Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena8 999 Kč
Běžná cena8 999 Kč
Televize Sharp 32CB3E (1T-C32CB3EE2NB) / 32" (81 cm) / 1366 × 768 px / černá
Každá místnost potřebuje TV s kvalitním obrazem, na který se můžete spolehnout při sledování sportu, seriálů nebo filmů. Rozměrná hodnota úhlopříčky 32" v kombinaci s rozlišením HD Ready potěší každého, kdo shání televizi pro nezapomenutelné divácké zážitky. Užitá technologie LCD LED za pomoci světelné diody slibuje jednotné odstíny živých barev po celé ploše obrazovky.
Pokud si vystačíte s běžnou anténou, můžete hodit za hlavu jakékoli obavy. Nový standard vysílání, který se v tuzemsku zavádí pod zkratkou DVB-T2 televizor zvládá, nic dalšího není třeba řešit. Díky DVB-S2 tuneru lze přijímat satelitní signál, oblíbený pro větší pokrytí a řadu programů. Jste-li příjemci kabelové televize, pak napojíte 32" Sharp 32CB3E pomocí tuneru schovaného pod zkratkou DVB-C. Jednoduchou ale velmi užitečnou funkcí televize Sharp je přehrávání obsahu z externích disků skrze USB port. Podporuje zvukové formáty DTS HD a DTS TruSurround.
Parametry
Kategorie: | Klasické televize |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Frekvence panelu: | 50 Hz |
Rozlišení displeje: | HD Ready |
Rozměry pro uchycení (VESA): | 200 x 100 mm |
Technologie displeje: | LED |
Úhlopříčka obrazovky: | 32" (81 cm) |
Výrobce: | Sharp |
HDMI: | 3x |
USB: | 2x |
10" (26 cm) úhlopříčka • HD televize • HD (1024 x 600 px) rozlišení • DVB-T2 (H.265) • TFT LCD displej • 2 reproduktory • dálkový ovladač • HDMI, AV výstup • USB, AV vstup • možnost upevnění na zeď ...
úhlopříčka obrazovky 21" (54 cm) • LED technologie displeje • rozlišení displeje Full HD 1920 x 1080 px • kontrastní poměr 3000:1 • integrovaný digitální tuner kompatibilní s MPEG2 a MPEG4 • DVB-T/C/ • výkon reproduktoru 6 W RMS • spotřeba energie 21 W • 1× USB • 1× HDMI, VGA, Scart, YUV • teletext • barva černá ...
40" (102 cm) • Full HD TV • LED displej • rozlišení 1920 × 1080 px • DVB-C/S2/T/T2 • MPEG4 + HEVC/H.265 (10-bit) • 2× USB 2.0 • 3× HDMI • CI+ • systém reproduktorů harman/kardon • VESA 200 x 200 mm • barva černá ...
televize • LED technologie • barva černá • 32" (82 cm) • rozlišení 1366 x 768 px • jas 400 cd/m2 • doba odezvy 5 ms • USB 2.0 konektor • připojení HDMI, PC, SCART • TV tuner DVB-T/C MPEG4 ...
televize • HD Ready (1366 x 768 px) • LED • 20" (51 cm) • 16:9 • HDMI • USB • CI+ • 60 Hz
úhlopříčka obrazovky 40" (102 cm) • D-LED technologie displeje • Full HD rozlišení displeje • rozměry pro uchycení (VESA) 200 x 100 mm • tuner DVB-T/T2/C/S/S2 • 2x USB 2.0 • 3x HDMI ...
úhlopříčka obrazovky 24" (60 cm) • LED technologie displeje • HD Ready rozlišení displeje (1366 x 768 px) • frekvence panelu 60 Hz • rozměry pro uchycení (VESA) 100 x 100 mm • tuner DVB-C/S2/T2 ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.