Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena20 999 Kč
Dávno neplatí, že k úklidu domácnosti musíte po celé ploše pobíhat se sáčkovým vysavačem. Robotický vysavač Neato Botvac D7 Connected zvládne pracovat zcela sám. Stačí, když nastavíte požadovaný režim a o nic dalšího se nemusíte starat. Výkonná 4 200mAh baterie vystačí až na 120 minut úklidu. Kdykoliv začne baterie docházet, zařízení se automaticky vrátí do nabíjecí základny, aby získal zpět potřebnou energii a mohl pokračovat v práci.
Pokročilé technologie pro bezchybný úklid
Vyberte si ze tří úklidových režimů a nastavte časovač, aby mohl vysavač začít uklízet i v době, kdy zrovna nejste doma, a nerušil vás, ostatní členy rodiny nebo sousedy. K práci přístroj využívá laserové technologie a senzory, které mu brání spadnout ze schodů nebo narážet do překážek. Pro ještě přesnější trajektorii můžete využít magnetické hraniční pásky.
Za pomoci Wi-Fi propojte vysavač se svým chytrým telefonem nebo tabletem. Stáhněte si aplikaci a ovládáte vysavač snadno skrze svůj displej. Nemusíte kvůli tomu ani vstávat z křesla, vše bude šlapat jako hodinky bez vaší asistence.
Silný sací výkon v kombinaci s kvalitním kartáčem vám zajistí vždy výborné výsledky vysávání. Přístroj lze použít na všech typech podlah, účinně si poradí s prachem a nečistotami na kobercích, parketách, dlažbě i linoleu. Nečistoty se usazují v 0,77l nádobce, kterou po naplnění stačí jednoduše vysypat.
Zařízení umí detekovat překážky ve své dráze. Je vybaven laserem, který mapuje místnosti a dokáže rozpoznat nábytek i schody. Nehrozí proto jeho pád ani zaseknutí v úzkém prostoru. Přesto zvládne spolehlivě vysát celou podlahu, a to dokonce i v rozích místností.
Kartáč PET je speciálně vytvořen pro úklid zvířecích chlupů. Pokud máte doma čtyřnohé mazlíčky, je tento přístroj tou správnou volbou. HEPA filtr se stará o zachycení i drobných částic, aby nedocházelo při úklidu k víření prachu.
Součástí balení je magnetická hraniční páska o délce dva metry. S její pomocí můžete vytyčit prostor, ve kterém má vysavač uklízet. Jeho inteligentní senzory pásku rozpoznají a zabrání, aby ji přístroj přejel. To se hodí nejen v blízkosti schodů, ale např. také kolem pelíšků nebo misek s vodou a jídlem pro zvířata.
Technické parametry
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá, Šedá |
Barva: | Černá |
Doba provozu na jedno nabití: | 120 min |
Hlučnost: | 65 dB |
Objem prachového sáčku nebo nádoby: | 0,77 l |
Výrobce: | Neato |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.