Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 299 Kč
Soundbar Sharp HT-SB110 Slim 2.0 / 90 W / černá
Chtěli byste u své televize vylepšit zvuk, ale na pořízení sestavy několika reproduktorů nemáte v obýváku dostatek prostoru? Nevadí. O stupeň lepší audio zážitky vám zajistí i kompaktní soundbar Sharp HT-SB110. Jde totiž o stereofonní reproduktor, který se dá zásluhou svého podlouhlého tvaru (délka 80 cm, výška pouhých 6,2 cm) umístit do takřka jakéhokoliv interiéru. Postavit jej lze na každou rovnou plochu, a to i přímo pod televizor. Ve výhledu na vaše oblíbené pořady vám totiž toto sympatické zařízení nebude díky svému nízkému profilu nikterak bránit.
Díky 2kanálovému stereu vytváří zvukové zařízení Sharp zážitek z prostorového zvuku. Mnoho hudebních fanoušků miluje přesně tuto akustiku, protože nástroje znějí tak autenticky.
Jednoduché, rychlé, flexibilní: použijte Bluetooth k bezdrátovému připojení vašeho soundbaru Sharp k dalším zařízením, jako je váš smartphone nebo tablet. Udělejte své možnosti ještě všestrannějšími.
Snadné připojení: s HDMI ARC potřebujete k připojení soundbaru k televizoru pouze jeden kabel. Kvalita přenosu je extrémně stabilní a bez rušení. Váš soundbar nepotřebuje žádné další ovládací prvky a jednoduše jej ovládáte pomocí dálkového ovladače televizoru.
Předvolby ekvalizéru vám umožní vybrat si zvuk, který vám zní nejlépe – a dokonale se hodí k vašemu hudebnímu nebo zábavnímu stylu.
Přijímejte audio signály v dokonalé digitální kvalitě: předpoklady pro to poskytuje připojení pro optický digitální kabel. Funguje bez rušení i na velké vzdálenosti, například pokud je vaše televize nebo konzole na jiném patře.
Pro lepší zábavu: svůj televizor můžete snadno akusticky upgradovat pomocí soundbaru Sharp. Hodí se pro jakýkoli televizor.
Zapnuto nebo vypnuto, hlasité nebo tiché – tyto a další funkce svého zvukového zařízení Sharp můžete snadno ovládat pomocí dálkového ovladače. Třeba z pohodlí vaší pohovky.
Parametry
Obsah balení
Jednoduše připojte svůj smartphone nebo tablet přes Bluetooth • Silný výstupní výkon 80 W • Elegantní a moderní design • Několik vstupů, jako je HDMI (ARC), USB, AUX, optický
Soundbar s externím bezdrátovým subwooferem • Jednoduše připojte svůj smartphone nebo tablet přes Bluetooth • Praktický LED displej • Několik vstupů, jako je HDMI (ARC), USB, AUX, optický
Jednoduše připojte svůj smartphone nebo tablet přes Bluetooth • Nastavitelné vysoké a nízké tóny • S LED osvětlením
soundbar 2.1 kanálový zvuk • výkon 120 W • vestavěný subwoofer • Bluetooth • digitální zesilovač s DSP procesorem • HDMI ARC • optický vstup (TOSLINK) • USB • AUX ...
soundbar • 2.1kanálový zvuk s vestavěným subwooferem • prostorový zvuk Dolby Atmos • výkon 240 W (RMS) • Bluetooth • ekvalizéry • HDMI eARC/ARC vstup (v. 2.1) • 2× HDMI vstup • optický audio vstup • koaxiální audio vstup • USB vstup • AUX in vstup • montážní sada na stěnu • HDMI kabel • LINE-IN kabel • dálkový ovladač
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.