Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena6 999 Kč
Ještě před pár lety byla představa luxování bez práce hudbou budoucnosti. A ona nás budoucnost dohnala! Robotický vysavač iRobot Roomba e5 pracuje na každém koutu místnosti, zatímco vy máte nohy nahoře!
Je totiž vybaven třístupňovým čisticím systémem AeroForce doplněným o nový motor 2. generace, navigaci iAdapt a také možnost ovládání pomocí vašeho smartphonu.
Roomba má na svém těle dokonce boční kartáček, jehož zásluhou dokáže velmi precizně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a další špatně dostupná místa.
Rotační boční kartáček vymetá všechny nepřístupné kouty, dva proti sobě rotující kartáče se speciálními drážkami zvládnou sebrat drobky z různých druhů podlah a koberců a sací motor s precizním filtrem pojme i ten nejjemnější prach.
Sílu pro úklid Roombě dodává právě 3stupňový systém čištění AeroForce v kombinaci s Gen 2 motorem. Ten je až 5krát účinnější. Navíc je téměř bezúdržbový a spolehlivě vysává jak tvrdé podlahy, tak i koberce.
Navigace iAdapt 1.0 zajistí dokonalý úklid bytu i menšího rodinného domu. Roomba monitoruje prostor pomocí desítek senzorů a inteligentně reaguje na tvar a velikost místnosti. Navigace vede robota napříč celým prostorem, podél stěn, okolo nábytku i pod ním tak, aby byl úklid perfektní. Tento pohyb je řízen algoritmy, které zajišťují efektivní úklid všech ploch a tak i když může působit pohyb vysavače jako nesystematický, robot spolehlivě uklidí veškeré podlahové plochy.
Robota lze ovládat i pomocí aplikace iRobot HOME. Můžete tak například z práce poslat povel, aby uklidil, než dorazíte domů. V aplikaci jsou samozřejmě k dispozici i pokročilejší volby. Samozřejmě se lze spolehnout i na ovládání přímo na robotovi, kdy k zahájení úklidu stačí stisknout tlačítko CLEAN.
Bydlíte v rozlehlém domě, k němuž samozřejmě patří alespoň jedno schodiště, a bojíte se vysavač spustit v prvním patře? Nebojte, pád ze schodů mu nehrozí! Citlivé senzory umístěné vespod výrobku rozpoznají volný prostor a robot se okamžitě zastaví, otočí a pokračuje jiným směrem.
Skvěle vám poslouží nejen pro kompletní úklid, ale také v případě, že jen potřebujete smést právě vysypané drobky nebo zvířecí srst. Stačí navolit program Spot, který precizně vyluxuje prostor o průměru 1 m2.
Nárazník se zpomaleným dotykem je zárukou toho, že nijak robot nepoškodí nábytek. Rozeznává i zdánlivé překážky typu přehozu přes postel či závěsů, aby i okolo nich perfektně uklidil, ale přitom byl šetrný.
Využijte funkci virtuální zdi a zabraňte Roombě, aby se připletla do elektrických kabelů nebo aby se přiblížila ke křehkým předmětům. S extra funkcí Halo se kolem vámi vybraných předmětů vytvoří neviditelná oblast, kam vysavač nikdy nevstoupí.
Roomba inteligentně dokáže prostřednictvím technologie Dirt Detect vyhledat silně znečištěnou oblast, kterou následně prochází a čistí, dokud nedosáhne 100% hygieny.
Už nemusíte řešit, že jste zapomněli dát spotřebič nabít a teď ho kvůli mrtvé baterii nemůžete použít. Vysavač iRobot Roomba si do nabíjecí stanice sám zajede, když ukončí vysávání. Do akce ho pošlete pouhým stisknutím tlačítka Clean.
Se zvyšujícím se počtem elektronických vymožeností, které každý z nás má, se navyšuje také počet kabelů rozházených po zemi. Vysavač se do nich však díky funkci Antitangle nezamotá. Kartáče ucítí odpor a okamžitě otočí rotaci, vysavač se vyprostí a pokračuje v cestě jiným směrem. Jednoduché, ale chytré!
Roomba je vybavena velkokapacitním sběrným košem na nečistoty, který zachytí s pomocí AeroForce filtru i nejjemnější prachové částice. Navíc lze tento nový koš také vypláchnout vodou pro ještě jednodušší údržbu.
Funkce odloženého úklidu je tu proto, aby se spotřebič spustil, zatímco budete venku. A není nic hezčího, než přijít domů kde se to leskne čistotou. Stačí jen vybrat den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet – třeba pravidelně třikrát v týdnu, aby u vás bylo vždy dokonale čisto.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Stříbrná |
Barva: | Stříbrná |
Hlučnost: | 65 dB |
Objem prachové nádoby: | 0,6 l |
Typ navigace: | iAdapt |
Výrobce: | iRobot |
Výdrž baterie na jedno nabití: | Až 90 min. |
Ovladatelný přes telefon • sací tlak až 2100 Pa • trojice samostatných senzorů pro efektivní úklid • HEPA filtr • 12 senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru • algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM) • 2v1 nádobka na výsávání a mopování • automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přerušil • laserová navigace • maximální plocha vysávání až 180 m² • vysokokapacitní Li-ion baterie pro extra výdrž a životnost
robotický vysavač • s mopem • sací výkon 15 kPa • objem nádoby 0,4 l • barva bílá • vhodné do 55 m² • hlučnost 52 dB • Ø 32,7 cm • gyroskopická navigace ...
robotický vysavač s dokovací stanicí • laserová navigace Lidar • Li-Ion baterie s kapacitou 2 600 mAh, výdrž až 140 minut • mobilní aplikace Sencor Home • výška: 9,8 cm • na tvrdé podlahy a koberce do 2 cm • objem nádoby na prach v dokovací stanici: 3 l • funkce mopování • HEPA filtr • plánování úklidu • bezdotykové rozeznávání překážek • sací síla 3 000 Pa • hlučnost 65 dB • TOF senzor
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.