Naše telefonická infolinka je momentálně vytížená. Pro vyřízení dotazů nás můžete kontaktovat také na e-mailu iprice@iprice.cz. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení!

Sada zabezpečovacího systému Safe2Home SP110 kompletní / se solární venkovní sirénou

15 999 Kč –31 %
Sada zabezpečovacího systému Safe2Home SP110 kompletní / se solární venkovní sirénou (iris-variant-id ivi0)
Loading...

Vč. příslušenství, čidel a solární venkovní sirény • Vysoká kvalita a mnoho funkcí • Základní sada byla testována testovacím magazínem ETM se známkou dobře (91,6 %) • Lze konfigurovat a ovládat pomocí aplikace pro chytré telefony • Podporuje 32 bezdrátových a 4 kabelové zóny, až 96 senzorů ...

Přečíst celý popis
15 999 Kč –31 % 11 039 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Sada zabezpečovacího systému Safe2Home SP110 kompletní / se solární venkovní sirénou

Varianta SP110KMPL

Stav zboží:

Nové

Běžná cena15 999 Kč

Cena dnes
11 039 Kč
Varianta: ivi0
Poslední kus skladem EAN: 4260376867782
Můžeme doručit do: 5.5.2025

Detailní popis produktu

Sada zabezpečovacího systému Safe2Home SP110 kompletní / se solární venkovní sirénou

Sada bezdrátového alarmu SP110 se solární venkovní sirénou od společnosti Safe2Home využívá nejmodernější digitální senzorovou a přenosovou technologii, která kombinuje alarm proti vloupání a ochranu proti požáru a plynu do inteligentního zabezpečovacího systému. Zabezpečovací systém má zabudovaný průmyslový čtyřpásmový GSM modul, který lze použít po celém světě a v případě poplachu odesílá notifikace až na 8 telefonních čísel jako SMS, hlasový hovor nebo obojí současně.

Základnovou stanici lze konfigurovat a ovládat buď pomocí odolných, moderně navržených dotykových tlačítek stanice, nebo prostřednictvím aplikace pro chytré telefony. LCD a obrazový textový displej v němčině a angličtině s mnoha výběrovými body poskytuje potřebnou přehlednost. Potřebnou bezpečnost při provozu zajišťuje sabotážní ochrana základny a některých senzorů, stejně jako dětská pojistka, která zabraňuje nesprávné obsluze dětmi.

Bezdrátový alarmový systém podporuje 32 bezdrátových a 4 kabelové zóny a vestavěné vysokokapacitní lithiové baterie s kapacitou 1200 mAh udrží alarmový systém v pohotovostním režimu po dobu nejméně 8 hodin v případě výpadku napájení.

Parametry

  • Možnosti upozornění SMS, telefonní hovor, poplašná siréna
  • Poplachový signál 90 dB
  • Spojení připojení napájení
  • Rozsah použití vnitřní
  • Se solární venkovní sirénou, vnitřní siréna, displej, vypínač, integrovaný čtyřpásmový telefonní komunikátor GSM, záložní baterie
  • Typ baterie Li-ion
  • Frekvence 433 MHz
  • Instalace - postup Plug & Play
  • Materiální bydlení ABS plast
  • Zabezpečovací systém Safe2Home SP110/210, 96 senzorů
  • Podporované operační systémy iOS, Android
  • Rozměry produktu (Š x V x D) 13,6 x 3,1 x 19,5 cm
  • Hmotnost produktu 2,5 kg
  • Hmotnost balení 2,8 kg

Obsah balení

  • Sada zabezpečovacího systému Safe2Home SP110 kompletní / se solární venkovní sirénou
  • 1x základní jednotka
  • 8x okenní/dveřní senzor
  • 2x detektor pohybu
  • 2x dálkové ovládání
  • 2x RFID CHIP
  • 1x solární venkovní siréna

Parametry

Kategorie: Bezpečnostní systémy
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Bílá
Typ baterie: Li-Ion
Možnosti upozornění: SMS, telefonní hovor, poplašná siréna
Výrobce: Safe2Home
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
Sada zabezpečovacího systému Safe2Home SP110 kompletní / se solární venkovní sirénou (iris-variant-id ivi0)

Sada zabezpečovacího systému Safe2Home SP110 kompletní / se solární venkovní sirénou