Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 699 Kč
Běžná cena1 699 Kč
Běžná cena1 699 Kč
Běžná cena1 699 Kč
Běžná cena1 699 Kč
Varná konvice může být nejen výkonná, ale i maximálně stylová! Zdárným příkladem je konvice ETA Crystela Premium, která vás na první pohled zaujme svým povedeným designem v prémiové kombinaci skla a nerezu. Pyšní se kapacitou na 1,5 litru vody, naráz tak připravíte čaj pro celou rodinu. O tom, jakým množstvím tekutiny je konvice aktuálně naplněná, se přesvědčíte pohledem na ukazatel hladiny vody. Na podstavci pak najdete ovládací tlačítka i LED panel se světelnými diodami. Poté, co voda dosáhne varu, se konvice sama automaticky vypne. Pokud dojde k přetížení v elektrickém obvodu, bezpečnostní tepelná pojistka přeruší obvod, a ochrání tak i samotný spotřebič.
Teplota na míru každému druhu nápoje
Chcete připravit dětskou kaši, horký nápoj nebo černý čaj? Aby daný pokrm či nápoj neztratil nic ze svých živin, je nutné vodu ohřát na správnou teplotu. Z toho důvodu je konvice od značky ETA vybavena ruční regulací teploty, kdy si sami nastavíte požadovaný teplotní stupeň od 40 do 100 °C. Teplotu přitom můžete změnit buď před zapnutím spotřebiče, nebo během ohřevu. Po dosažení zvolené teploty se konvice automaticky vypne a díky funkci KEEP WARM dokáže vodu v dané teplotě i udržet.
Oslňte návštěvu profesionálním způsobem přípravy čaje! K modelu ETA Crystela Premium přísluší nadstandardní nerezové sítko na čaj. Čaj si tak efektně připravíte přímo v konvici a ihned ho můžete podávat. Nemusíte se obávat usazenin vodního kamene, všechny zachytí filtr.
Uvařili jste víc čaje, než byla potřeba? Zapněte funkci Keep Warm, která bude dál udržovat teplotu připraveného nápoje. Až dostanete chuť na další šálek, nemusíte nic znovu ohřívat, ale rovnou si nalijete.
Bezpečné používání
Konvice ETA Crystela Premium rovněž disponuje ochrannými prvky. Bezpečnostní pojistky se aktivují při nebezpečí přehřátí, v případě chodu na prázdno nebo při odejmutí z podstavce.
Parametry
Kategorie: | Rychlovarné konvice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Automatické vypnutí: | Ano |
Materiál: | Nerez |
Objem: | 1,5 l |
Podstavec: | středový konektor – 360° |
Příkon: | 2200 W |
Typ ohřevu: | Ukrytá topná spirála - ploché dno |
Výrobce: | ETA |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.