Robotický vysavač s mopem ECOVACS Deebot T9+ / 5200 mAh / 67 dB / 50 W / 0,42 l / bílá

foto 15030
Loading...
robotický vysavač na tvrdé podlahy a koberce • samovyprazdňovací stanice na odpad • funkce mapování prostoru • inteligentní navigace dToF + kamera • TrueDetect 3D 2.0/TrueMapping 2.0 • doba provozu až 175 minut na jedno nabití • vestavěný osvěžovač vzduchu • detekce koberců ... Přečíst celý popis

Zvolte variantu

Detailní informace

Momentálně není skladem

Detailní popis produktu

Robotický vysavač s mopem ECOVACS Deebot T9+ / 5200 mAh / 67 dB / 50 W / 0,42 l / bílá

Ecovacs Deebot T9+ přináší díky vestavěnému osvěžovači vzduchu a vibračnímu mopu OZMO PRO 2.0 zcela nový komfort při úklidu Vaší domácnosti.

Robotický vysavač s mopem Ecovacs Deebot T9+ nabízí kromě laserové navigace + kamery (TrueDetect 3D 2.0/TrueMapping 2.0), vysokého sacího výkonu a Li-Ion akumulátoru také řadu pokročilých funkcí a inteligentních senzorů, které zaručí maximálně efektivní a bezpečný úklid domácnosti. Jedná se např. o funkci automatického přizpůsobení výkonu dle povrchu, detekci překážek a skenovací technologii s podporou vícepodlažního mapování. Nechybí ani možnost časového harmonogramu úklidu, či vzdálené ovládání robota přes mobilní aplikaci, ve které můžete nově přepínat mezi 2D a 3D náhledy. V balení vysavače navíc naleznete revoluční samovyprazdňovací stanici na odpad, se kterou bude úklid Vašeho domova ještě důmyslnější než doposud.

Automatické vysypávání sběrného koše

S funkcí automatického vysypávání sběrného koše zažijete dosud nepoznaný komfort. Ecovacs Deebot OZMO T9+ v kombinaci s nabíjecí a čisticí stanicí vám umožní zapomenout na vysávání na celé týdny. Jednorázový sáček na nečistoty uvnitř stanice pojme až desítku sběrných košů robota. Jeho praktické zpracování znemožňuje únik prachu a nečistot zpět do okolí. Jakmile je čas sáček vyměnit, indikátor na stanici vás upozorní.

Editace úklidové mapy v mobilní aplikaci

V mobilní aplikaci je možné definovat tzv. virtuální hranice, pomocí kterých zamezíte přístup robota Ecovacs Deebot T9+ do choulostivých oblastí vaší domácnosti. Mapovací funkce automaticky rozdělí vaši domácnost na několik sektorů, díky čemuž můžete přesně naplánovat úklid jednotlivých místností dle vašich preferencí. Nakreslením obdélníku na vizuální mapě v mobilní aplikaci ECOVACS HOME určíte přesnou oblast, kterou robot Ecovacs Deebot T9+ důkladně vyčistí.

Vlastnosti

  • Samovyprazdňovací stanice na odpad
  • Funkce mapování prostoru
  • Inteligentní navigace dToF + kamera
  • TrueDetect 3D 2.0/TrueMapping 2.0
  • Doba provozu až 175 minut na jedno nabití
  • Vestavěný osvěžovač vzduchu
  • Detekce koberců
  • Robotický vysavač na tvrdé podlahy a koberce
  • Dvojice dlouhých kartáčků pro vysávání v rozích
  • Nastavení intenzity mopování v mobilní aplikaci
  • Výkonná Li-Ion baterie
  • Funkce vibračního mopu
  • Wi-Fi a ovládání pomocí aplikace (2D a 3D náhled)

Kamera s pokročilou laserovou navigací

Robotický vysavač Deebot T9+ dostal do výbavy špičkovou technologii TrueMapping 2.0 a TrueDetect 3D 2.0, díky které v každé situaci spolehlivě zaznamená překážku a vyhne se jí. TrueDetect funguje na principu využití strukturovaného světla a algoritmu pro 3D skenování okolí, což zajišťuje bezchybné zaznamenání i těch nejmenších překážek v prostoru. Dovede se tak efektivně vyhnout i tenkým nohám židlí, malým předmětům či prahům a rozpoznává i velice úzké prostory. Robot Deebot T9+ disponuje také lepší schopností rozpoznání tmavých povrchů.

Vysoký sací výkon

Maximální dosažitelný sací výkon modelu Deebot T9+ byl zvýšen na dvojnásobek (až 3 000 Pa) modelu Deebot T8. Zárukou pro zachování konstantního sacího výkonu v modelu Deebot T9+ jsou vysoce odolná skleněná vlákna filtru. S ním je postaráno o trvalou čistotu a účinné vysávání prachových částic z tvrdých i kobercových povrchů.

