Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 199 Kč
Běžná cena1 199 Kč
Běžná cena1 199 Kč
Běžná cena1 199 Kč
Běžná cena1 199 Kč
Tato elegantní a atraktivní konvice s nadstandardními funkcemi bude ozdobou vaší kuchyně a spolehlivým pomocníkem při přípravě horkých nápojů. S velkým objemem 1,7 l uvaříte vodu najednou pro více lidí, a to za pár okamžiků díky vysokému příkonu 2100 W. Voda na váš šálek kávy nebo čaje bude připravená rychlostí blesku. Konvice je opatřena praktickým průhledným víkem. Hladké nerezové dno i povrchová úprava s oblými a dobře přístupnými částmi znamená snadnou údržbu.
Ideální teplota pro každý nápoj
Ne každý šálek čaje lze zalít vařící vodou, ale každý druh vyžaduje pro plné rozvinutí chuti a uvolnění prospěšných látek odlišnou teplotu. Díky nadstandardním funkcím s možností výběru teplot si pro ohřev vody nastavíte 40, 70, 80, 90 nebo 100 °C a docílíte ideální teplotu pro zvolený nápoj. Zapomeňte na složité měření teploměrem. Konvice se o přesnou teplotu postará jedním stiskem tlačítka. Každou teplotu konvice signalizuje podsvícením jinou barvou.
Vlastnosti
Nastavitelná teplota pro každý nápoj
Jednoduše nastavitelnou teplotu jedním tlačítkem ocení milovníci čaje, ale také rodiče pro přípravu dětské stravy. Můžete vybírat z pěti teplot, a to 40, 70, 80, 90 nebo 100 °C. Navíc každou teplotu signalizuje jiná barva podsvícení konvice. Pokocháte se symfonií barev a mrknutím oka získáte kontrolu nad nastavením. Teplota 40 °C je vhodná pro dětské kaše a mléka, teplota 70 °C pro zelené čaje, 80 °C pro bílé čaje, 90 °C pro instantní polévky a nápoje, kávu a čaje oolong a 100 °C pro černé a bylinné čaje.
Vysoce odolný konektor STRIX
Rychlovarná konvice ETA Ela Digi je vybavena kvalitním středovým konektorem STRIX. Ten zajistí vysokou odolnost i při každodenním používání a prodlouží tak její životnost.
Podstavec disponuje také prostorem pro uložení přebytečné délky přívodního kabelu. O bezpečnou obsluhu se stará automatické vypnutí při dosažení bodu varu nebo nastavené teploty a tepelná pojistka vypnutí při chodu naprázdno a nebezpečí přehřátí.
Konvice z nerezu je opatřena praktickým průhledným bezpečnostním výklopným víkem. Víko odklopíte pouhým stiskem tlačítka na rukojeti konvice.
Ve výbavě nechybí vyjímatelný filtr na vodní kámen, díky němuž se usazeniny vodního kamene nedostanou do vašeho nápoje. Lze jej snadno vyjmout a umýt.
Parametry
Kategorie: | Rychlovarné konvice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Červená |
Barva: | Červená |
Materiál: | Nerez |
Objem: | 1,7 l |
Příkon: | 2100 W |
Topné těleso: | Skryté |
Typ ohřevu: | Ukrytá topná spirála - ploché dno |
Výrobce: | ETA |
Regulace teplot pro každý nápoj: | 40, 70, 80, 90 nebo 100 °C |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.