Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena9 999 Kč
Robotický vysavač Sencor SRV 9185BK / 65 dB / 3 l / 140 min. v provozu / černá
Poznejte skutečný úklid podlahy s robotickým vysavačem Sencor SRV 92185BK. Efektivní vysávání zajistí laserová navigace. Robot je určen pro tvrdé podlahy i koberce s výškou vlasu do 2 cm. Disponuje prémiovou Li-Ion baterií s kapacitou 2 600 mAh, která vydrží v nepřetržitém provozu až 140 minut. Během vysávání dosahuje hlučnosti 65 dB. V jediném tahu bude podlaha uklizená a vytřená díky funkci mopování. Mobilní aplikace Sencor Home nabízí více možností nastavení včetně plánování úklidu. Robot je vybaven chytrými senzory, které brání pádu ze schodů a nárazům do nábytku. Systém rozeznávání překážek je bezdotykový a brání poničení domácího vybavení. Hlavní kartáč odstraní hrubé nečistoty a boční kartáček uklidí v okolí nábytku.
Spolehlivý TOF senzor zaručí přesný úklid podél stěn. Sací síla je 3 000 Pa a při nájezdu na koberec se výkon automaticky zvyšuje. Na výběr jsou 4 stupně vysávání a 3 stupně intenzity dávkování vody. Dokovací stanice je vybavena nádobou na prach s objeme 3 litry. Jemný prach a nečistoty zadrží spolehlivý HEPA filtr. Funkce Multi-rooming a Multi-mapping naplánuje úklid s maximální efektivitou pohybů robota. Bezdotykové ovládání vysavače je možné s dálkovým ovladačem nebo mobilní aplikací. Produkt má výšku 9,8 cm a vejde se i pod sedačku. Dopřejte si lesklou a čistou podlahu bez námahy. Součástí balení je bohaté příslušenství.
Zažijte úklid celé domácnosti bez vaší pomoci. Robotický vysavače důkladně uklidí dlažbu, lino, parkety i koberce. Prémiová baterie zajistí intenzivní a nepřerušovaný provoz.
Vyberte si ze 4 úrovní sání a 3 úrovní mopování. S dálkovým ovladačem a mobilní aplikací můžete dávkovat vodu dle aktuální potřeby.
Inteligentní pohyb zajistí laserová navigace Lidar. Vysavač vybírá ideální trasu pro maximálně efektivní úklid. Po ukončení úklidu robot automaticky vyhledá dokovací stanici.
Vysavač je skvělý pro různě velké domácnosti. Chytré pohyby zajistí precizní úklid pod nábytkem i mezi překážkami.
Mobilní aplikace Sencor Home je v českém jazyce a nabízí možnost plánování úklidu dle vašeho časového plánu. Vysavač je možné snadno ovládat s mobilním telefonem.
Objevte efektivní úklid, který vás zbaví vlasů, chlupů, drobků, prachu a dalších nečistot. Použití rotačního kartáče, bočního kartáčku a mopovacího nástavce zvládne i odolnou špínu.
Parametry
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Sencor |
Barva: | černá |
Zdroj energie: | aku (Li-Ion) |
Hlučnost: | 65 dB |
Objem prachového sáčku nebo nádoby: | 3 l |
Doba provozu na jedno nabití až: | 140 min. |
Druh podlahy: | na koberce, na tvrdé podlahy |
Rozeznávání překážek: | bezdotykové |
Typ navigace: | laserová navigace |
robotický vysavač 2 v 1 • funkce vysávání a mopování • 3 úrovně sacího výkonu • ovládání pomocí mobilní aplikace • 360° laserové senzory • trojnásobná filtrace • velmi tichý digitální motor zvyšuje výkon a prodlužuje životnost • doba provozu až 100 minut • Anti-collision systém • možnost definování zakázaných zón • Wi-Fi • hlučnost 75 dB ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.