu, ať už se nacházíte kdekoliv.
V mobilní aplikaci si můžete vybrat ze 4 režimů čištění. Automatický SMART zaznamenává historii všech úklidů včetně jejich trasy. Pro čištění podél stěn použijte EDGE, běžnou údržbu zajistí KLASIK. Program SPOT je určen pro lokální úklid – například vysypané mouky nebo vylitého mléka. Tento model lze použít na všech typech podlah a koberců s výškou vlasu do 1 cm.
Falco Smart disponuje špičkovou gyroskopickou navigací, která mu umožňuje orientaci v prostoru. Přístroj si navíc automaticky vybírá optimální trasu, aby byl maximálně efektivní. Pohyb zajišťuje systém SMART TECHNOLOGY se 16 pohybovými senzory. Ten v případě potřeby zabrání i pádu ze schodů.
Nemusíte se bát ani toho, že by vám poškodil nábytek a dekorace v domácnosti. Pokročilý ANTI-COLLISION systém rozpozná případné překážky dříve, než se jich vysavač dotkne. Přístroj následně zpomalí, čímž zabrání nechtěným škodám. Bez problému si poradí také s přechodovými lištami a dalšími nerovnostmi do výšky až 1,5 cm.
Prostřednictvím aplikace můžete vytvořit rozvrh úklidů na vámi požadované dny a časy. Na výběr budete mít ze 3 intenzit mopování a 2 nastavení sacího výkonu. V případě potřeby můžete robota manuálně navádět do vámi požadovaných míst.
Robotický vysavač s vytíráním má Li-Ion akumulátor, který na jedno nabití vydrží až 120 minut provozu. Po skončení údržby nebo při nedostatku energie se automaticky vrátí do nabíjecí stanice – plné nabití mu trvá 5 hodin. Tento model má výkonný digitální motor s dlouhou životností. Na výšku měří pouze 7,8 cm, což znamená, že se bez problému vejde i pod nízký nábytek.
Přístroj disponuje 3násobnou filtrací s HEPA filtrem, který z vašeho domova odstraní i ty nejmenší nečistoty. Perfektně se proto hodí do domácností s dětmi. Nástavec na mopování má objem zásobníku 300 ml – v kombinaci se systémem chytrého dávkování dokáže na jedno naplnění vytřít až 100 m2. Do nádoby na nečistoty se vejde až 600 ml.
Rotační kartáč s floating systémem během čištění přilne k povrchu podlahy a odstraní z ní prach, drobky a další špínu. Lamelový kartáč můžete zkombinovat s mopem, hodí se také na choulostivé materiály vyžadující šetrnější zacházení. V balení dále najdete 2 postranní kartáče, které uklidí podél stěn a nábytku.
Robotický vysavač ETA Falco Smart nejen vysává, ale i mopuje. Na vaši podlahu tak bude radost pohledět, aniž byste museli přiložit vlastní ruku k dílu – stačí vám k tomu jediný prst. Pomocí dálkového ovladače nebo smart aplikace ve vašem telefonu vysavači jednoduše předáte pokyny a necháte ho dělat svou práci.
Vysavač Falco Smart je chytrý pomocník se špičkovou gyroskopickou navigací, která mu propůjčuje výbornou orientaci v prostoru s volbou optimální trasy a maximální efektivitou úklidu. Díky pokročilému ANTI-COLLISION systému zvládá bezdotykově rozpoznávat překážky, před kterými vždy automaticky zpomalí. Škod na nábytku a dekoracích se tak nemusíte bát.
O optimální pohyb se stará systém SMART TECHNOLOGY s 16 pohybovými senzory, které zároveň zabrání pádu vysavače ze schodů.
Prostory, kde má mít vysavač přístup zakázán, snadno ohraničíte virtuální zdí s infračerveným paprskem.
Aplikace ETA SMART není pro provoz vysavače ETA Falco Smart nezbytná, ale rozšiřuje některé jeho funkce a režimy úklidu. Prostě je s ní život jednodušší – vysavač můžete pohodlně ovládat pomocí vašeho mobilního telefonu, ať jste kdekoliv. Po návratu domů vás tak bude místo seznamu povinností čekat perfektně čistá podlaha.
Robotický vysavač 2 v 1 se smart aplikací
Další parametry | |
Virtuální zeď | 1x virtuální zeď |
Zdroj energie | aku (Li-ion) |
Hlučnost | 72 dB |
Mopování | Ano |
Objem prachového sáčku nebo nádoby | 0.6 l |
Mobilní aplikace | Ano |
Použití | robotický vysavač s mopem |
Doba provozu na jedno nabití až | 120 min |
Výška | 7.8 cm |
Druh podlahy | na koberce, na tvrdé podlahy |
Na zvířecí chlupy | Ano |
Plánování úklidu | Ano |
Rozeznávání překážek | bezdotykové |
Typ navigace | Gyroskopická navigace |
Rozměry výrobku | |
Šířka výrobku | 32.5 cm |
Výška výrobku | 8.0 cm |
Hloubka výrobku | 32.5 cm |
Hmotnost výrobku | 3.5 kg |
Rozměry balení | |
Šířka balení | 59.0 cm |
Výška balení | 39.5 cm |
Hloubka balení | 13.5 cm |
Hmotnost balení | 5.5 kg |
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Doba provozu: | 120 min |
Objem nádoby na prach: | 0,6 l |
Výrobce: | ETA |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.