Rychlovarná konvice ETA Alena 3590 90000 / 2200 W / nerez

od 699 Kč až –18 %
47003 rychlovarna konvice eta alena 3590 90000 rozbaleno
Loading...
rychlovarná konvice • maximální příkon 2200 W • objem 1,7 litru • vyjímatelný vodní filtr proti vodnímu kameni • skryté topné těleso • automatické vypnutí • odnímatelné víčko pro snadné čištění Přečíst celý popis
od 699 Kč až –18 % od 568 Kč Vyberte ze 3 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Rychlovarná konvice ETA Alena 3590 90000 / 2200 W / nerez

Varianta IR2501310174

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena699 Kč

Cena dnes
568 Kč
Varianta: ivi5
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Záruka 12 měsíců
Thumbnail Image
Product Image

Rychlovarná konvice ETA Alena 3590 90000 / 2200 W / nerez

Varianta IR2501160090

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena699 Kč

Cena dnes
598 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Záruka 12 měsíců
Thumbnail Image
Product Image

Rychlovarná konvice ETA Alena 3590 90000 / 2200 W / nerez

Varianta IR2412180337

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena699 Kč

Cena dnes
598 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Záruka 12 měsíců

Detailní popis produktu

Rychlovarná konvice ETA Alena 3590 90000

Rychlovarná konvice ETA Alena s elegantním designem se bude hodit do všech typů kuchyní. Topná spirála je ukryta pod plochým nerezovým dnem. Nechybí středový konektor pro jednoduché umístění a v podstavci konvice je dokonce i místo pro uskladnění napájecího kabelu, takže délku si může každý zvolit podle sebe.

Objem vody může dosahovat až 1,7 l. Během několika minut rychlovarná konvice ohřeje vodu pomocí příkonu 2200 W. Požadovaný objem vody můžete kontrolovat prostřednictvím vodoznaku v zadní části konvice. Světelná kontrolka, která se nachází pod vodoznakem, signalizuje aktivní provoz konvice. 

  • Skvělý příkon 2200 W pro rychlý ohřev
  • Vodoznak v zadní části konvice umožňující kontrolu aktuální vodní hladiny
  • Automatický systém vypínání při dosažení bodu varu
  • Světelná kontrolka spínače pro signalizaci zapnutého stavu konvice 
  • Dvojnásobný bezpečnostní systém
  • Snadno vyjímatelné a omyvatelné filtrační sítko proti usazeninám vodního kamene

Praktické a bezpečné používání

Vodu můžete zcela pohodlně nalévat, protože víko se otevře pouhým stisknutím tlačítka v držadle konvice. Poté, co voda dosáhne varu, se konvice sama automaticky vypne. V případě přehřátí nebo prázdné konvice se díky bezpečnostnímu systému přeruší přísun (elektrické) energie a konvice se následně vypne. Navíc obsahuje také vyjímatelný odvápňovací filtr proti usazeninám, takže ho můžete kdykoliv vyndat a očistit.

Parametry

  • Objem 1,7 l
  • Příkon 2200 W
  • Ukazatel množství vody 
  • Středový konektor 360°
  • Ukrytá topná spirála (ploché dno)
  • Vyjímatelný odvápňovací, opakovaně použitelný, omyvatelný filtr
  • Bezpečnostní výklopné víko
  • Materiál nerez
  • Rozměry výrobku (ŠxVxH) 22 x 23 x 16,5 cm
  • Hmotnost výrobku 0,9 kg
  • Rozměry balení (ŠxVxH) 20 x 22,5 x 17,5 cm
  • Hmotnost balení cca 1,2 kg

Obsah balení

  • Rychlovarná konvice ETA Alena 3590 90000

Parametry

Kategorie: Rychlovarné konvice
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Nerez
Celkový objem: 1,7 l
Celkový příkon: 2200 W
Výrobce: ETA
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
47003 rychlovarna konvice eta alena 3590 90000 rozbaleno

Rychlovarná konvice ETA Alena 3590 90000 / 2200 W / nerez