Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena5 075 Kč
Běžná cena5 075 Kč
Stojanový ventilátor Shark FA220EU FlexBreeze / Ø 29 cm / 5 rychlostí / 36 W / bílá
Dopřejte si osvěžující ochlazení v horkých letních dnech. Stojanový ventilátor Shark FA220EU FlexBreeze vás překvapí svým provedením 12 v 1, takže ho můžete použít až ve 12 kombinacích. Využijte ho jako kabelový nebo bezdrátový, stolní nebo stojanový, vnější nebo vnitřní a se zvlhčovačem nebo bez něj. Ochlazení si přizpůsobíte až s 5 rychlostmi chladicího ventilátoru a nastavíte si sklon 55°. K veškerému nastavení využijte dálkové ovládání. Dlouhotrvající bezdrátový výkon si užijete zejména v exteriéru, kdy baterie vydrží až 24 hodin. Díky indikátoru baterie s pěti různými barvami a vzory blikání vždy uvidíte, kolik ještě zbývá napětí v baterii. Ventilátor funguje i při nabíjení a z 0 % se kompletně nabije za 5 hodin. UV a vodotěsný design dodává odolnost proti dešti a slunci. Zvlhčovač ochlazuje venkovní prostory až o 5 °C. Ventilátor Shark můžete připojit pomocí nástavce na zvlhčovač InstaCool k zahradní hadici a vychutnat si tak osvěžující mlhu při venkovní relaxaci. Pomocí půlkruhového tlačítka ovládejte stupeň oscilace a dopřejte si proudění vzduchu v úhlu 45°, 90° a 180°.
Vlastnosti
Široký stojan poskytuje stabilní základnu pro ventilátor FlexBreeze při použití s tyčí i ve vzpřímené poloze.
Ochranný kryt je odolný vůči UV záření a vyblednutí. Chrání ventilátor před vnějšími vlivy, ale také před prachem a tekutinami, které se na něj mohou vylít. Kryt lze připevnit pomocí šňůrky a poté zase složit a uložit do sáčku.
Snadná obsluha
Dálkové ovládání vám umožňuje optimalizovat nastavení chlazení ventilátoru z celé místnosti. A když ho nepoužíváte, můžete ho úhledně uložit do magnetického doku na zadní straně ventilátoru.
Variabilní použití
Ventilátor můžete použít jako kabelový nebo bezdrátový, stolní nebo stojanový, vnější nebo vnitřní a se zvlhčovačem nebo bez něj. Pomocí kabelu můžete svůj FlexBreeze současně ovládat i nabíjet.
Svěží vánek po celý den
Díky technologii Lift-Away přeměníte FlexBreeze během několika vteřin na stojanový nebo stolní ventilátor. To vše stisknutím jediného tlačítka na zadní straně základny.
Ideální nastavení
Zvolte si až 5 rychlostí ventilátoru, nebo stiskněte a podržte tlačítko nahoru či dolů na dálkovém ovladači a aktivujte režim Breeze. Vyberete si také z množství světelných nebo silných režimů, které poskytují variabilní proudění vzduchu napodobující přirozený vánek.
Parametry
Kategorie: | Větráky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Shark |
Barva: | Bílá |
Počet rychlostí: | 5 |
Ø: | 29 cm |
Příkon: | 36 W |
Počet lopatek: | 3 |
Oscilace: | Ano |
Napájení: | síťový 230 V/AKU |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.