Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 299 Kč
Ruční parní čistič Polti VAPORETTINO FIRST / 1000 W / 0,5 l / 3 bar / bílá/modrá
Přizvěte si na pomoc ruční parní čistič a usnadněte si každý úklid, i ten náročný. Tento moderní způsob čištění je navíc šetrný k vašemu zdraví i k životnímu prostředí, protože k němu není zapotřebí chemických přípravků. Celý proces probíhá pouze za pomoci síly páry, která zvládne zlikvidovat až 99,9% bakterií a jiných nečistot. Přístroj se proto skvěle hodí do rodin s alergiky, astmatiky nebo malými dětmi.
Ruční parní čistič je vybaven rychlonahřívacím generátorem páry o objemu 0,5 l, který je připraven k použití již za 2 minuty. O dokončení ohřevu vás upozorní speciální kontrolka. Manipulace je snadná, přístroj se vám pohodlně vejde do ruky. Poradí si s různými povrchy i zaschlými skvrnami a za pár minut bude vaše domácnost dokonale čistá. Nečistoty účinně rozpustí tlak páry 3 bar.
Bohaté příslušenství umožní úklid čehokoliv. Parní nástavec je vhodný pro čištění žaluzií, radiátorů, rámů a jiných hůře přístupných míst, což umožní také zakřivená parní tryska (120°), která je vhodná také pro čištění spár, sporáků, lokálních skvrn apod. Součástí je také nylonový nebo mosazný kartáček, oba jsou kompatibilní s parní tryskou. Pohodlné doplňování vody umožní transparentní odměrka.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Parní čističe |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá, Modrá |
Barva: | Bílá |
Délka kabelu: | 3,5 m |
Doba nahřátí: | 3 min |
Max. provozní tlak: | 3 bar |
Objem: | 0,2 l |
Příkon: | 1000 W |
Výrobce: | Polti |
parní čistič • tlak páry 3 bar • barva bílá, červená • variabilní pára až 85 g/min. • kapacita 1,6 l • doba nahřívání 8 min. ...
Přenosný parní čistič • Výkon 1500 W • Ovládání tlačítka • Napájení síťové • Doba předehřívání 30 s • Objem nádrže na vodu 0,5 l • Obdélníkový čisticí kartáč • Kulatý čisticí kartáč • Přenosný parní čistič • Voda z vodovodu ....
parní mop • 2 v 1 (parní mop a ruční parní čistič) • připraven za 15 vteřin • průběžné doplňování vody • 300 ml zásobník na vodu • indikátor připravenosti páry • nastavení páry • odvápňovací filtr • vertikální parkovací systém • dávkovač vůně Frescovapor • 7,5 m akční rádius • příkon 1500 W ...
odnímatelná nádrž o objemu 350 ml • odnímatelná rukojeť • délka kabelu 5 m • výkon 1300 W • materiál plast
parní vysavač • maximální příkon 1 700 W • nádoba na prach 0,4 litru • nádržka na vodu 0,7 litru • objem až 40 minut napařování • maximální hlučnost 84 dB • filtr proti vodnímu kameni • ovládací prvky na rukojeti • délka kabelu 7,5 m • barva bílá ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.