Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Termostat podlahového vytápění Homematic IP HmIP-FAL230-C10 / plast / 6,3 A / 230 V / bílá
Když se v zimě vrátíte domů, chcete příjemně vytopené místnosti. S radiátorovým termostatem od Homematic IP získáte teplo přesně tehdy, kdy ho potřebujete. Pomohou vám k tomu 3 nastavitelné topné profily. S přesným nastavením navíc ušetříte až 30% nákladů na vytápění.
Komfortní teplota kdykoli
Jednoduše ovládejte pokojovou teplotu pomocí aplikace, ať už jste doma nebo někde venku.
Jednoduchý způsob, jak ušetřit náklady na vytápění
Prostřednictvím aplikace můžete snadno vytvářet jednotlivé teplotní křivky. Topení se zapne pouze tehdy, když je ho zapotřebí.
Detekce otevřených oken
Otevřená okna a dveře jsou detekovány pomocí funkce detekce otevřeného okna nebo ještě přesněji v kombinaci s okenním a dveřním kontaktem Homematic IP.
Bezpečná a snadná instalace
Instalace je rychlá a snadná bez nutnosti zásahů do topného systému nebo vypouštění vody z radiátoru.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Termostaty |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Materiál: | Plast |
Napětí: | 230V/50Hz |
Třída ochrany: | IP20 |
Výrobce: | Homematic |
Jmenovitý porud: | 6,3 A |
podporované hlasové ovládání: | Amazon Alexa |
Podporované OS: | iOS 8.0 nebo novější |
Rádiová frekvence: | 868 – 868,6 MHz |
Rádiový rozsah: | 270 m |
startovací set chytrého termostatu • pro domácnosti s již existujícím kabelovým termostatem • mobilní aplikace • Wi-Fi • Bridge rozhraní • adaptace dle předpovědi počasí • kompatibilita Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa
chytrý termostat • kabelový • barva černá • dotyková obrazovka • digitální displej • mobilní aplikace • napětí 230 V ...
Chytrý termosat • Určení pro kotlel, tepelné čerpadla, vyhřívané podlahy, radiátory • Připojení Wi-Fi • Kompatibilní s Google Assistant, Amazon Alexa a Apple HomeKit • Platformová aplikace Android, iOS ...
chytrý termostat • matný displej • barva bílá • Wi-Fi • senzory: termostat, teplota, vlhkost, přiblížení • frekvenční pásmo 2,4 GHz/5 GHz ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.