Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena3 999 Kč
Stolní elektrický gril Severin SENOA PG 8114 / 3000 W / digitální OLED displej / nerez
Nezáleží na počasí, které panuje venku za okny. Elektrický stolní gril Severin SENOA PG 8114 zvládne přípravu vašich nejoblíbenějších pokrmů, rychle a s minimální námahou. Vysoký výkon 3 000 W zajistí ty nejlepší výsledky. Grilovací rošt je vyroben z kvalitní nerezové oceli a má rozměry 41,5 × 24 cm, na celkové ploše 996 cm2 přichystáte jídlo pro celou rodinu. Gril je opatřen izolovaným povrchem SafeTouch, který eliminuje riziko popálení. Kolem grilu se nachází praktická zástěna, která brání větru a oceníte ji i v kuchyni, protože efektivně zamezuje stříkání po kuchyňské desce. Dlouhý napájecí kabel o délce 2 metry vám dopřeje potřebnou flexibilitu.
Technologie double-heating je tvořena dvojitým topným tělesem, které zajistí maximální výkon přístroje. Speciálně vyvinutá reflektorová vana umožní optimální distribuci tepla po celé grilovací ploše.
Zaručený úspěch a perfektní výsledky dosáhnete s přesným nastavením teploty na digitálním OLED displeji a integrovanému teploměru. Grilovací teplotu lze nastavit v 10 krocích, v rozmezí 80 - 500 °C.
Ovládání je realizováno pomocí otočného voliče, který naleznete na přední straně. LED podsvícení vás bude informovat o fázi přístroje (standby = modrá, méně než 320 °C = oranžová, 320 - 500 °C = červená).
Elektrický gril je vybaven vodní nádobou, kterou naplníte vodou a tím si zajistíte nízkou produkci nepříjemného kouře a zápachu.
Kompaktní rozměry a ideální konstrukce ho umožňují použít v podstatě kdykoliv, ať již doma nebo na zahradě. Je lehký a snadno se přenáší.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Elektrické grily |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Konstrukce grilu: | Stolní |
Příkon: | 3000 W |
Teploměr: | Ano |
Termostat: | Ano |
Výrobce: | Severin |
Druh grilovací plochy: | Rošt |
elektrický kontaktní gril • 3 v 1 • příkon 2200 W • odkapávací nádoba na tuk • termostat • nezávislá regulace teploty • 3 automatické programy • 3 typy grilovacích plotýnek • funkce Sear pro zatažení masa • teplotní sonda • mobilní aplikace
Dvě vyměnitelné desky - gril a rošt pro všestranné vaření • Pečicí plocha 233 x 355 mm • Teploty až 260 °C pro grilování při vysoké teplotě a dokonalé grilovací stopy • Bezdýmný gril zážitek bez kouře díky perforovanému víku • 14palcová varná plocha, ideální pro 4-6 osob ...
elektrický kontaktní gril • 3 v 1 • příkon 2 200 W • odkapávací nádoba na tuk • LED displej • nastavitelný termostat • rovná a žebrovaná plocha • funkce Sear pro zatažení masa • mobilní aplikace • barva černá/nerez ...
maximální výkon 2000 W • odtoková drážka na šťávu a tuk • kompatibilní s myčkou • nepřilnavá nádoba na olej • časovač • displej• termostat • regulace teploty • indikátor ohřevu
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.