Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 290 Kč
Termostat Homematic IP Basic HmIP-WTH-B / 2,6" / bílá
Nástěnný termostat Basic patřící do oblíbené řady Homematic IP vám umožní snížit výdaje za energie až o 30 %, přitom ale udrží stávající komfort a vytápění/chlazení budete moci řešit moderně, jak se pro 21. století sluší a patří – včetně mobilní aplikace.
Termostat aktivně spolupracuje s dalšími prvky, jako jsou okenní a dveřní senzory, samozřejmě i termostatické hlavice. Vybaven je ale také LED displejem o velikosti 2,6", jenž vás bude informovat nejen o teplotě, ale i vlhkosti.
Termostat je kompatibilní nejen s termostatickými hlavicemi Basic, ale zvládá spolupracovat s okenními a dveřními senzory (pro automatické zastavení vytápění při větrání, otevřených dveřích atp.).
Po připojení k centrální jednotce lze využívat veškeré funkce online pomocí aplikace dostupné zdarma pro Android a iOS. Je lokalizována do češtiny a aktualizována o nové funkce. V její nabídce najdete například i přehledy a různé scénáře. Využít dokonce můžete pro ovládání zařízení Homematic IP i hlasové asistenty Amazon Alexa a Google Asistent.
Termostat je vybaven LED displejem o velikosti 2,6", na němž okamžitě získáte aktuální informace o teploty a vlhkosti. Umožní vám také manuálně nastavit pokojovou teplotu.
K dispozici jsou hned tři nastavitelné profily vytápění a prostřednictvím spínacích akčních členů Homematic IP je možné ovládat i další topná, chladicí a klimatizační zařízení. Vestavěné čidlo navíc vyhodnocuje i stav vlhkosti vzduchu v místnosti a optimalizovat vzduchotechniku/ventilaci. Nabízí se ale také speciální funkce Boost pro vytopení místnosti v co nejkratším čase.
Chytrý termostat Homematic IP Basic je cestou, jak snížit náklady na vytápění až o 30 % při udržení stávajícího komfortu. Nabízí možnost tvorby různých scénářů a spolupracuje s okenními a dveřními senzory (pro automatické zastavení vytápění při větrání, otevřených dveřích atp.), stejně jako s centrální jednotkou.
Díky bezdrátové komunikaci a bateriovému provozu můžete termostat nainstalovat skutečně kamkoli, aniž byste museli řešit kabeláž. O napájení se přitom starají dvě tužkové baterie AA s výdrží až 2 roky.
Parametry
Kategorie: | Termostaty |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Homematic IP |
Barva: | Bílá |
Úhlopříčka dipleje: | 2,6" |
Napájení: | 2x AA baterie |
Komunikační technologie: | Homematic IP protokol |
chytrý termostat • kabelový • barva černá • dotyková obrazovka • digitální displej • mobilní aplikace • napětí 230 V ...
Bezdrátový termostat • pro kotle s potenciálovým spínáním • Wi-Fi • max. proud pro spínání kotle: 3 A • potenciálové spínání zapnuto/vypnuto • nastavitelná teplota 5 až 35 °C ...
chytrý termostat • přídavný • drátový • barva bílá • dvouvodičové připojení • typ napájení baterie • dotyková obrazovka • max. zátěž 6 A • mobilní aplikace ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.