Stropní bodové svítidlo Philips Hue Centris White and Color Ambiance 2 Spot (5061030P7) / 1560 lm / 11 W / Wi-Fi / černá

product 4601858 (1)
Loading...

stropní světlo s 2 bodovými světly • možnost individuálního směrování světla • Bluetooth • Wi-Fi • nastavení režimů v aplikaci • nastavení jasu • svítivost 1560 lm • životnost 15000 hod. • teplota barev 2000 - 6500 K • vstup lampy 200 - 240 V • kompatibilní s iOS/Android • kompatibilita s Google Assistant, Apple HomeKit, Microsoft Cortana a Amazon Alexa • patice žárovek GU10 ...

Přečíst celý popis

Zvolte variantu

Detailní informace

Momentálně není skladem

Detailní popis produktu

Stropní bodové svítidlo Philips Hue Centris White and Color Ambiance 2 Spot (5061030P7) / 1560 lm / 11 W / Wi-Fi / černá

Společnost Philips přichází se svojí zavedenou značkou Hue s novými stropními světly, které na první pohled zaujmou nejen originálním designem, ale i širokou možností přizpůsobení a to hlavně díky dvěma bodovými světly, které si můžete nastavit dle libosti tak, aby osvětlovaly určité místo ve vaší domácnosti. Získáte tak nejen praktické světlo pro vaše každodenní činnosti, ale i originální světelná schémata pro večerní posezení s přáteli. Světlo můžete snadno nastavit skrze mobilní aplikaci na jakékoliv barvy z barevného RGB spektra nebo je nechat svítit pouze bílou barvou. Pro správné navození atmosféry můžete využít teplé bílé světlo, zatímco při maximálním soustředění vám přijde vhod studené světlo. Teplota barev se pohybuje v rozmezí od 2000 do 6500 K.

Komplexní správa všech světel v jednoduchém stylu

I přes svoji vysokou svítivost až 1560 lm dosahuje stropní světlo vysokých úspor a to hlavně díky použité LED technologii. Připojení světla k mobilnímu telefonu nebo tabletu probíhá skrze bezdrátovou Wi-Fi technologii, samotné ovládání žárovek poté snadno zvládnete pomocí Bluetooth v mobilní aplikaci, která je dostupná pro operační systém Android i iOS. Skrze mobilní aplikaci můžete ovládat až 10 chytrých světel najednou v jedné místnosti u vás doma. Philips Hue podporuje i ovládání hlasem pomocí hlasových asistentů Apple HomeKit, Amazon Alexa nebo Google Assistant po spárování se zařízeními Google Nest nebo Amazon Echo. Snadno tak můžete nastavit jednotlivé scény z pohodlí vašeho gauče, aniž byste museli vstávat.

Vlastnosti

  • Chytré stropní světlo s 2 bodovými světly
  • Kombinace funkčního a náladového osvětlení
  • Svítivost až 1560 lm a nízká energetická náročnost
  • Životnost světel 15000 hodin
  • Teplota bílé barvy 2000 až 6500 K
  • Kompatibilita s Google Assistant, Apple HomeKit, Microsoft Cortana nebo Amazon Alexa

Snadné ovládání pomocí Bluetooth

Aplikace Philips Hue Bluetooth vám umožní snadné ovládání až 10 světel zároveň v jedné místnosti. To vše pomocí mobilního telefonu z pohodlí vašeho gauče.

Vytvořte si tu správnou atmosféru

Proměňte váš domov s více než 16 miliony barev na ideální místo pro pořádání večírků s přáteli nebo využijte funkční bílé světlo pro každodenní činnosti nebo práci.

Ovládněte je svým hlasem

Chytré žárovky můžete ovládat pomocí hlasových asistentů Google Assistant nebo Amazon Alexa. Pomocí jednoduchých příkazů můžete ovládat všechna světla v domácnosti nebo pouze jedno. Vše záleží pouze na vás.

Rozšiřte nabídku dostupných funkcí

Připojte k chytrým světlům Hue Bridge a vychutnejte si kompletní nabídku funkcí včetně pokročilého nastavení. Bridge umožňuje připojení až 50 světel najednou s možností nastavení denních rutin a automatizace všech světel podle vašich požadavků.

Výkonné, ale přesto kompaktní

I přes svůj vysoký světelný výkon dosahuje světlo kompaktních rozměrů a hmotnosti. Samotná instalace na strop je poté snadnou záležitostí, kterou zvládne i začátečník.

Parametry

  • Bodové svítidlo
  • Typ vnitřní
  • IP ochrana IP20
  • Materiál kov
  • Vlastnosti
    • Stmívání
    • Nastavení barev (RGB)
    • Chytré osvětlení
  • Světelný tok 1560 lm
  • Výkon 11 W
  • Zdroj světla
    • LED integrované
    • Žárovka GU10 
  • Teplota světla
    • Neutrální bílá
    • Studená bílá
    • Teplá bílá
    • Multicolor (RGB)
  • Teplota světla v kelvinech 2000 - 6500 K
  • Typ napájení síťové
  • Komunikační technologie Bluetooth
  • Aplikace Philips HUE
  • Kompatibilní s Philips Hue
  • SMART Integrace do systému
    • Amazon Alexa
    • Apple HomeKit
    • Google Home
    • Vlastní systém
  • Barva černá
  • Rozměry výrobku (Š x V) 40,8 x 8,5 cm
  • Hmotnost výrobku 1,9 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 48,7 x 14,3 x 11 cm
  • Hmotnost balení 2,3 kg

Parametry

Kategorie: Stropní osvětlení
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Philips
Barva: Černá
Světelný tok: 1560 lm
Výkon: 11 W
Komunikační technologie: Bluetooth
Zdroj světla: LED integrované, žárovka GU10
Materiál: Kov
IP ochrana: IP20
Životnost: 15000 hod.
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
product 4601858 (1)

Stropní bodové svítidlo Philips Hue Centris White and Color Ambiance 2 Spot (5061030P7) / 1560 lm / 11 W / Wi-Fi / černá

4 338 Kč