Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 989 Kč
Běžná cena4 989 Kč
Solární venkovní bezdrátová Wi-Fi kamera s bateriemi Smart Life SL-C51 / 6 W / 1920 x 1080 px / 10400 mAh / bílá/černá
Solární venkovní bezdrátová Wi-Fi IP kamera s bateriemi Smart Life SL-C51 je ideálním řešením pro sledování zahrady před domem a vchodu, ale i náměstí, stavenišť apod. Zařízení je vodotěsné, lze jej tedy namontovat kamkoli mimo. Když detektory v zařízení zaznamenají pohyb nebo zvuk, aplikace pošle upozornění na váš telefon. Zachyťte zajímavé okamžiky pořízením fotografie nebo nahráním videa. WiFi kamera spolupracuje s bezplatnou mobilní aplikací Smart Life.
Vlastnosti
Kamera se solárními panely
Díky vestavěné baterii o celkové kapacitě 10400 mAh dokáže kamera fungovat až po dobu 10 měsíců. Standardní provozní režim je spustit jej 15x po dobu 15 sekund. Klidně jí můžete používat i častěji, ale nezapomeňte, že plně nabitá baterie umožňuje přibližně 20 hodin provozu. Je však třeba pamatovat na to, že za standardních podmínek trvá úplné nabití baterie asi 24 hodin.
Detektor pohybu i zvuku
Díky venkovní kameře Smart Life SL-C51 můžete bez obav vyrazit na dovolenou. Kdykoliv když kamera zaznamená pohyb ve svém zorném poli nebo zvuku, dostanete na telefon upozornění s přiloženou fotografií pořízenou v okamžiku detekce. Aplikace umožňuje nastavit 3 úrovně citlivosti - nízkou, střední a vysokou.
Obousměrný zvuk
Můžete slyšet, co se děje uvnitř kamery a přenášet hlasový obsah do kamery, která přehraje váš hlas díky vestavěnému reproduktoru.
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | SmartLife |
Barva: | Bílá, černá |
Kapacita akumulátoru: | 10400 mA |
Rozlišení: | 1920 x 1080 px |
3 úrovně citlivosti: | Nízká, střední, vysoká |
Obousměrný zvuk: | Ano |
Rozsah: | < 15 m |
Vodotěsnost: | IP67 |
Max. zpoždění: | 1 sec. |
Typ kamery: | Solární, venkovní |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.