Skleník BestBerg SH-4 / 4,8 m² / 250 x 190 x 195 cm / stříbrná

7 999 Kč až –25 %
SH 4(NB250W1) pic3
Loading...

Stabilní, odolný skleník 4,8 m² s jednoduchou montáží.

  • Ochrana proti UV záření
  • Střešní okno, posuvné dveře
  • Hliníkový rám, polykarbonátové desky
  • Střecha se sklonem proti usazování vody
  • Jednoduchá montáž
Přečíst celý popis
7 999 Kč až –25 % od 5 999 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Skleník BestBerg SH-4 / 4,8 m² / 250 x 190 x 195 cm / stříbrná

Varianta IR2501310764

Stav zboží:

Nové

Běžná cena7 999 Kč

Cena dnes
5 999 Kč
Varianta: ivi0
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do: 27.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Skleník BestBerg SH-4 / 4,8 m² / 250 x 190 x 195 cm / stříbrná

Varianta IR2503200002

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena7 999 Kč

Cena dnes
7 599 Kč
Varianta: ivi1
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do: 27.3.2025
Příslušenství k dokoupení

Detailní popis produktu

Pusťte se do pěstování zeleniny a ovoce v praktickém skleníku, který snadno smontujete a během chvíle tak získáte ideální místo pro vaše pěstování. Jednoznačně oceníte i speciální úpravu výplňového materiálu s ochranou proti UV záření.

Pro tento model doporučujeme přikoupit základnu SZ-250, která je pro skleník SH-4 vyrobena na míru. Skleníková základna nabízí několik výhod:

  • Pomáhá vytvořit rovný a stabilní povrch pro skleník, což je klíčové pro jeho bezpečnost a odolnost vůči větru.
  • Zajistí bezpečnější ukotvení.
  • Základna je z galvanizované oceli, která je odolná vůči korozi.

Klasický design s velkým prostorem pro pěstování

  • Kvalitní skleník v estetickém designu do vaší zahrady či dvorku krásně zapadne.
  • Možnost pěstování široké škály plodin. Velký prostor uvnitř skleníku zajistí rozdělení pěstované zeleniny, bylinek a rostlin. Vzájemně se tedy nebudou během růstu ovlivňovat.
TIP: Kromě klasických záhonů se zeleninou si zde můžete umístit i bylinky, kterým se v prostorách skleníku daří. Například bazalku, pažitku nebo mátu.

Vysoce kvalitní skleník BestBerg SH-4

Díky kvalitnímu ocelovému materiálu se na skleník BestBerg můžete spolehnout po celý rok.

  • Pevné materiály: Náš skleník je vyroben z pevných materiálů, které zajišťují dlouhou životnost.
  • Ocelová konstrukce: Robustní a pevný hliníkový rám (1 mm) a polykarbonátové desky (4 mm).
  • Dlouhá životnost: Vysoká odolnost vůči UV záření a korozivním vlivům.
Díky sedlovému tvaru střechy se nebude na zahradním skleníku shromažďovat voda.

Zdravé prostředí uvnitř skleníku

  • Posuvné dveře a střešní okno: Pomocí nich můžete ve skleníku pracovat s potřebnou teplotou a vlhkostí k pěstování.
  • Denní světlo: Posuvné dveře a střešní okno zajistí průchod slunce dovnitř skleníku. Přispívají také k cirkulaci vzduchu uvnitř.
  • Ve vyvětraném skleníku se vám bude lépe pohybovat a pracovat.
TIP: Čerstvý vzduch předchází plísním a zadržování vlhkosti.

Dostatek místa pro regály a police

Prostorný skleník BestBerg vám umožní využít místo nejen pro rostliny na zemi. Díky své velikosti se sem skvěle vejde třípatrový regál, kam můžete umístit bylinky nebo potřebné zahradnické nářadí.

TIP: Pokud máte rádi květiny v květináčích, můžete na stěnu připevnit také závěsnou polici.

Snadná údržba pro dlouhou životnost

Starost o váš skleník je jednoduchá a nevyžaduje žádnou speciální údržbu. Díky použitým materiálům, jako je polykarbonát a hliník, můžete počítat s prakticky neomezenou životností vašeho skleníku.