Vestavěný osvěžovač vzduchu

Váš robotický vysavač Deebot T9+ nejenom vysaje chlupy Vašeho zvířecího mazlíčka, umí odstranit i jeho zápach. Díky vestavěnému osvěžovači vzduchu zanechá DEEBOT T9+ ve vašem domově po úklidu dlouhotrvající svěžest (funkce lze zcela vypnout).

Detekce koberce

Ecovacs Deebot T9+ dokáže okamžitě detekovat přechod na koberec a následně automaticky zvýšit sací výkon pro maximálně efektivní čištění. Navíc je vypnuta funkce mopování, aby nedošlo k poškození vláken koberce.

Mopovací systém OZMO PRO 2.0

O efektivnější využití energie a zajištění vysokého sacího tlaku se u robotického vysavače Deebot Ozmo T9+ stará revoluční systém Ecovac. Navíc dovede robot nejen vysávat a vytírat zároveň, ale také díky novému systému OZMO Pro 2.0 zapojí do práce i elektricky poháněný disk na vytírání, který se spolehlivě vypořádá i s odolnějšími nečistotami pomocí vysokofrekvenčních vibrací. Vy si pak můžete zvolit až ze čtyř úrovní průtoku vody dle vašich individuálních preferencích a aktuálních potřebách.

Inteligentní senzory

Pro bezproblémový pohyb v domácnosti Deebot T9+ využívá inteligentní senzory, které zabraňují jeho kolizi s nábytkem a pádu z vyvýšených míst, jako je např. schodiště. Díky tomu bude úklid zcela automatický a maximálně bezpečný.

Mobilní aplikace v novém designu

Ovládejte úklid svého domova odkudkoli a přesně podle svých potřeb. Aplikace ECOVACS HOME je pro vás připravena v novém designu. Dopřejte si ještě inteligentnější a individualizovaný zážitek s trojrozměrnou mapou. Nasnímá vám reálnou podobu bytu. Pro naplánování nejvhodnější úklidové trasy můžete snadno přepínat mezi 2D a 3D náhledy.

Parametry

  • Robotický vysavač s mopem
  • Navigace Laserová + kamera (TrueDetect 3D 2.0 / TrueMapping 2.0)
  • Typ baterie Li-ion
  • Kapacita baterie 5200 mAh
  • Výkon motoru 50 W
  • Hlučnost 67 dB
  • Doba nabíjení cca 6,5 hod.
  • Doba provozu 175 min.
  • Možnost mopování
  • Funkce vibračního mopu
  • Objem odpadní nádobky 420 ml
  • Objem nádobky na vodu 180 ml
  • HEPA filtr
  • Tvrdé povrchy (plovoucí podlaha, dlažba, linoleum) a koberce
  • Načasování úklidu
  • Vyměnitelné příslušenství pro sání NE
  • Detekce koberců
  • Ovládání přes telefon
  • Název aplikace ECOVACS HOME - Android/iOS
  • Mapa vygenerovaná aplikací
  • Pokročilé funkce mapy
  • Barva bílá
  • Rozměry výrobku (V x O) 9,36 x 35,3 cm
  • Hmotnost výrobku 4,3 kg
  • Hmotnost balení cca 13,4 kg

Obsah balení

  • Robotický vysavač s mopem ECOVACS Deebot T9+ / 5200 mAh / 67 dB / 50 W / 0,42 l / bílá
  • 1x Nabíjecí a samovyprazdňovací stanice
  • 2x Odpadní sáček do samovyprazdňovací stanice
  • 1x Napájecí adaptér
  • 1x Nádobka na prach
  • 1x Nádobka na vodu s vibračním modulem
  • 10x Jednorázová textilie nebo 1x pratelná
  • 1x Osvěžovač vzduchu
  • 1x Kapsle osvěžovače vzduchu
  • 1x Čistící nástroj
  • 1x Návod na rychlé spuštění
  • 1x Uživatelský CZ manuál
 

Parametry

Kategorie: Robotické vysavače
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Bílá
Barva: Bílá
Doba nabíjení: 6,5 hod.
Doba provozu: 175 min.
Hlučnost: 67 dB
Kapacita akumulátoru: 5200 mAh
Ovládání pomoci aplikace: Ano
Sací výkon: 50 W
Výrobce: Ecovacs
Wi-Fi: Ano
Funkce mapování prostoru: ano
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
foto 15030

Robotický vysavač s mopem ECOVACS Deebot T9+ / 5200 mAh / 67 dB / 50 W / 0,42 l / bílá

4 999 Kč