Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena449 Kč
Běžná cena449 Kč
Běžná cena449 Kč
Běžná cena449 Kč
Běžná cena449 Kč
Skleněná rychlovarná konvice Hyundai VK101 / 1100 W / 1 l / černá / sklo
Pokud hledáte spolehlivého pomocníka, který vám pomůže s přípravou vašeho oblíbeného čaje či kávy, jistě vás zaujme skleněná rychlovarná konvice Hyundai VK101. Jedná se moderní a spolehlivý spotřebič, který zaujme i svým designem.
Hyundai vám nabízí elegantní konvici s příkonem 1100 W a vnitřním osvětlením. Díky vysokému příkonu tak již nemusíte čekat dlouho, než se uvaří voda na hrnek vaší ranní kávy. Vnitřní osvětlení konvice zároveň přináší netradiční prvek, který oceníte při vaření vody. Spotřebič je vybaven automatickým systémem vypnutí. Jakmile voda dosáhne bodu varu, konvice se automaticky sama vypne. Můžete v ní uvařit najednou až 1 l vody. Konvice je na boku vybavena vodoznakem, díky kterému získáte přehled o množství vody, které je uvnitř tohoto spotřebiče. Topné těleso, které vodu ohřívá, je skryté pod rovným nerezovým dnem. Konvice se tak velmi jednoduše čistí.
Vedle automatického vypnutí konvice disponuje i dvojnásobným bezpečnostním systémem. Ten aktivuje pojistku u v případě nebezpečí přehřátí, nebo pokud je konvice zapnutá, ale není v ní žádná voda. Nemusíte se tak strachovat o bezpečnost vašeho domova. Pro jednoduché čištění je vybavena filtračním sítkem proti usazeninám. Její zaoblený tvar zároveň usnadňuje i její vnější čištění. S konvicí se velmi jednoduše manipuluje, stačí ji pouze otevřít pomocí tlačítka na jejím víku. Její hmotnost je 810 g.
Parametry
Kategorie: | Rychlovarné konvice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Materiál: | Sklo |
Objem: | 1 l |
Příkon: | 1100 W |
Ukazatel množství vody: | Ano |
Vnitřní osvětlení: | Ano |
Výrobce: | Hyundai |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.