Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 055 Kč
Rychlovarná konvice Smeg 50's style KLF03PKEU / 2400 W / 1,7 l / růžová
Zažijte úžasnou kombinaci stylového designu a praktičnosti s varnou konvicí italského výrobce Smeg 50's Retro Style KLF03PKEU. Elegantně vyvedený klasický retro design 50. let oživí vaši kuchyň. S kapacitou 1,7 litru a příkonem 2400 W vám tato nerezová konvice umožní rychle a efektivně připravit vaše oblíbené horké nápoje. Tato konvice je vybavena středovým konektorem umožňujícím otočení o 360°, což usnadňuje manipulaci a umístění na podstavec v libovolné pozici. Díky ukryté topné spirále s plochým dnem se voda ohřívá rychle a rovnoměrně. Vyjímatelný filtr vodního kamene a skryté topné těleso přispívají k jednoduché údržbě a čistotě konvice.
Tlumené otevírání víka
Rukojeť i základna konvice jsou vyrobeny z odolného pochromovaného plastu, zatímco hubička a spínací páčka jsou stejně jako tělo konvice vyrobeny z nerezové oceli, což zajišťuje jejich dlouhou životnost a snadnou údržbu. Pochlubit se také může jemným soft otevíráním víka na dotyk, které zjednoduší každodenní používání. Viditelný indikátor množství vody vám usnadní orientaci při přípravě nápojů, zatímco automatické vypnutí při dosažení teploty 100 °C chrání konvici před přehřátím. Dalším důležitým bezpečnostním prvkem, který chrání před případnými riziky, je pojistka proti chodu naprázdno a protiskluzová základna.
Vlastnosti
Unikátní design inspirovaný 50. léty přináší do vaší kuchyně hravou atmosféru a nostalgický šarm. Rukojeť a základna z leštěného chromu dodávají konvici sofistikovaný nádech, zatímco hubička a spínací páčka z nerezové oceli zajišťují odolnost a dlouhou životnost.
Rychlovarná konvice Smeg o objemu 1,7 litru se dokonale začlenění do vaší kuchyně. S ní získají vaše ranní rituály nový rozměr – díky příkonu 2400 W je voda zahřáta na požadovanou teplotu velmi rychle a efektivně. S ukazatelem množství vody máte vždy přehled o tom, kolik jí doplňujete.
Topná spirála, která ohřívá vodu, je skryta pod nerezovým plochým dnem. Lehce se tak vyhnete usazování vodního kamene na spirále a prodloužíte její životnost. Navíc se bude snadno udržovat v čistotě. Díky 360° středovému konektoru je manipulace s konvicí jednoduchá a pohodlná, ať už ji postavíte jakkoliv. Každodenní použití usnadní také soft otevírání víka na dotyk.
S bezpečnostními funkcemi jako je ochrana proti chodu naprázdno a automatické vypnutí při dosažení 100 °C můžete mít klidnou mysl, vaše konvice je nejenom spolehlivá, ale i bezpečná díky protiskluzové základně.
Máte-li obavy z tvorby vodního kamene, vyjímatelný filtr vodního kamene vás jich zbaví. S možností jeho vyjmutí je snadné udržovat konvici čistou a výkonnou.
Parametry
Kategorie: | Rychlovarné konvice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Automatické vypnutí: | Ano při 100 °C |
Barva: | Růžová |
Délka přívodního kabelu: | 1 m |
Materiál: | Nerezová ocel |
Objem: | 1,7 l |
Výkon: | 2400 W |
Výrobce: | Smeg |
Měkké otevírání víka: | Ano |
Otočná základna o 360 °: | Ano |
Protiskluzové nožky: | Ano |
Ukazatel hladiny vody: | Ano |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.