Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 780 Kč
Stropní ventilátor s LED osvětlením Proklima / Ø 60 cm / 40 w / šedá
Stropní ventilátor s LED osvětlením je skvělou kombinací stropního ventilátoru a stropního světla . Má moderní vzhled, který se velmi dobře přizpůsobí mnoha obytným oblastem a stylům interiéru. Ventilátor má 3 nastavení rychlosti. Funkce lze pohodlně ovládat pomocí přiloženého dálkového ovladače .
Nastavitelná teplota barev
Teplotu barev lampy lze plynule upravovat mezi 3 000 K a 6 500 K. To umožňuje volbu barvy světla mezi teplou bílou, neutrální bílou a denní bílou .
Ovládání barev RGB
Integrované ovládání barev RGB umožňuje realizovat různé barvy světla.
Funkce paměti
Nastavení teploty barev se uloží a toto osvětlení se nastaví při opětovném zapnutí světla.
Parametry světla
Parametry ventilátoru
Kategorie: | Stropní osvětlení |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Proklima |
Výkon: | 40 W |
Průměr: | 60 cm |
IP ochrana: | IP20 |
Světelný tok: | 2500 lm - 2570 lm |
Jmenovité napětí: | 230 V |
Hladina akustického tlaku: | 45 dB(A) |
Vzduchový výkon: | 1 920 m³/h |
Materiál: | Plast, ocel |
Barva: | Šedá, bílá |
chytré osvětlení • 1 LED žárovka • bílá stmívatelná • světelný výstup 350 lm • teplota 2200–6500 K • Bluetooth • příkon žárovky 5 W • ekvivalent 50 W • krytí IP20 • životnost 15 000 h • kompatibilní s Philips Hue Bridge • balení bez ovladače
Chytré stropní svítidlo • LED • Rozhraní Wi-Fi/Bluetooth • Teplé až studené bílé světlo a přednastavené režimy • Inteligentní stmívání • Více možností ovládání světla • Super tenký design • Vstupní napětí 220-240 V • AC vstupní napětí 220-240 V • Teplota barev 2700 - 6500 K • Životnost žárovky 20 000 hod ...
stropní světlo s 3 bodovými světly • možnost individuálního směrování světla • Bluetooth • Wi-Fi • nastavení režimů v aplikaci • nastavení jasu • svítivost 3550 lm • životnost 15 000 hod • teplota barev 2000–6500K • vstup lampy 200–240 V • kompatibilní s iOS/Android • kompatibilita s Google Assistant, Apple HomeKit a Amazon Alexa • patice žárovek GU10 • rozměry 78,2 × 12,7 × 8,5 cm • hmotnost 3,1 kg
závěsné stropní svítidlo • 3 lampy • patice E27 • stmívatelné • materiál pouzdra lampy ocel • materiál stínidla textil (konopná příze) • IP20 • max. výkon 40 W/žárovka ...
[:0:]Kulaté stropní svítidlo • LED • výkon 25 W • O 40 cm • stmívatelné • životnost 30 000 hodin • barva světla vícebarevná • světelný tok 3 200 lm • materiál krytu lampy plast • materiál pouzdra lampy hliník • stupeň ochrany IP44 ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.