Šetrné čištění pro ochranu UV filtru: Pro čištění skleníku stačí dodržovat několik základních pravidel:

  • Opatrnost při čištění: Aby nedošlo k narušení UV filtru na vnější vrstvě, nepoužívejte silný tlak vody ani kartáče.
  • Odstraňování prachu: Pravidelným odstraňováním prachu z vnější strany skleníku zvýšíte pronikání slunečního světla, což pozitivně ovlivní výnosnost úrody.

Vnitřní čištění pro zdravé prostředí

Vnitřní povrch skleníku doporučujeme čistit zejména na konci sezony. Tento úklid má za cíl nejen udržet skleník čistý, ale také zajistit jeho dezinfekci. Pro vnitřní čištění můžete použít běžné saponáty.

Dodržováním těchto jednoduchých kroků udržíte váš skleník ve skvělém stavu a zajistíte si bohatou a zdravou úrodu po mnoho let.

Doporučení k instalaci skleníku

Stavba skleníku je jednoduchá díky podrobnému návodu s obrázky a očíslovanými díly. Držte se návodu a nevytvářejte vlastní postupy, vyhnete se problémům.
  • Rovná plocha: Skleník nejlépe postavíte na rovném povrchu. Pokud není terén rovný, je třeba ho nejprve vyrovnat.
  • Vyhněte se větrnému počasí: Stavba skleníku ve větru může být obtížná a nebezpečná.

TIP: Pro pevný a stabilní základ vašeho skleníku doporučujeme přikoupit základnu SZ-250 , která je určena přímo pro tento model.

Produkty jsou výsledkem pečlivého plánování a inovací. Od prvních náčrtů po finální realizaci dbáme na každý detail. Přinášíme vám tak zahradní skleník, který překoná vaše očekávání.

Klíčové technické parametry

  • Materiál:
  • Hliníkový rám 1 mm
  • Střešní polykarbonátová deska 4 mm
  • UV ochrana: Ano
  • Velikost 4,8 m²
  • Rozměr (Š x D x V) 190 x 250 x 195 cm
  • Rozměry balení (Š x V x D) 122 x 13 x 62,5 cm a 247,5 x 15,5 x 14 cm
  • Hmotnost balení 11,4 kg a 16,4 kg

Obsah balení

  • Skleník BestBerg SH-4 / 4,8 m² / 250 x 190 x 195 cm / stříbrná

Doprava a montáž

Dopravu zajišťuje společnost DHL s doručením na vaši adresu. Montáž skleníku v tuto chvíli nenabízíme.

Doplňky

Doplňky ke skleníku právě naskladňujeme. 

Časté dotazy o skleníku

Otázka Odpověď
Jak odolný je skleník vůči povětrnostním vlivům? Skleník je vyroben z kvalitních materiálů, které jsou odolné vůči UV záření a korozivním vlivům. Sedlová střecha zabraňuje hromadění vody.
Je montáž skleníku složitá? Montáž skleníku je velmi jednoduchá a zvládnete ji s pomocí jednoho dalšího člověka za několik hodin. Dodáváme kompletní návod. Skleník nejlépe postavíte na rovném povrchu. Pokud není terén rovný, je třeba ho nejprve vyrovnat. Skleník můžete umístit na plechovou základnu, kterou nabízíme k dokoupení a která se kotví trny do země, nebo na zděný základ, například ze ztraceného bednění.
Je skleník vhodný pro celoroční použití? Ano, díky kvalitním polykarbonátovým deskám a hliníkovému rámu je skleník vhodný pro celoroční použití.
Jaké rostliny mohu ve skleníku pěstovat? Skleník je ideální pro pěstování široké škály zeleniny a bylinek, jako jsou rajčata, saláty, okurky, papriky, bazalka, pažitka a máta.
Lze skleník přemístit? Ano, skleník lze přemístit, avšak doporučujeme jeho pevné ukotvení pro maximální stabilitu.
Jsou k dispozici náhradní díly? Ano, náhradní díly jsou dostupné, ale samostatně je neprodáváme. Používáme je jen pro případné reklamace.
Jaké příslušenství můžu dokoupit? Ke skleníkům nabízíme dokoupení automatických otvíračů pro ventilaci - udržují stálé klima ve skleníku.

 

Parametry

Kategorie: Zahradní skleníky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: BestBerg
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
SH 4(NB250W1) pic3

Skleník BestBerg SH-4 / 4,8 m² / 250 x 190 x 195 cm / stříbrná

od 5 999 Kč Vyberte ze 2 variant