Termostat Homematic IP Basic HmIP-WTH-B / 2,6" / bílá

Novinka
1 290 Kč –4 %
Snímek obrazovky 2024 12 17 185416
Loading...

chytrý nástěnný termostat • 2,6" LED displej • 3 tlačítka • aplikace pro Android a iOS • senzor teploty a vlhkosti • podpora hlasového ovládání • odolnost IP20 • napájení 2× AA baterie

Přečíst celý popis
1 290 Kč –4 % 1 226 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Termostat Homematic IP Basic HmIP-WTH-B / 2,6" / bílá

Varianta IR2410250889

Stav zboží:

Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 290 Kč

Cena dnes
1 226 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 8.1.2025

Detailní popis produktu

Termostat Homematic IP Basic HmIP-WTH-B / 2,6" / bílá

Nástěnný termostat Basic patřící do oblíbené řady Homematic IP vám umožní snížit výdaje za energie až o 30 %, přitom ale udrží stávající komfort a vytápění/chlazení budete moci řešit moderně, jak se pro 21. století sluší a patří – včetně mobilní aplikace.

Termostat aktivně spolupracuje s dalšími prvky, jako jsou okenní a dveřní senzory, samozřejmě i termostatické hlavice. Vybaven je ale také LED displejem o velikosti 2,6", jenž vás bude informovat nejen o teplotě, ale i vlhkosti

Klíčové vlastnosti

  • Snížení výdajů za energie až o 30 %
  • Skvělá mobilní aplikace zdarma dostupná pro Android i iOS
  • Přehledný LED displejem o velikosti 2,6"
  • Možnost vytápění i chlazení
  • Vestavěný senzor pro měření teploty a vlhkosti
  • Intuitivní instalace

Kombinace s dalšími senzory

Termostat je kompatibilní nejen s termostatickými hlavicemi Basic, ale zvládá spolupracovat s okenními a dveřními senzory (pro automatické zastavení vytápění při větrání, otevřených dveřích atp.).

Mobilní aplikace

Po připojení k centrální jednotce lze využívat veškeré funkce online pomocí aplikace dostupné zdarma pro Android iOS. Je lokalizována do češtiny a aktualizována o nové funkce. V její nabídce najdete například i přehledy a různé scénáře. Využít dokonce můžete pro ovládání zařízení Homematic IP i hlasové asistenty Amazon Alexa a Google Asistent.

LED displej

Termostat je vybaven LED displejem o velikosti 2,6", na němž okamžitě získáte aktuální informace o teploty a vlhkosti. Umožní vám také manuálně nastavit pokojovou teplotu.

Ovládání vytápění i chlazení

K dispozici jsou hned tři nastavitelné profily vytápění a prostřednictvím spínacích akčních členů Homematic IP je možné ovládat i další topná, chladicí a klimatizační zařízení. Vestavěné čidlo navíc vyhodnocuje i stav vlhkosti vzduchu v místnosti a optimalizovat vzduchotechniku/ventilaci. Nabízí se ale také speciální funkce Boost pro vytopení místnosti v co nejkratším čase.

Snížení výdajů za energie až o 30 %

Chytrý termostat Homematic IP Basic je cestou, jak snížit náklady na vytápění až o 30 % při udržení stávajícího komfortu. Nabízí možnost tvorby různých scénářů a spolupracuje s okenními a dveřními senzory (pro automatické zastavení vytápění při větrání, otevřených dveřích atp.), stejně jako s centrální jednotkou.

Jednoduchá montáž

Díky bezdrátové komunikaci a bateriovému provozu můžete termostat nainstalovat skutečně kamkoli, aniž byste museli řešit kabeláž. O napájení se přitom starají dvě tužkové baterie AA s výdrží až 2 roky.

Parametry

  • Nastavení termostatu/termohlavice digitální
  • Komunikační technologie Homematic IP protokol
  • 2,6" LED displej
  • 3 tlačítka
  • Oolnost IP20
  • Napájení 2× AA baterie
  • SMART Integrace do systému
    • Amazon Alexa
    • Apple HomeKit ne
    • Google Home
    • Tuya ne
    • Vlastní systém
  • Rozměry výrobku (V x Š x H) 8,5 x 8,5 x 2,2 cm
  • Hmotnost výrobku 0,1 kg

Parametry

Kategorie: Termostaty
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Homematic IP
Barva: Bílá
Úhlopříčka dipleje: 2,6"
Napájení: 2x AA baterie
Komunikační technologie: Homematic IP protokol
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Naposledy prohlížené
Snímek obrazovky 2024 12 17 185416

Termostat Homematic IP Basic HmIP-WTH-B / 2,6" / bílá