Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatTelevize Sharp LC-32HI3222E / HD Ready / 32" (81 cm) / 1366 x 768 px / 20 W / černá
Budete chtít přijímat digitální pozemní televizi? S tímto modelem televize Sharp LC-32HI3222E to bude vzhledem ke změně systému pozemního televizního vysílání hračka. Tento model splňuje nejnovější požadavky, neboť má integrovaný DVB-T2 tuner. Digitální přenos multimediálních dat se vyznačuje velmi vysokou kvalitou a nízkou náchylností k rušení signálu.
Zvukový systém harman/kardon®
Dokonalý obraz vyžaduje i stejně dokonalý zvuk. To je důvod, proč jsou televizory Sharp vybaveny speciálně navrženými zvukovými systémy harman/kardon pro skutečně filmový zážitek jako v kině.
2x USB
Snadno připojte USB disk nebo pevný disk a vychutnejte si hudbu, filmy a fotografie přehrávané přímo na obrazovce vašeho televizoru.
3x HDMI
Jednoduše připojte k televizi všechna svá digitální audio a video zařízení: Blu-ray přehrávače, set-top boxy nebo herní konzole.
Parametry
Kategorie: | Klasické televize |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců |
Barva: | Černá |
Frekvence panelu: | 50 Hz |
Rozlišení displeje: | HD Ready |
Rozměry pro uchycení (VESA): | 200 x 200 mm |
Technologie displeje: | LED |
Úhlopříčka obrazovky: | 32" (81 cm) |
Výrobce: | Sharp |
Rozlišení: | 1366 x 768 px |
Výkon reproduktoru: | 20 W |
úhlopříčka obrazovky 32" (81 cm) • D-LED technologie displeje • HD Ready rozlišení displeje (1366 x 768 px) • frekvence panelu 60 Hz • rozměry pro uchycení (VESA) 100 x 100 mm • tuner DVB-T/T2/C/S ...
10" (26 cm) úhlopříčka • HD televize • HD (1024 × 600 px) rozlišení • DVB-T2 (H.265) • TFT LCD displej • 2 reproduktory • dálkový ovladač • HDMI, AV výstup • USB, AV vstup • možnost upevnění na zeď • napájení - vestavěná baterie, adaptér do sítě, adaptér do auta (vše v balení) ...
LED televize • 23,6" (60 cm) • integrovaný DVD přehrávač • Full HD • 1920 x 1080 px • poměr stran 16:9 • DVB-C/S2/T2/T • CI+ • 1× HDMI • 1× USB • sluchátkový výstup • časovač • teletext • VESA 100x100 • barva černá ...
LED televize • úhlopříčka displeje 19" (48 cm) • typ HD • rozlišení displeje 1366 x 768 pixelů • technologie displeje LED • tvar obrazovky plochý • nativní poměr stran 16:9 • barva černá ...
televize • Full HD (1920 x 1080 px) • LED • 22" (56 cm) • 16:9 • HDMI • USB • CI+ • 60 Hz
úhlopříčka obrazovky 32" (81 cm) • D-LED technologie displeje • HD Ready rozlišení displeje (1366 x 768 px) • frekvence panelu 50/60 Hz • tuner DVB-T ...
LED televize • DVD přehrávač • úhlopříčka obrazovky 28" (71 cm) • barva černá • rozlišení 1366 x 768 px • poměr stran 16:9 • rozměry pro uchycení (VESA) 100 x 200 mm • výstupní výkon 20 W ...
přenosná televize • 10" (25,4 cm) TFT LCD displej • poměr stran 16:9 • rozlišení 1024 x 600 px • barva černá • MP3 • JPEG • výstupní výkon 3 W • dálkové ovládání ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.