Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 699 Kč
Běžná cena1 699 Kč
Rozbalené, vrácené zboží do 14-ti dnů, vyzkoušené, 100% stav, originální balení a záruka 24 měsíců.
Ať už potřebujete prohřát svůj domov před začátkem topné sezóny nebo se chystáte na studenou chatu, teplovzdušný konvektor ETA Warmie 0624 90000 vám bude vždy po ruce. Tento volně stojící ohřívač dodá vaší domácnost tu správnou teplotu, abyste se v ní vždy cítili příjemně.Nebudete o něm vědět
Společnost ETA vytvořila výrobek s nenápadným a zároveň elegantním designem v bílé barvě, který perfektně zapadne do každé místnosti. Díky kompaktním rozměrům 43,5 × 22 × 64 cm jej můžete jednoduše přenášet z místa na místo a jeho součástí je i odnímatelný podstavec, který zajistí větší stabilitu. Během vytápění je navíc úplně tichý, takže skoro nebudete vědět, že jej máte.
Tento model má příkon až 2 000 W. Podle svých potřeb si můžete vybrat hned ze 3 stupňů výkonu: 750 W, 1 250 W a 2 000 W. Přístroj je vybavený také prostorovým termostatem, který vám umožní plynulou regulaci ohřevu. Samozřejmostí je bezpečnostní tepelná pojistka.
Teplovzdušný konvektor ETA Warmie je ideální pro bezhlučné a plynulé vytápění místnosti s vysokou účinností ohřevu. Využijete jej ve vaší domácnosti jako přídavný zdroj vytápění, nebo jako dočasný zdroj vytápění, např. těsně před začátkem topné sezóny. Obdobně jej lze využít také na vaší chatě či chalupě.
Konvektor je vybavený prostorovým termostatem s plynulou regulací a bezpečnostní tepelnou pojistkou. Dle potřeby můžete zvolit ze 3 stupňů výkonu 750 W, 1250 W a 2000 W. Odnímatelný podstavec zajišťuje stabilitu při provozu.
Tento výrobek je vhodný pouze pro dobře izolované prostory nebo občasné používání. Bezhlučné a plynulé vytápění místnosti Vhodný pro použití v domácnostech i na chatách.
Parametry
Kategorie: | Přímotopy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Příkon: | 2000 W |
Výrobce: | ETA |
3 stupně výkonu: | 750 W, 1250 W, 2000 W |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.